Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Projektowanie stron » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku 49.00zł
Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku

Tytuł: Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
Tytuł oryginalny UX Strategy: How to Devise Innovative Digital Products that People Want
Autor: Jaime Levy
ISBN: 978-83-283-2941-6
Ilość stron: 248
Data wydania: 02/2017
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Strategia wrażeń użytkownika (UX) wymaga umiejętnego połączenia strategii biznesowej oraz projektowania UX. Niestety jak dotąd brakowało łatwego w zastosowaniu modelu łączenia tych dwóch dziedzin w praktyce.

Ten niezwykle praktyczny podręcznik zawiera nieskomplikowane narzędzia i techniki strategiczne, które pomogą Twojemu zespołowi i Tobie w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych, z których inni faktycznie będą chcieli korzystać.

Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą, projektantem UX lub UI, menedżerem produktu, czy też jednym z członków wewnętrznego zespołu przedsiębiorczego, znajdziesz tutaj metody o różnym stopniu zaawansowania, które będziesz mógł z miejsca wykorzystać w codziennej pracy. Autorka przedstawia tu także biznesowe analizy przypadków, kontekst historyczny i przykłady z życia wzięte, a ponadto dokłada zapis rozmów z wybitnymi strategami, którzy wyjaśniają, jak oni widzą zagadnienie strategii UX.

• Zdefiniuj i zweryfikuj docelową grupę użytkowników z wykorzystaniem prowizorycznych profili klienta oraz technik rozpoznania rynku.
• Przeprowadź badania i analizę konkurencji w celu lepszego poznania zatłoczonego rynku lub stworzenia na nim jakiejś niepowtarzalnej wartości.
• Pomóż członkom swojego zespołu skoncentrować się na podstawowej użyteczności produktu oraz modelu biznesowym poprzez prowadzenie uporządkowanych eksperymentów na prototypach.
• Projektuj lejki UX zwiększające zaangażowanie klientów poprzez łączenie pożądanych działań użytkowników z odpowiednimi wskaźnikami.

Jaime Levy jest specjalistką ds. strategii UX, zamieszkałą w Los Angeles. Szefuje agencji konsultingowej JLR Interactive, obsługującej startupy i duże przedsiębiorstwa. Pomaga im przechodzić od pomysłów biznesowych do innowacyjnych i skalowanych rozwiązań internetowych. Jaime prowadzi na całym świecie warsztaty poświęcone zagadnieniom UX, wykłada również na University of Southern California.

Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Strategia UX. Jak tworzyć innowacyjne produkty cyfrowe, które spotkają się z uznaniem rynku”, kupili także:

Nastoletnie miłości. Jak rozpoznać emocje swoje i innych, Renata Kreczman - Madej, Wydawnictwo Sensus

Superdrwal. Książka o rąbaniu, Frank Philbrick, Stephen Philbrick, Wydawnictwo Septem

Cyfrowy warsztat humanisty, Jacek Tomaszczyk , Anna Matysek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy</b>, <font color="navy">Oren Jay Sofer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Powiedz, co myślisz. Uważność w sferze porozumienia bez przemocy, Oren Jay Sofer, Wydawnictwo Sensus

Bezzałogowe platformy w cyberprzestrzeni, Władysław Leśnikowski, Wydawnictwo Adam Marszałek

Niezwykłe początki znanych firm, Sergiusz Prokurat, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inwestycje - Herbert B. Mayo, Herbert B. Mayo, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie projektami Ludzie procedury wyniki Wydanie 2, Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Zbiór zadań z Olimpiad Chemicznych L-LIX, Marek Orlik, Małgorzata Jelińska-Kazimierczuk, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami