Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

Training Kit 70-293 Planowanie i obsługa infrastruktury sieciowej Microsoft Windows Server 2003 MCSE wydanie 2

92.40zł
78.54zł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty 57.00zł 42.75zł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty

Tytuł: Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Autor: Paweł Muzyczyszyn
ISBN: 9788328388789
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł


Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne.

Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć.

Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty.

Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił.

Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 42,75zł

Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
Tytuł książki: "Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty"
Autor: Paweł Muzyczyszyn
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 57.00zł 42.75zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty”, kupili także:

Wege w kwadrans. 125 szybkich przepisów kuchni roślinnej. Wydanie II rozszerzone, Katarzyna Gubała, Wydawnictwo Septem

Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu, Kamil Buliński, Wydawnictwo Onepress
<b>Uczenie maszynowe na Raspberry Pi  Eksperymentowanie z danymi i rozpoznawaniem obrazów</b>, <font color="navy">Donald Norris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Uczenie maszynowe na Raspberry Pi Eksperymentowanie z danymi i rozpoznawaniem obrazów, Donald Norris, Wydawnictwo Promise

English in Science and Technology Angielski w naukach ścisłych i technicznych, Piotr Domański, Artur Domański, Wydawnictwo Poltext

Wszystko zaczyna się w głowie. Planuj, działaj, nie marudź!, Karolina Cwalina, Wydawnictwo Sensus

Koszty jakości Wybrane aspekty, Grażyna Paulina Wójcik, Wydawnictwo Difin

Lean dla bystrzaków. Wydanie II, Natalie J. Sayer, Bruce Williams, Wydawnictwo Septem

Odroczony rozrost Technologia w piekarni, Huber Hans, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Detekcja sygnałów optycznych Wydanie II</b>, <font color="navy">Zbigniew Bielecki, Antoni Rogalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Detekcja sygnałów optycznych Wydanie II, Zbigniew Bielecki, Antoni Rogalski, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami