Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy teorii sygnałów Wydanie V

Podstawy teorii sygnałów Wydanie V

51.45zł
43.73zł
Strategia konkurencji 69.90zł 57.32zł
Strategia konkurencji

Tytuł: Strategia konkurencji
Autor: Michael E. Porter
ISBN: 978-83-621-9578-7
Ilość stron: 460
Data wydania: 12/2010
Oprawa: Twarda
Format: 158 x 233
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 69.90zł 57.32zł


Oto klasyczne dzieło Michaela E. Portera. Wynosi nas wysoko ponad horyzont znanych od lat wymiarów konkurencyjności tak, że wyraźniej dostrzegamy, dlaczego jedne firmy stają się wschodzącymi gwiazdami swoich sektorów, a inne spadają z rynkowego firmamentu.

Tworząc biznesplany, plany strategiczne i plany marketingowe, używamy narzędzi stworzonych przez Michaela E. Portera, nawet jeśli o tym nie wiemy. Pięć sił Portera, konkurencyjność i łańcuch wartości to tylko niektóre z pojęć, które Porter zaproponował, a świat - zaakceptował i  zastosował. Czas usystematyzować tę wiedzę i używać jej bardziej świadomie.


Jeśli światowa literatura ekonomiczna stworzyła wiedzę przekładającą się na rzeczywiste wyniki finansowe firm i tempo wzrostu gospodarczego państw, to dzieła Portera są jej częścią.

Główne zagadnienia omawiane w tej książce to:
• teoria gier w decyzjach strategicznych firm,
• techniki odczytywania sygnałów rynkowych,
• tworzenie map strategicznych sektorów gospodarki,
• analiza firm i sektorów w różnych fazach dojrzewania,
• warianty strategiczne firm w zależności od warunków w sektorze,
• prognozowanie kosztów i korzyści posunięć strategicznych firmy.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 57,32zł

Strategia konkurencji
Tytuł książki: "Strategia konkurencji"
Autor: Michael E. Porter
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 69.90zł 57.32zł
Klienci, którzy kupili „Strategia konkurencji”, kupili także:

Microsoft Windows Server 2003 Organizacja usług sieciowych Resource kit, Microsoft, Wydawnictwo Microsoft Press

Nienasycone żywice poliestrowe Wydanie 3, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

JavaScript i wzorce projektowe. Programowanie dla zaawansowanych. Wydanie II, Simon Timms, Wydawnictwo Helion

Wyprawy w świat elektroniki Tom 1, Piotr Górecki, Wydawnictwo WKiŁ

Podstawy konstrukcji maszyn Dietrich Tom 3 Wydanie III, Marek Dietrich, Wydawnictwo Naukowe PWN

Chemia środowiska, Gary W. vanLoon, Stephen J. Duffy, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tomografia komputerowa Budowa urządzeń CT algorytmy rekonstrukcyjne, Robert Cierniak, Wydawnictwo EXIT

Monitorowanie otoczenia z Arduino, Emily Gertz, Patrick Di Justo, Wydawnictwo Helion

Chemia fizyczna Krótkie wykłady, A.G. Whittaker, A.R. Mount, M.R. Heal, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami