Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty

Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty

35.00zł
28.00zł
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone 37.00zł 27.75zł
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 978-83-246-6517-4
Ilość stron: 208
Data wydania: 04/2013
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Marketingowy elementarz.

Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej.

Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować. Czytelnik musi jednak mieć na to czas i podstawową choć orientację w temacie. A co zrobić, gdy czasu brak, a informacyjna baza dotycząca reklamy jest Ci niezbędna do pracy? Koniecznie sięgnij po książkę Agnieszki Dejnaki!

Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie - przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identyfikacji wizualnej czy wymyślaniu (skutecznego) sloganu reklamowego.

Poznasz sposoby promowania się w różnych mediach, nauczysz skutecznej komunikacji za pomocą słowa i obrazu. Potraktuj tę książkę jak osobisty elementarz w pierwszej klasie reklamy i marketingu. Podpisz swój egzemplarz i pilnuj go jak oka w głowie, ponieważ będziesz zakreślać ważne treści markerem, robić notatki na marginesach, zaginać rogi i wracać do niego wielokrotnie w każdym momencie pracy zawodowej, w której podstawy reklamy będą Ci potrzebne.

Spis treści:

1. Miejsce reklamy w działaniach marketingowych firmy (7)

  • 1.1. Dlaczego reklama? (7)
    • 1.1.1. Reklama jako narzędzie działań marketingowych firmy (8)
    • 1.1.2. Cele, funkcje i modele reklamy (25)
  • 1.2. Klasyfikacje reklam (36)
    • 1.2.1. Siatka FCB (36)
    • 1.2.2. Grupa docelowa działań reklamowych (52)
    • 1.2.3. Reklama a proces zakupu produktów (58)

2. Kreatywna i efektywna reklama (67)

  • 2.1. Komunikacja słowem (67)
    • 2.1.1. Slogan i co dalej? (67)
    • 2.1.2. Warsztat twórczy (72)
  • 2.2. Tworzenie reklam obrazem (80)
    • 2.2.1. Kolorystyka w reklamie (80)
    • 2.2.2. Zdjęcia reklamowe (84)
  • 2.3. Identyfikacja wizualna firmy i jej rola w reklamie (88)
    • 2.3.1. Elementy identyfikacji wizualnej (89)
    • 2.3.2. System identyfikacji wizualnej w Internecie (97)

3. Warsztat reklamy, czyli co i jak zrobić (99)

  • 3.1. Jak wykonać identyfikację wizualną firmy? (99)
    • 3.1.1. Logotyp i logo (99)
    • 3.1.2. Druki firmowe (101)
    • 3.1.3. Materiały reklamowe (105)
  • 3.2. Reklama prasowa, której nie przeoczysz (109)
    • 3.2.1. Etapy projektowania reklamy prasowej (109)
    • 3.2.2. Warsztat praktyczny (114)
    • 3.2.3. Analiza reklam (118)
  • 3.3. Reklama radiowa i telewizyjna (120)
    • 3.3.1. Reklama telewizyjna (120)
    • 3.3.2. Reklama radiowa (123)
    • 3.3.3. Analiza reklam (125)
  • 3.4. Reklama zewnętrzna (128)
    • 3.4.1. Formy reklamy zewnętrznej (128)
    • 3.4.2. Warsztat praktyczny (131)

4. Wybrane formy współczesnej reklamy (135)

  • 4.1. Reklama społeczna (135)
    • 4.1.1. Klasyfikacje reklam społecznych (137)
    • 4.1.2. Reklama społeczna a zmiana postaw odbiorców (140)
    • 4.1.3. Reklama społeczna a oddziaływanie przekazem na emocje (144)
  • 4.2. Reklama zaangażowana społecznie (151)
    • 4.2.1. Świadomość konsumenta a decyzje (151)
    • 4.2.2. Reklama w marketingu zaangażowanym społecznie (154)
  • 4.3. Współczesne reklamy - wybrane formy (159)
    • 4.3.1. Reklama w Internecie (159)

5. Planowanie działań reklamowych (169)

  • 5.1. Kampania reklamowa firmy (169)

A. Zalety i wady różnych form reklam (183)
B. Identyfikacja wizualna firmy Seven Heaven (187)

  • Logo, kolorystyka oraz typografia (187)
  • Druki firmowe (190)
  • Reklama zewnętrzna (196)
  • Reklama prasowa i billboardy (199)

C. Bibliografia (203)

  • Opracowania zwarte (203)
  • Strony internetowe (206)
  • Inne (208)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone
Tytuł książki: "Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone”, kupili także:
<b>Elektronika i internet rzeczy. Przewodnik dla ludzi z prawdziwą pasją</b>, <font color="navy">Audrey O'Shea</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Elektronika i internet rzeczy. Przewodnik dla ludzi z prawdziwą pasją, Audrey O'Shea, Wydawnictwo Helion
<b>To nie smutek, to depresja. Poradnik dla rodziców nastolatków w kryzysie</b>, <font color="navy">Monika Kotlarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
To nie smutek, to depresja. Poradnik dla rodziców nastolatków w kryzysie, Monika Kotlarek, Wydawnictwo Sensus

Skuteczne techniki idealnego sprzedawcy. Mistrzowskie domykanie transakcji w każdym miejscu i czasie, Mike Kaplan, Wydawnictwo Onepress
<b>Python. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania</b>, <font color="navy">Mirosław J. Kubiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Python. Zadania z programowania. Przykładowe funkcyjne rozwiązania, Mirosław J. Kubiak, Wydawnictwo Helion

Wielka księga pierwiastków z których zbudowany jest wszechświat, Theodore Gray, Wydawnictwo Bellona

Perl testowanie zapiski programisty, Ian Langworth, chromatic, Wydawnictwo Helion

Wzorce wyszukiwania Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek, Peter Morville, Jeffery Callender, Wydawnictwo Helion

Pompownie Poradnik dla projektantów, inwestorów i użytkowników, Józef Wowk, Wydawnictwo WNT

Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu, Jolanta Maćkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami