Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Matematyka » Statystyka Statistica SPSS » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
  Algebra Teoria liczb
  Analiza matematyczna
  Logika Topologia
  Matematyka dyskretna
  Matematyka ogólna
  Rachunek prawdopodobieństwa
  Statystyka Statistica SPSS
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Wszechświat w lustrzanym odbiciu. Jak ukryte symetrie kształtują naszą rzeczywistość

Wszechświat w lustrzanym odbiciu. Jak ukryte symetrie kształtują naszą rzeczywistość

42.00zł
33.60zł
Statystyka Od teorii do praktyki Wydanie 4 44.10zł
Statystyka Od teorii do praktyki Wydanie 4

Tytuł: Statystyka Od teorii do praktyki Wydanie 4
Autor: Grażyna Wieczorkowska. Jerzy Wierzbiński
ISBN: 978-83-7383-558-0
Ilość stron: 398
Data wydania: 10/2011 (wydanie 4)
Format: 17.5x25.0cm
Wydawnictwo: Scholar
Cena: 44.10zł


Czym różni się ta książka od innych podręczników statystyki?

Autorzy książki, prof. dr hab. Grażyna Wieczorkowska i prof. dr hab. Jerzy Wierzbiński, którzy od kilkudziesięciu lat uczą statystyki studentów psychologii i zarządzania, napisali podręcznik dla osób niemających przygotowania matematycznego. Niczego nie tłumaczą na wzorach – wszystko na pobudzających wyobraźnię przykładach.

Autorzy prowadzą Czytelnika od podstaw statystyki opisowej, przez sugestywne przykłady pokazujące istotę wnioskowania statystycznego, do krainy współzależności wielozmiennowej, gdzie zmienne kontrolowane pełnią role mediatorów lub modyfikatorów (moderatorów) związków dwuzmiennowych. Podróż przerywają wymuszone postoje, podczas których Czytelnik proszony jest o utrwalenie nowych pojęć i wzorów przez wykonanie prostych obliczeń. Książkę należy czytać aktywnie – zapełniając pozostawione przez autorów puste pola.

Statystyka w podręczniku jest traktowana instrumentalnie – jako narzędzie pomagające odpowiadać na ciekawe pytania badawcze. Wykonując proste ćwiczenia zawarte w książce, początkujący Czytelnik nauczy się, w jaki sposób formułujemy i testujemy hipotezy, na czym polega istotność statystyczna, jak i kiedy zastosować różne testy.

Bardziej zaawansowanych Czytelników zainteresuje zagadnienie metodologicznej hipokryzji, centrowanie i ipsatyzacja wyników, testowanie interakcji za pomocą analizy regresji, zastosowanie analizy czynnikowej do budowania indeksów złożonych, porównanie analizy wariancji, kowariancji i regresji.

Wszyscy zyskają wiedzę o pułapkach badań sondażowych i niebezpieczeństwach wynikających z nieznajomości ograniczeń badań korelacyjnych. W czasach, gdy podejmujemy decyzje dotyczące naszego stylu życia na podstawie publikowanych w prasie wyników badań naukowych, wiedza ta jest bezcenna dla każdego.

Statystyka Od teorii do praktyki Wydanie 4
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Statystyka Od teorii do praktyki Wydanie 4”, kupili także:

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta, Joanna Kos-Łabędowicz, Wydawnictwo C.H. BECK

Zacznij od dzisiaj. Organizacja czasu, pracy i życia z wykorzystaniem metod coachingowych, Ewelina Mierzwińska, Wydawnictwo Sensus

Trzeci poziom dojrzałości. Szczęśliwe życie po sześćdziesiątce, Małgorzata Modrak, Wydawnictwo Sensus

Chemia fizyczna Podręcznik dla studentów farmacji i analityki medycznej, Tadeusz W. Hermann, Wydawnictwo PZWL

Urządzenia i systemy mechatroniczne Część I, Praca zbiorowa, Wydawnictwo REA

ABC CorelDRAW X7 PL, Roland Zimek, Wydawnictwo Helion

Decyzje ekonomiczne Ujęcie ilościowe, Bogna Gawrońska-Nowak, Grzegorz Walerysiak, Wydawnictwo PWE

Infografiki Praktyczne zastosowanie w biznesie, Mark Smiciklas, Wydawnictwo Helion

Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone, Agnieszka Dejnaka, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami