Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna 64.90zł 48.68zł
Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

Tytuł: Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autor: W. Chan Kim
ISBN: 9798388970367
Ilość stron: 336
Data wydania: 11/2010 (dodruk z 2005)
Oprawa: Twarda
Format: 15.8x23.3cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 48.68zł


Myślenie o sukcesie firmy w warunkach silnej konkurencji sprowadza się zwykle do szukania innowacji, które pozwolą wyrwać przeciwnikowi jak największy kawałek, ale wciąż tego samego terytorium.

Autorzy dowodzą, że strategie rozwoju przedsiębiorstw tworzone w odniesieniu do zachowań konkurencji nigdy nie przynoszą sukcesu. Twierdzą, że jedyną skuteczną metodą jest poszerzenie granic owego terytorium, tak by problem konkurencji stał się nieistotny.

W książce podważającej wszystko, o czym sądziliśmy, że jest naszą wiedzą na temat tego, co jest potrzebne do osiągnięcia strategicznego sukcesu.

Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za trwałym, zyskownym wzrostem. Walczą o przewagę nad konkurencją, toczą boje o udział w rynku i starają się różnicować ofertę. Jednak w dzisiejszych przepełnionych konkurentami branżach, wynikiem takiego konkurowania jest jedynie "czerwony ocean" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków.

W. Chan Kim i Renée Mauborgne twierdzą, że podczas, gdy większość firm konkuruje w takich czerwonych oceanach, strategia ta z niewielkim i coraz mniejszym prawdopodobieństwem może doprowadzić do zyskownego wzrostu w przyszłości.

Opierając się na badaniach 150 posunięć strategicznych obejmujących ponad stuletni okres i trzydzieści branż, Kim i Mauborgne twierdzą, że firmy, które osiągną wiodącą pozycję w przyszłości odniosą swój sukces nie dzięki zwycięstwu na konkurentami, lecz przez stworzenie "błękitnych oceanów" bezspornej przestrzeni rynkowej, będącej doskonałym środowiskiem dla wzrostu.

Takie posunięcia strategiczne, określane mianem "innowacji wartości" - prowadzą do wielkich skoków wartości zarówno dla firm, jak i ich klientów, pozostawiając rywali w tyle i uwalniając nowy popyt.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,68zł

Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Tytuł książki: "Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna"
Autor: W. Chan Kim
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 64.90zł 48.68zł
Klienci, którzy kupili „Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć wolną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna”, kupili także:

Dynamika budowli Obliczenia układów prętowych oraz o masach skupionych, Krzysztof Gromysz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Flash 8 klatka po klatce, Katherine Ulrich, Wydawnictwo Helion

Biotechnologia ścieków, Korneliusz Miksch, Jan Sikora, Wydawnictwo Naukowe PWN

10 przykazań propagandy, Brian Anse Patrick, Wydawnictwo Onepress

Tworzenie stron WWW Biblia Wydanie 3, Phillip Crowder, David A. Crowder, Wydawnictwo Helion

Postaw na użyteczność UX dla deweloperów i projektantów na przykładzie aplikacji mobilnych, Matt Lacey, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuczne systemy skojarzeniowe i asocjacyjna sztuczna inteligencja, Adrian Horzyk, Wydawnictwo EXIT

Psychologia sprzedaży, Brian Tracy, Wydawnictwo MT Biznes

Maszynoznawstwo WSiP, Jan Kijewski, Andrzej Miller, Kazimierz Pawlicki, Tadeusz Szolc, Wydawnictwo WSiP

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami