Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego

Tworzywa adhezyjne Zastosowanie w naprawach sprzętu technicznego

63.00zł
51.03zł
Sprzedaż online Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie 44.00zł
Sprzedaż online Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie

Autor: Catherine Seda

ISBN: 978-83-246-1129-4

Ilość stron: 240

Data wydania: 04/2008

Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie.

Pozwala dotrzeć do ogromnej ilości klientów bez generowania dodatkowych kosztów. Umożliwia także przyciągnięcie uwagi prasy, pomagającej w skutecznym kreowaniu marki. Trzeba tylko wiedzieć, jak to się robi. Catherine Seda, weteranka marketingu internetowego, odsłoni przed Tobą wszelkie tajniki skutecznego biznesu online i robotów wyszukiwarek.

Podążaj za radami, które przetestowali giganci międzynarodowego biznesu. Bądź sprytniejszy od spamerów, tak by stosowane przez nich metody działały na Twoją korzyść. Dowiedz się, jak techniki internetowego marketingu pozwoliły innym przedsiębiorstwom zdobyć rozgłos i ugruntować pozycję na rynku.

Ta książka powstała z myślą o konsultantach, przedsiębiorcach, specjalistach ds. marketingu, studentach oraz inwestorach. Zawiera pomysły gotowe do użycia, pełna jest inspirujących wskazówek i historii sukcesów.

Rozdziały:

Część I.Wykorzystanie public relations dla długoterminowego sukcesu (21)

Rozdział 1. Jak wygrać bitwę o optymalizację wyników wyszukiwania? (23)

Rozdział 2. Wykorzystanie artykułów pisanych do sieci (47)

Rozdział 3. Blogi dla biznesu (65)

Rozdział 4. Łączenie się poprzez media społeczne (87)

Rozdział 5. Przekazywanie wiadomości (107)

Część II.Jak sprawić, aby reklama w internecie była opłacalna dla Twojej firmy? (127)

Rozdział 6. Kontaktowanie się poprzez e-mail (129)

Rozdział 7. Siła partnerstwa (147)

Rozdział 8. Maksymalizacja strategii "Płać za kliknięcie" (169)

Rozdział 9. Dotarcie poprzez reklamę kontekstową (191)

Rozdział 10. Cel: kupujący w sieci (213)

Sprzedaż online Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sprzedaż online Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie”, kupili także:

Mercedes-Benz A140 A160 A190 A210 A160CDI A170CDI, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

CSS3. Kaskadowe arkusze stylów Ćwiczenia praktyczne, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Upór potęga pasji i wytrwałości, Angela Duckworth, Wydawnictwo GALAKTYKA

Asembler dla procesorów ARM Podręcznik programisty, William Hohl, Wydawnictwo Helion

Podstawy procesów spalania, Andrzej Kowalewicz, Wydawnictwo WNT

Propagacja fal radiowych w sieciach 5G/IoT, Ryszard J. Katulski, Wydawnictwo WKiŁ

Praktyczne lekcje zarządzania projektami, Michał Kopczewski, Wydawnictwo Onepress

Wstrętni mężczyźni Jak nie pozwolić im się dłużej ranić bez zniżania się do ich poziomu, Jay Carrter, Wydawnictwo Onepress

Mosty Trzy tysiące lat zmagań z naturą, David J. Brown, Wydawnictwo Arkady

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami