Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes 39.90zł 29.93zł
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes

Tytuł: Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
Autor: Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk
ISBN: 978-83-246-5155-9
Ilość stron: 232
Data wydania: 09/2013
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł


Książkę tę powinien przeczytać każdy młody przedsiębiorca. Zawiera ona solidne podstawy, które pomogą Ci rozpocząć działalność na rynku w warunkach dużej niepewności. I nie chodzi jedynie o branżę technologiczną. Jeśli zastanawiasz się nad założeniem własnej firmy, jest to książka dla Ciebie. Pomoże Ci odpowiedzieć na pytania, czy, dlaczego i jak ją założyć oraz jak zadbać o jej rynkowe przetrwanie.
Paweł Tkaczyk, autor książki Zakamarki marki

To absolutnie obowiązkowa pozycja dla kogoś, kto rusza w start-upową podróż. Kompendium początkującego przedsiębiorcy, obok którego nie powinieneś przejść obojętnie. Polecam wszystkim marzącym o własnym biznesie.
Przemysław Pająk, redaktor naczelny Spider’s Web

Od zera do milionera - załóż i skutecznie rozwijaj własny e-biznes!
  • Dowiedz się, jak realizować swoje pomysły biznesowe
  • Naucz się zdobywać fundusze na rozwój przedsiębiorstwa
  • Poznaj skuteczne sposoby sprzedaży i zarządzania firmą
  • Odkryj najlepsze metody komunikacji z klientami

Chcesz założyć własny e-biznes, ale nie wiesz, od czego zacząć? Zawsze marzyłeś o własnej firmie, ale nie miałeś odwagi zrezygnować z bezpiecznego etatu? Masz doskonałe pomysły na działalność w sieci, ale jak dotąd coś ciągle przeszkadzało Ci je realizować? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, najwyższa pora zmienić coś w życiu! Załóż własną firmę, zdobądź fundusze na jej rozwój, przemyśl strategię działania i ruszaj do boju! Świat stoi przed Tobą otworem i być może już czeka na Twój produkt lub Twoją usługę!

Pierwszy krok już wykonałeś - udało Ci się znaleźć tę książkę. Teraz musisz już tylko zapoznać się z zawartą w niej wiedzą i zacząć wdrażać ją w życie! Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes to pozycja, która ułatwi Ci podjęcie najważniejszych decyzji dotyczących prowadzenia własnej działalności gospodarczej w internecie i pomoże ominąć przeszkody piętrzące się na drodze początkującego e-biznesmena. Dowiesz się z niej nie tylko, co robić, aby odnieść sukces, lecz również, czego zdecydowanie robić nie należy i jakie pomysły są z góry skazane na fiasko.

Nie czekaj, odważ się i zacznij działać!

  • Pomysł na skuteczny e-biznes
  • Tworzenie biznesplanu i pozyskiwanie środków
  • Wybór odpowiedniego typu działalności gospodarczej
  • Zarządzanie wizerunkiem i marką firmy
  • Dobór pracowników i zarządzanie kadrami
  • PR, komunikacja i marketing
  • Ciekawostki, studia przypadków i rady praktyków

Sukces jest w zasięgu ręki, czy jesteś gotów po niego sięgnąć?

Spis treści:

Rozdział 1. Pomysł i jego weryfikacja (13)

  • Dzień dobry, Kolumbie (13)
  • Dlaczego zakładam firmę? (14)
  • Kim jestem? (16)
  • Pomysł a rynek (18)
  • Dla nieprzekonanych (23)
  • Weryfikacja pomysłu (24)
  • Elementy biznesplanu (27)
  • Podsumowanie (32)
  • Case study: tubyliśmy.pl (33)
  • Case study: ŚwieżoPalona.pl (35)
  • Rady praktyków: Sara Blakely (37)
  • Rady praktyków: Janusz Żebrowski (39)

Rozdział 2. Źródła finansowania (41)

  • Kredyty i pożyczki (42)
  • Inwestor (44)
  • Fundusze inwestycyjne (45)
  • Venture capital (46)
  • Inkubatory przedsiębiorczości (51)
  • Anioły biznesu (53)
  • Fundusze europejskie (58)
  • Europejski Fundusz Społeczny i inni (61)
  • Jak zwiększyć swoje szanse na dofinansowanie? (64)
  • Jakie dokumenty dobrze jest gromadzić, gdy ubiegamy się o dofinansowanie? (65)
  • Sfera socjalnego otoczenia (65)
  • Podsumowanie (66)
  • Rady praktyków: Janusz Żebrowski (67)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (67)

Rozdział 3. Formalizacja przedsiębiorstwa (69)

  • Jednoosobowa działalność gospodarcza (70)
  • Spółka cywilna (72)
  • Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (72)
  • Spółka jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo-akcyjna, czyli coś dla przedsiębiorców, którzy chcą działać na większą skalę (74)
  • Plusy i minusy form działalności prawnej dla start-upów (76)
  • Jednoosobowa działalność gospodarcza - zakładanie firmy krok po kroku (78)
  • Spółka cywilna - zakładanie firmy krok po kroku (81)
  • Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - zakładanie firmy krok po kroku (82)
  • Podsumowanie (85)

Rozdział 4. Wizerunek, branding i naming (87)

  • Bez wizji i misji ani rusz (87)
  • Jak cię widzą, tak cię piszą (90)
  • Nazwa rzecz święta (95)
  • Jak zaprojektować logo? (97)
  • Pracownik, nasz bohater (100)
  • Twarz firmy w internecie (100)
  • Materiały marketingowe (102)
  • Podsumowanie (105)
  • Case study: YouThink.pl (106)
  • Case study: Nextur.pl (107)
  • Rady praktyków: Janusz Żebrowski (109)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (110)

Rozdział 5. Zasoby ludzkie (111)

  • Wszystko sami? (111)
  • Bez pasji ani rusz (113)
  • Gdzie szukać ludzi? (114)
  • Odpowiedni człowiek, czyli kto? (116)
  • Odpowiedni pracownik, czyli kto? (119)
  • Motywacja - rzecz ważna (125)
  • Budowanie zespołu (126)
  • Warto się szkolić (128)
  • Podsumowanie (130)
  • Rady praktyków: Janusz Żebrowski (131)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (131)

Rozdział 6. Zarządzanie marketingowe (133)

  • Zarządzanie marką (133)
  • Badanie marki (134)
  • Mapa percepcji (136)
  • Wyróżnij się lub zgiń (141)
  • Reklama dźwignią handlu (143)
  • Badanie reklamy (147)
  • Jak ustalić cenę produktu? (149)
  • Jaki model sprzedaży wybrać? (154)
  • Kanały sprzedaży, czyli co dla nas najlepsze? (156)
  • Wizerunek marki a środki pieniężne przeznaczone na jego wzmocnienie (158)
  • Podsumowanie (160)
  • Case study: NetPress (161)
  • Case study: militaria.pl (162)
  • Rady praktyków: Janusz Żebrowski (163)
  • Rady praktyków: Marek Rusiecki (164)

Rozdział 7. Public relations, komunikacja w internecie i social media (165)

  • Public relations, czyli co? (165)
  • Media relations, czyli zaprzyjaźnij się z dziennikarzami (170)
  • Zasady przygotowania notatki prasowej (175)
  • Social media, czyli zaprzyjaźnij się z internetem (177)
  • e-PR, czyli co? (181)
  • Jak zorganizować konferencję prasową? (186)
  • Eventy i konferencje (188)
  • Badania i ocena działań PR na wszystkich polach (190)
  • Z etyką za pan brat (195)
  • Ciekawostki (196)
  • Podsumowanie (197)
  • Case study: nagroderek.pl (197)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (199)

Rozdział 8. Reklama (201)

  • Pozycjonowanie strony WWW (201)
  • Google AdWords (204)
  • Display (205)
  • Social media (207)
  • Prasa drukowana (208)
  • Mierzenie efektywności (209)
  • Na czym bazuje i jak działa reklama? (210)
  • Etapy oddziaływania reklamy (213)
  • Co mówić w reklamie? (215)
  • Jak planować kampanię reklamową? (217)
  • Reklama to nie promocja sprzedaży (220)
  • Ciekawostki (220)
  • Podsumowanie (221)
  • Case study: dietadukan.pl (221)
  • Case study: Lay's prosto z pieca (222)
  • Rady praktyków: Arkadiusz Hajduk (224)
  • Rady praktyków: Marek Rusiecki (224)

Rozdział 9. Na zakończenie (225)

Rozdział 10. Gdzie szukać dodatkowej wiedzy? (227)

  • Książki (227)
  • Magazyny, czasopisma i gazety (228)
  • Strony WWW (228)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes
Tytuł książki: "Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes"
Autor: Kamila Mikołajczyk, Dariusz Nawojczyk
Wydawnictwo: Helion
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes”, kupili także:

Biznes na Facebooku i nie tylko, Tomasz Bonek , Marta Smaga, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Helion

Prowadź blog! przewodnik dla małych firm, Andy Wibbels, Wydawnictwo Helion

Konfigurowanie urządzeń sieciowych Podręcznik do nauki zawodu Kwalifikacja E.13.2, Krzysztof Pytel, Sylwia Osetek, Wydawnictwo WSiP

Autoklawizowany beton komórkowy, Zapotoczna-Sytek Genowefa, Balkovic Svetozar, Wydawnictwo Naukowe PWN

W domu. Krótka historia rzeczy codziennego użytku, Bill Bryson, Wydawnictwo Zysk i S-ka

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami