Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych 39.00zł 29.25zł
Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

Autor: Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher

ISBN: 83-246-0261-5

Ilość stron: 288

Data wydania: 11/2006

Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

Informacja i zaskoczenie - oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie.

Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta, są Ci potrzebne jeszcze inne chwyty partyzanckie, takie jak zdolność do szybkiego manewrowania, wytrwałość i umiejętność nadawania na tych samych falach, co adresat Twojej oferty.

Poznaj historie przedsiębiorców, którzy zadziałali jak partyzanci i w krótkim czasie zdobyli nowych klientów na całkiem nowych rynkach. Dowiedz się, od czego zacząć. Co zrobić, gdy chcesz zarabiać pieniądze, ale nie masz jeszcze żadnego klienta i nie wiesz, co dokładnie będziesz sprzedawać.

Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000 czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może zbudować sieć sprzedaży, inwestując w to nie pieniądze, ale czas, energię i wyobraźnię. Poznaj sprawdzone metody przedsiębiorców-partyzantów i zostań jednym z nich. W książce znajdziesz:

  • przykłady na to, jak pomysłowość i odwaga pomagają otworzyć drzwi w biznesie,
  • metody tworzenia sieci kontaktów handlowych,
  • rady, jak zbudować zaufanie w relacjach z klientem,
  • sposoby zmieniania wachlarza produktów na życzenie klienta,
  • wskazania, jak dostosowywać ofertę handlową do osobistego stylu odbiorcy,
  • techniki podsuwania klientowi rozwiązań, zanim jeszcze ujawnią się jego nowe potrzeby.

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych
Tytuł książki: "Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych"
Autor: Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedaż partyzancka Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych”, kupili także:

Opakowania a środowisko Wymagania, standardy, projektowanie, znakowanie, Hanna Żakowska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Laptopy Dla seniorów, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

Rachunek różniczkowy i całkowy ze wstępem do równań różniczkowych, Franciszek Leja, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>MS SQL Server. Zaawansowane metody programowania. Wydanie II</b>, <font color="navy">Adam Pelikant</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
MS SQL Server. Zaawansowane metody programowania. Wydanie II, Adam Pelikant, Wydawnictwo Helion

Komputerowy detektyw Algorytmiczna opowieść o przestępstwach, spiskach i obliczeniach, Jeremy Kubica, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zbiór zadań z układów elektronicznych nieliniowych i impulsywnych, red. J.Baranowski, Wydawnictwo WNT
<b>Czysty kod w Pythonie. Twórz wydajny i łatwy w utrzymaniu kod. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mariano Anaya</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Czysty kod w Pythonie. Twórz wydajny i łatwy w utrzymaniu kod. Wydanie II, Mariano Anaya, Wydawnictwo Helion
<b>Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Wydanie III</b>, <font color="navy">Verne Harnish</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Scaling Up Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Wydanie III, Verne Harnish, Wydawnictwo Naukowe PWN

Głodni czasu. Efektywne 168 godzin w 7 dni lub tydzień, Laura Vanderkam, Wydawnictwo Onepress

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami