Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Mercedes-Benz C180 do C350 oraz C200CDI do C320CDI

Mercedes-Benz C180 do C350 oraz C200CDI do C320CDI

68.25zł
58.01zł
Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna 64.90zł 48.68zł
Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

Tytuł: Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autor: W. Chan Kim
ISBN: 9798388970367
Ilość stron: 336
Data wydania: 11/2010 (dodruk z 2005)
Oprawa: Twarda
Format: 15.8x23.3cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 48.68zł


Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium.

Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju przedsiębiorstw tworzone w odniesieniu do zachowań konkurencji nigdy nie przynoszą sukcesu. Twierdzą, że jedyną skuteczną metodą jest poszerzenie granic owego terytorium, tak by problem konkurencji stał się nieistotny.

W książce podważającej wszystko, o czym sądziliśmy, że jest naszą wiedzą na temat tego, co jest potrzebne do osiągnięcia strategicznego sukcesu.

Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami branżach, wynikiem takiego konkurowania jest jedynie "czerwony ocean" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków.

W. Chan Kim i Renée Mauborgne twierdzą, że podczas, gdy większość firm konkuruje w takich czerwonych oceanach, strategia ta z niewielkim i coraz mniejszym prawdopodobieństwem może doprowadzić do zyskownego wzrostu w przyszłości.

Opierając się na badaniach 150 posunięć strategicznych obejmujących ponad stuletni okres i trzydzieści branż, Kim i Mauborgne twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję w przyszłości odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie "błękitnych oceanów" bezspornej przestrzeni rynkowej, będącej doskonałym środowiskiem dla wzrostu.

Takie posunięcia strategiczne, określane mianem "innowacji wartości" - prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,68zł

Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Tytuł książki: "Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna"
Autor: W. Chan Kim
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 48.68zł
Klienci, którzy kupili „Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna”, kupili także:

Windows 7 i Internet Samouczek dla dinozaurów, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

Nawyk osiągania. Odrzuć myślenie życzeniowe. Zacznij działać i przejmij kontrolę nad swoim życiem, Bernard Roth, Wydawnictwo GALAKTYKA

Windows XP Porady & metody, Walter Glenn, Rowena White, Wydawnictwo NAKOM

Mikrokontrolery AVR niezbędnik programisty, Jarosław Doliński, Wydawnictwo BTC

Technologia przetwórstwa mięsa Wydanie II, Adam Olszewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Schudnij w zgodzie ze swoją grupą krwi, Bożena Biernot, Dorota Augustyniak-Madejska, Wydawnictwo Sensus

Gra w kości Einsteina i kot Schrödingera. Zmagania dwóch geniuszy z mechaniką kwantową i unifikacją fizyki, Paul Halpern, Wydawnictwo Prószyński

Zarządzaj swoim czasem. Jak skupiać się na tym, co najważniejsze, Jake Knapp, John Zeratsky, Wydawnictwo Onepress
<b>Elektronika dla informatyków i studentów kierunków nieelektrycznych</b>, <font color="navy">Marcin Olszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Elektronika dla informatyków i studentów kierunków nieelektrycznych, Marcin Olszewski, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami