Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Strategia konkurencji 69.90zł 57.32zł
Strategia konkurencji

Tytuł: Strategia konkurencji
Autor: Michael E. Porter
ISBN: 978-83-621-9578-7
Ilość stron: 460
Data wydania: 12/2010
Oprawa: Twarda
Format: 158 x 233
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 69.90zł 57.32zł


Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.

Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i  zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.


Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.

Główne zagadnienia omawiane w tej książce to:
• teoria gier w decyzjach strategicznych firm,
• techniki odczytywania sygnałów rynkowych,
• tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki,
• analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania,
• warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze,
• prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 57,32zł

Strategia konkurencji
Tytuł książki: "Strategia konkurencji"
Autor: Michael E. Porter
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 69.90zł 57.32zł
Klienci, którzy kupili „Strategia konkurencji”, kupili także:

Liderzy. Ośmioro niekonwencjonalnych dyrektorów wielkich firm i ich recepta na sukces, William N. Thorndike, Jr., Wydawnictwo Onepress

Dodatkowe źródło dochodu w 27 dni, Chris Guillebeau, Wydawnictwo Onepress

Materiały wybuchowe emulsyjne, Maranda Andrzej, Gołąbek Barbara, Kasperski Johann, Wydawnictwo WNT

Zintegrowany system bezpieczeństwa transportu Tom 3 Koncepcja Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Transportu w Polsce, Ryszard Krystek, Wydawnictwo WKiŁ

Ukryte źródło piękna Bakterie a zdrowa skóra, Whitney Bowe , Kristin Loberg, Wydawnictwo GALAKTYKA

AngularJS, Brad Green, Shyam Seshadri, Wydawnictwo Helion

Stretching w biznesie Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach, Graeme K. Deans, Fritz Kroeger, Wydawnictwo Onepress

Volkswagen Golf VII, Golf VII Variant od XI 2012, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Efektywny JavaScript. 68 sposobów wykorzystania potęgi języka, David Herman, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami