Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Motywacja Osobowość » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Edukacja
  Filozofie
  Geografia
  Historia
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Miłość Szczęście
  Motywacja Osobowość
  Mózg Umysł
  Osobowość Samorealizacja
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Stres
  Turystyka
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Strategia Judo jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść 44.90zł
Strategia Judo jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść

Autor: David B. Yoffie, Mary Kwak

ISBN: 83-246-0143-0

Ilośc stron: 288

Data wydania: 06/2005

Czy widziałeś kiedyś, jak drobnej budowy mistrz judo rozkłada na łopatki potężnego rywala? W ten sam sposób firma może pokonywać konkurentów silniejszych i większych od niej. Bez względu na to, czy jesteś małym przedsiębiorcą stawiającym czoła wielkim korporacjom czy wpływowym graczem na rynku zdominowanym przez dużych i małych przeciwników, przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak odbierać przeciwnikom atuty i zamieniać je w ich słabości.

Umiejętności - szybkość, sprawność i pomysłowość potrzebna do przechytrzenia przeciwnika - są ważniejsze niż siła czy rozmiar. Strategia wykorzystująca te kluczowe umiejętności jest przejrzysta i przynosi zadziwiające efekty. Mistrzowie judo - tak na rynku, jak i w walce wręcz - stosują trzy podstawowe zasady: ruch, równowagę i dźwignię.

Każda zasada to jeden z trzech elementów strategii judo. Ruch pozwala wytrącić rywala z równowagi i zneutralizować jego początkową przewagę. Zachowanie równowagi pomaga stawić czoła konkurentowi i przetrwać atak. Założenie dźwigni pozbawia przeciwnika dotychczasowej pozycji. Umiejętne zastosowanie wszystkich trzech zasad pomoże Ci pokonać każdego rywala, niezależnie od jego rozmiarów i siły.

Firmy, które wykorzystują strategię judo, nie muszą stosować rozwiązań siłowych i potrafią unikać niszczących ataków ze strony konkurentów. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak wygrywać, kiedy siły rynku są przeciwko Tobie. Znajdziesz tu omówione przykłady firm, które zastosowały strategię judo na różnych etapach swojego rozwoju i zapewniły sobie silną pozycję konkurencyjną.

Autorzy, po przeprowadzeniu wywiadów z ponad pięćdziesięcioma menedżerami i zarządzającymi, omawiają wszystkie istotne aspekty gry konkurencyjnej, w której bardziej niż siła liczą się umiejętności:

- zasady strategii judo,

- techniki przeciwdziałania strategii judo – strategia sumo,

Ta książka pomoże każdej firmie - małej i dużej, nowej i starej, działającej w otoczeniu wirtualnym i rzeczywistym - stać się bardziej skutecznym konkurentem. Obok strategii judo omawia strategię sumo - skuteczną formę obrony przed zręcznymi rywalami gotowymi podjąć każde wyzwanie.

Rozdziały:

I. Zasady strategii judo

- ruch: nie prowokuj ataku, określ przestrzeń konkurencyjną, działaj szybko

- równowaga: zastosuj chwyt, unikaj podejścia wet za wet i pchaj, gdy przeciwnik ciągnie

- dźwignia: wywieraj presję na zasoby, partnerów i konkurentów swojego przeciwnika

II. Mistrzowie strategii judo

- Jeff Hawkins i Donna Dubinsky: Palm Computing - opanowanie umiejętności ruchu

- Rob Glaser: utrzymywanie równowagi według RealNetworks

- Halsey Minor i Shelby Bonnie: mistrzostwo nacisku według CNET Networks

III. Reakcja na strategię judo

- jak pokonać mistrza judo: od strategii judo do sumo

- praktyczny przewodnik stratega judo

IV. Dodatki

- wykaz rozmów

O autorze:
David B. Yoffie jest profesorem Max i Doris Starr na wydziale Business International Administration w Harvard Business School. Mary Kwak jest pracownikiem naukowym w Harvard Business School

Strategia Judo jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Strategia Judo jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść”, kupili także:

Macromedia DreamWeaver 8 oficjalny podręcznik, Khristine Annwn Page, Wydawnictwo Helion

Makroekonomia behawioralna Jak wyjaśniać zjawiska makroekonomiczne z wykorzystaniem ekonomii behawioralnej, Krzysztof Orlik, Wydawnictwo CEDEWU

Metody numeryczne w Delphi 4, Bernard Baron, Wydawnictwo Helion

Zarys ekonomii międzynarodowej, Janusz Świerkocki, Wydawnictwo PWE
<b>Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać</b>, <font color="navy">Agnieszka Skupieńska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sklep online w 30 dni. Zaplanuj, uruchom i zacznij zarabiać, Agnieszka Skupieńska, Wydawnictwo Onepress

Zasługujesz na szacunek! Bądź pewny siebie i asertywny, Suzanne Potts, Conrad Potts, Wydawnictwo Onepress

Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2, Chris Todman, Wydawnictwo WNT

Head First Design Patterns edycja polska (Rusz głową), Eric Freeman, Elisabeth Freeman, Kathy Sierra, Bert Bates, Wydawnictwo Helion

JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie III, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami