Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zanieczyszczenie powietrza a życie roślin

Zanieczyszczenie powietrza a życie roślin

49.35zł
39.97zł
Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna 64.90zł 48.68zł
Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

Tytuł: Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autor: W. Chan Kim
ISBN: 9798388970367
Ilość stron: 336
Data wydania: 11/2010 (dodruk z 2005)
Oprawa: Twarda
Format: 15.8x23.3cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 48.68zł


Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium.

Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju przedsiębiorstw tworzone w odniesieniu do zachowań konkurencji nigdy nie przynoszą sukcesu. Twierdzą, że jedyną skuteczną metodą jest poszerzenie granic owego terytorium, tak by problem konkurencji stał się nieistotny.

W książce podważającej wszystko, o czym sądziliśmy, że jest naszą wiedzą na temat tego, co jest potrzebne do osiągnięcia strategicznego sukcesu.

Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami branżach, wynikiem takiego konkurowania jest jedynie "czerwony ocean" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków.

W. Chan Kim i Renée Mauborgne twierdzą, że podczas, gdy większość firm konkuruje w takich czerwonych oceanach, strategia ta z niewielkim i coraz mniejszym prawdopodobieństwem może doprowadzić do zyskownego wzrostu w przyszłości.

Opierając się na badaniach 150 posunięć strategicznych obejmujących ponad stuletni okres i trzydzieści branż, Kim i Mauborgne twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję w przyszłości odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie "błękitnych oceanów" bezspornej przestrzeni rynkowej, będącej doskonałym środowiskiem dla wzrostu.

Takie posunięcia strategiczne, określane mianem "innowacji wartości" - prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,68zł

Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Tytuł książki: "Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna"
Autor: W. Chan Kim
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 48.68zł
Klienci, którzy kupili „Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna”, kupili także:

Sieci i systemy telekomunikacyjne, Marian Wrażeń, Jacek Jarmakiewicz, Wydawnictwo WSISiZ

Alchemia snu. Od cierpienia do spełnienia. Metoda terapeutyczna, Maciej Żbik, Renata Arendt-Dziurdzikowska, Magdalena Chmielewska, Wydawnictwo Sensus

SEO, czyli sztuka optymalizacji witryn dla wyszukiwarek, Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Wydawnictwo Helion

Statystyka Od teorii do praktyki Wydanie 4, Grażyna Wieczorkowska. Jerzy Wierzbiński, Wydawnictwo Scholar

Tom 10. Bioinformatyka, Piotr Pawłowski, Andrzej Polański, Andrzej Świerniak, Piotr Zielenkiew, Wydawnictwo EXIT

Kod skuteczności O jakości myślenia i działania, Jacek Pogorzelski, Wydawnictwo Onepress

Strategie geniuszy Myśl jak Arystoteles, Mozart, Disney i Sherlock Holmes, Robert B. Dilts, Wydawnictwo Onepress

Aktywne dziewięć miesięcy Ćwiczenia i porady dla przyszłych mam, Bonnie Berk, Wydawnictwo Buk Rower

Chemia Zadania Liceum Poziom podstawowy i rozszerzony, Małgorzata Krzeczkowska, Aleksander Mizera, Joanna Loch, Wydawnictwo Szkolne PWN

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami