Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Matematyka » Statystyka Statistica SPSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
  Algebra Teoria liczb
  Analiza matematyczna
  Logika Topologia
  Matematyka dyskretna
  Matematyka ogólna
  Rachunek prawdopodobieństwa
  Statystyka Statistica SPSS
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Statystyka w zarządzaniu Wydanie II 139.00zł
Statystyka w zarządzaniu Wydanie II

Tytuł: Statystyka w zarządzaniu Wydanie II
Tytuł oryginalny Complete Business Statistics
Autor: Amir D Aczel ,‎ Jayavel Sounderpandian
ISBN: 978-83-01-19510-6
Ilość stron: 1228
Data wydania: 12/2017 (wydanie 2)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 139.00zł


Jeden z najlepszych podręczników do nauczania statystyki na wydziałach zarządzania i ekonomii. Nowe wydanie, podobnie jak poprzednie, zachowuje swój uniwersalny charakter, utrzymując pozycję lidera w międzynarodowych aspektach biznesu.

Ambicją Autorów było stworzenie książki, która nie tylko wyjaśnia myślenie statystyczne i idee wnioskowania statystycznego, ale również osadza statystykę w rzeczywistym świecie – stąd dużo w niej przykładów z takich dziedzin, jak: finanse, zarządzanie, transport, turystyka, księgowość, administracja publiczna, ekonomia, produkcja.

Dodatkowo, w nowym wydaniu zwiększono nacisk na wszechstronne zastosowania statystyki oraz uwzględniono wiele zadań dotyczących rzeczywistych problemów. Ogromną zaletą podręcznika jest połączenie zagadnień teoretycznych i praktycznych ze statystycznym programem komputerowym MINITAB (przy zachowaniu odwołań do Excela).

Gospodarki krajów na całym świecie są coraz bardziej ze sobą powiązane. Wydarzenia społeczno-polityczne w Azji i na Bliskim Wschodzie mają bezpośredni wpływ na notowania na nowojorskiej giełdzie na Wall Street, a zmiany w gospodarce rosyjskiej idące w kierunku kapitalizmu mają bezpośredni wpływ na zmiany gospodarcze w Europie i w Stanach Zjednoczonych.

Przemysł wydawniczy, w którym duże międzynarodowe koncerny nabyły całe przedsiębiorstwa; sektor finansowy, w którym akcje są obecnie notowane bez przerwy na rynkach na całym świecie; a także handel detaliczny, oferujący towary konsumpcyjne produkowane w wielu różnych miejscach na świecie świadczą o wszechobecnej globalizacji gospodarki światowej.

Dlatego też zadania i przykłady w nowym wydaniu dotyczą zagadnień międzynarodowych. Dzięki temu w podręczniku odzwierciedlony został kontekst niemal wszystkich zagadnień biznesowych.

Statystyka w zarządzaniu Wydanie II
Tytuł książki: "Statystyka w zarządzaniu Wydanie II"
Autor: Amir D Aczel ,‎ Jayavel Sounderpandian
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 139.00zł
Klienci, którzy kupili „Statystyka w zarządzaniu Wydanie II”, kupili także:

Technik logistyk Podstawy logistyki Podręcznik, Katarzyna Grzybowska, Wydawnictwo Difin

Lekcja miłości Poruszające opowieści matek i ojców, Magdalena Łyczko, Wydawnictwo Zwierciadło

Reklama Wydanie 2, Jacek Kall, Wydawnictwo PWE

Rysunek techniczny dla mechaników Wydanie 14, Tadeusz Lewandowski, Wydawnictwo WSiP

Kubernetes. Tworzenie natywnych aplikacji działających w chmurz, Michael Hausenblas, Stefan Schimanski, Wydawnictwo Helion

Kuba. Rewolucja w rytmie rumby. Wydanie 1, Krzysztof Dopierała, Wydawnictwo Bezdroża

Fenomen poranka Jak zmienić swoje życie, Hal Elrod, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II, Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo, Wydawnictwo Helion

Filozofia Na czym stoi świat Poradnik bez kantów, James Mannion, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami