Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych 39.00zł 29.25zł
Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

Autor: Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher

ISBN: 83-246-0261-5

Ilość stron: 288

Data wydania: 11/2006

Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

Informacja i zaskoczenie - oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie.

Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta, są Ci potrzebne jeszcze inne chwyty partyzanckie, takie jak zdolność do szybkiego manewrowania, wytrwałość i umiejętność nadawania na tych samych falach, co adresat Twojej oferty.

Poznaj historie przedsiębiorców, którzy zadziałali jak partyzanci i w krótkim czasie zdobyli nowych klientów na całkiem nowych rynkach. Dowiedz się, od czego zacząć. Co zrobić, gdy chcesz zarabiać pieniądze, ale nie masz jeszcze żadnego klienta i nie wiesz, co dokładnie będziesz sprzedawać.

Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000 czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może zbudować sieć sprzedaży, inwestując w to nie pieniądze, ale czas, energię i wyobraźnię. Poznaj sprawdzone metody przedsiębiorców-partyzantów i zostań jednym z nich. W książce znajdziesz:

  • przykłady na to, jak pomysłowość i odwaga pomagają otworzyć drzwi w biznesie,
  • metody tworzenia sieci kontaktów handlowych,
  • rady, jak zbudować zaufanie w relacjach z klientem,
  • sposoby zmieniania wachlarza produktów na życzenie klienta,
  • wskazania, jak dostosowywać ofertę handlową do osobistego stylu odbiorcy,
  • techniki podsuwania klientowi rozwiązań, zanim jeszcze ujawnią się jego nowe potrzeby.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych
Tytuł książki: "Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych"
Autor: Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych”, kupili także:

Kod Demona, Adam Blake, Wydawnictwo Hachette

Sendmail Leksykon kieszonkowy, , Wydawnictwo Helion

Rachunkowość finansowa od podstaw, Józef Aleszczyk, Wydawnictwo Zysk i S-ka

Bezstopniowe przekładnie cierne Ciągła regulacja przełożenia za pomocą tarcia tocznego, Czesław Koziarski, Wydawnictwo WNT

Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją Wydanie 3, Bolesław Liwowski, Remigiusz Kozłowski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Kształtowanie metali lekkich, Kazimierz E. Oczoś, Andrzej Kawalec, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe</b>, <font color="navy">Klaus Iglberger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
C++. Projektowanie oprogramowania. Zasady i wzorce projektowe, Klaus Iglberger, Wydawnictwo Helion

HAARP Najniebezpieczniejsza broń świata?, Jerry E. Smith, Wydawnictwo Amber

Perl mistrzostwo w programowaniu, Brian d'Foy, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami