Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Projektowanie stron » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

Training kit 70-294 Planowanie wdrażanie i obsługa infrastruktury Active Directory Windows Server 2003 MCSE Wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku 49.00zł
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Tytuł: Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
Tytuł oryginalny UX Strategy: How to Devise Innovative Digital Products that People Want
Autor: Jaime Levy
ISBN: 978-83-283-2941-6
Ilość stron: 248
Data wydania: 02/2017
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce.

Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX.

• Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku.
• Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości.
• Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach.
• Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.

Jaime Levy jest specjalistką ds. strategii UX, zamieszkałą w Los Angeles. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Pomaga im przechodzić od pomysłów biznesowych do innowacyjnych i skalowanych rozwiązań internetowych. Jaime prowadzi na całym świecie warsztaty poświęcone zagadnieniom UX, wykłada również na University of Southern California.

Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku”, kupili także:

Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem, Matthew Dixon, Brent Adamson, Wydawnictwo Onepress
<b>Uczenie maszynowe w Pythonie dla każdego</b>, <font color="navy">Mark Fenner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Uczenie maszynowe w Pythonie dla każdego, Mark Fenner, Wydawnictwo Helion

Finanse publiczne Współczesne ujęcie, Stanisław Owsiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Magia rzeczywistości Skąd wiemy, co jest prawdziwe?, Richard Dawkins, Dave McKean, Wydawnictwo CIS
<b>SEXY ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE. Samoakceptacja, samoświadomość, seksualność</b>, <font color="navy">Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
SEXY ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE. Samoakceptacja, samoświadomość, seksualność, Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz, Wydawnictwo Sensus

Life coaching Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe lepsze życie, Anna Sasin, Wydawnictwo Onepress

100 projektów na 555, Krzysztof Górski, Wydawnictwo BTC

Człowiek i pies O głaskaniu, stresie i oksytocynie, Christoph Jung , Daniela Pörtl, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej</b>, <font color="navy">Marc Brackett, Ph.D.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Pozwól sobie na uczucia. Wykorzystaj moc inteligencji emocjonalnej, Marc Brackett, Ph.D., Wydawnictwo Septem

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami