Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Sprzedaż online Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie 44.00zł
Sprzedaż online Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie

Autor: Catherine Seda

ISBN: 978-83-246-1129-4

Ilość stron: 240

Data wydania: 04/2008

Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie.

Pozwala dotrzeć do ogromnej ilości klientów bez generowania dodatkowych kosztów. Umożliwia także przyciągnięcie uwagi prasy, pomagającej w skutecznym kreowaniu marki. Trzeba tylko wiedzieć, jak to się robi. Catherine Seda, weteranka marketingu internetowego, odsłoni przed Tobą wszelkie tajniki skutecznego biznesu online i robotów wyszukiwarek.

Podążaj za radami, które przetestowali giganci międzynarodowego biznesu. Bądź sprytniejszy od spamerów, tak by stosowane przez nich metody działały na Twoją korzyść. Dowiedz się, jak techniki internetowego marketingu pozwoliły innym przedsiębiorstwom zdobyć rozgłos i ugruntować pozycję na rynku.

Ta książka powstała z myślą o konsultantach, przedsiębiorcach, specjalistach ds. marketingu, studentach oraz inwestorach. Zawiera pomysły gotowe do użycia, pełna jest inspirujących wskazówek i historii sukcesów.

Rozdziały:

Część I.Wykorzystanie public relations dla długoterminowego sukcesu (21)

Rozdział 1. Jak wygrać bitwę o optymalizację wyników wyszukiwania? (23)

Rozdział 2. Wykorzystanie artykułów pisanych do sieci (47)

Rozdział 3. Blogi dla biznesu (65)

Rozdział 4. Łączenie się poprzez media społeczne (87)

Rozdział 5. Przekazywanie wiadomości (107)

Część II.Jak sprawić, aby reklama w internecie była opłacalna dla Twojej firmy? (127)

Rozdział 6. Kontaktowanie się poprzez e-mail (129)

Rozdział 7. Siła partnerstwa (147)

Rozdział 8. Maksymalizacja strategii "Płać za kliknięcie" (169)

Rozdział 9. Dotarcie poprzez reklamę kontekstową (191)

Rozdział 10. Cel: kupujący w sieci (213)

Sprzedaż online Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sprzedaż online Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie”, kupili także:

Wprowadzenie do przetwarzania informacji wizualnej Tom 2 Dyskretyzacja obrazu, operacje pikslowe, morfologiczne, Wojciech S. Mokrzycki, Wydawnictwo EXIT

Kreatywność Mózg w dobie innowacji, Elkhonon Goldberg, Wydawnictwo Naukowe PWN

Systemy informatyczne w zarządzaniu procesami Workflow, Bartłomiej Gawin, Wydawnictwo Naukowe PWN

Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II), Jarosław Skłodowski, Wydawnictwo Helion

Volkswagen Passat od marca 2005 (typu B6), Hans-Rudiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ

Laboratorium w szufladzie Modelarstwo i robotyka, Dagmara Kiraga, Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Mózg nieoficjalny podręcznik, Matthew MacDonald, Wydawnictwo Onepress

Po prostu optymalizacja Windows Vista PL, Piotr Czarny, Wydawnictwo Helion

Czas odrodzony. Od kryzysu w fizyce do przyszłości Wszechświata, Lee Smolin, Wydawnictwo Prószyński

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami