Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Projektowanie stron » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku 49.00zł
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Tytuł: Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
Tytuł oryginalny UX Strategy: How to Devise Innovative Digital Products that People Want
Autor: Jaime Levy
ISBN: 978-83-283-2941-6
Ilość stron: 248
Data wydania: 02/2017
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce.

Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX.

• Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku.
• Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości.
• Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach.
• Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.

Jaime Levy jest specjalistką ds. strategii UX, zamieszkałą w Los Angeles. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Pomaga im przechodzić od pomysłów biznesowych do innowacyjnych i skalowanych rozwiązań internetowych. Jaime prowadzi na całym świecie warsztaty poświęcone zagadnieniom UX, wykłada również na University of Southern California.

Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku”, kupili także:

Prawo przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego), Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress

ABC systemu Windows 10 PL, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion

Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy Wydanie II, Michael E. Raynor , Mumtaz Ahmed, Wydawnictwo Naukowe PWN

Forex dla początkujących Pierwsze kroki na rynku walutowym, James Dicks, Wydawnictwo Onepress

Windows 10 dla każdego, Witold Sikorski, Wydawnictwo Witkom

Wszystko, czego pragniemy, Marybeth Mayhew Whalen, Wydawnictwo Editio

Spawalnicze gazy osłonowe i palne, Kazimierz Ferenc, Jarosław Ferenc, Wydawnictwo WNT

Transport drogowy a jakość powietrza atmosferycznego Modelowanie komputerowe w mezoskali, Lucyna Brzozowska, Krzysztof Brzozowski, Łukasz Drąg, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie</b>, <font color="navy">Krzysztof Dobrowolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Problem Solving jest dla ludzi. Skuteczne rozwiązywanie problemów w każdym biznesie, Krzysztof Dobrowolski, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami