Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Smart City Kto rządzi w inteligentnych miastach?

Smart City Kto rządzi w inteligentnych miastach?

79.00zł
67.15zł
Strategia konkurencji 69.90zł 57.32zł
Strategia konkurencji

Tytuł: Strategia konkurencji
Autor: Michael E. Porter
ISBN: 978-83-621-9578-7
Ilość stron: 460
Data wydania: 12/2010
Oprawa: Twarda
Format: 158 x 233
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 69.90zł 57.32zł


Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.

Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i  zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.


Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.

Główne zagadnienia omawiane w tej książce to:
• teoria gier w decyzjach strategicznych firm,
• techniki odczytywania sygnałów rynkowych,
• tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki,
• analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania,
• warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze,
• prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 57,32zł

Strategia konkurencji
Tytuł książki: "Strategia konkurencji"
Autor: Michael E. Porter
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 69.90zł 57.32zł
Klienci, którzy kupili „Strategia konkurencji”, kupili także:

Dyfuzyjny ruch masy Inżynieria procesowa, Roman Zarzycki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Paradygmat agentowy w informatyce Koncepcje, podstawy i zastosowania, Krzysztof Cetnarowicz, Wydawnictwo EXIT

Express.js. Tworzenie aplikacji sieciowych w Node.js, Azat Mardan, Wydawnictwo Helion

Diagnostyka układów elektrycznych i elektronicznych pojazdów samochodowych Kwalifikacja M.12.1 Podręcznik do nauki, Grzegorz Dyga, Grzegorz Trawiński, Wydawnictwo WSiP

Analiza statystyczna w środowisku R dla początkujących, John M. Quick, Wydawnictwo Helion

Life coaching Jak porzucić złe nawyki i zacząć nowe lepsze życie, Anna Sasin, Wydawnictwo Onepress

Excel Funkcje w przykładach. Wydanie II, Krzysztof Masłowski, Wydawnictwo Helion

Uszyj to! Modne ubrania i dodatki w 5 minut, Anna Maksymiuk-Szymańska, Wydawnictwo Septem

Lekcje szczęścia i długowieczności. Mistrzowie mądrości o źródłach dobrego życia, Ashok Chopra, Wydawnictwo Sensus

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami