Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Projektowanie stron » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Elementy rachunku prawdopodobieństwa i statystyki na przykładach z ekonomii

Elementy rachunku prawdopodobieństwa i statystyki na przykładach z ekonomii

49.00zł
37.24zł
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku 49.00zł 35.77zł
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Tytuł: Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
Tytuł oryginalny UX Strategy: How to Devise Innovative Digital Products that People Want
Autor: Jaime Levy
ISBN: 978-83-283-2941-6
Ilość stron: 248
Data wydania: 02/2017
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł


Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce.

Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX.

• Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku.
• Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości.
• Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach.
• Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.

Jaime Levy jest specjalistką ds. strategii UX, zamieszkałą w Los Angeles. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Pomaga im przechodzić od pomysłów biznesowych do innowacyjnych i skalowanych rozwiązań internetowych. Jaime prowadzi na całym świecie warsztaty poświęcone zagadnieniom UX, wykłada również na University of Southern California.

Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
Tytuł książki: "Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku"
Autor: Jaime Levy
Wydawnictwo: HELION
Cena: 49.00zł 35.77zł
Klienci, którzy kupili „Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku”, kupili także:
<b>Kłopoty intelektu Między Comte'em a Bergsonem Wydanie II</b>, <font color="navy">Barbara Skarga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Kłopoty intelektu Między Comte'em a Bergsonem Wydanie II, Barbara Skarga, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wyjaśnić umysł Struktura teorii neurokognitywnych Wydanie II</b>, <font color="navy">Mateusz Hohol</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Wyjaśnić umysł Struktura teorii neurokognitywnych Wydanie II, Mateusz Hohol, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów</b>, <font color="navy">Jim Kalbach</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów, Jim Kalbach, Wydawnictwo HELION
<b>Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki</b>, <font color="navy">Paul Halpern</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki, Paul Halpern, Wydawnictwo Prószyński
<b>Photoshop LAB. Zagadka kanionu i inne tajemnice najpotężniejszej przestrzeni barw. Wydanie II</b>, <font color="navy">Dan Margulis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Photoshop LAB. Zagadka kanionu i inne tajemnice najpotężniejszej przestrzeni barw. Wydanie II, Dan Margulis, Wydawnictwo HELION
<b>Chemia materiałów opakowaniowych</b>, <font color="navy">Agnieszka Błaszczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia materiałów opakowaniowych, Agnieszka Błaszczak, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Energetyka
Widoczne i niewidoczne Atom, łupki, wiatr w dyskursach medialnych wokół energetyki

Widoczne i niewidoczne Atom, łupki, wiatr w dyskursach medialnych wokół energetyki

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Bazy danych i PostgreSQL od podstaw Richard Stones, Neil Matthew HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 2. Systemy opera Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Mathcad ćwiczenia wydanie II Jacek Pietraszek HELION
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek HELION
C++ Algorytmy i struktury danych Adam Drozdek HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Poradnik inżyniera elektryka Tom 1 Rozdziały 1-7 i 8-14 Wydanie III Pakiet Praca zbiorowa Naukowe PWN
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION

piątek, 22 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami