Autor: Catherine Seda
ISBN: 978-83-246-1129-4
Ilość stron: 240
Data wydania: 04/2008
Chcesz, by Twoja firma była stale widoczna na rynku? Przede wszystkim musi istnieć w sieci! Dziś wybitni biznesmeni wiedzą, jaka siła tkwi w nowinkach technicznych, a internet to najkrótsza droga do osiągnięcia zysków na światowym poziomie.
Pozwala dotrzeć do ogromnej ilości klientów bez generowania dodatkowych kosztów. Umożliwia także przyciągnięcie uwagi prasy, pomagającej w skutecznym kreowaniu marki. Trzeba tylko wiedzieć, jak to się robi. Catherine Seda, weteranka marketingu internetowego, odsłoni przed Tobą wszelkie tajniki skutecznego biznesu online i robotów wyszukiwarek.
Podążaj za radami, które przetestowali giganci międzynarodowego biznesu. Bądź sprytniejszy od spamerów, tak by stosowane przez nich metody działały na Twoją korzyść. Dowiedz się, jak techniki internetowego marketingu pozwoliły innym przedsiębiorstwom zdobyć rozgłos i ugruntować pozycję na rynku.
Ta książka powstała z myślą o konsultantach, przedsiębiorcach, specjalistach ds. marketingu, studentach oraz inwestorach. Zawiera pomysły gotowe do użycia, pełna jest inspirujących wskazówek i historii sukcesów.
Rozdziały:
Część I.Wykorzystanie public relations dla długoterminowego sukcesu (21)
Rozdział 1. Jak wygrać bitwę o optymalizację wyników wyszukiwania? (23)
Rozdział 2. Wykorzystanie artykułów pisanych do sieci (47)
Rozdział 3. Blogi dla biznesu (65)
Rozdział 4. Łączenie się poprzez media społeczne (87)
Rozdział 5. Przekazywanie wiadomości (107)
Część II.Jak sprawić, aby reklama w internecie była opłacalna dla Twojej firmy? (127)
Rozdział 6. Kontaktowanie się poprzez e-mail (129)
Rozdział 7. Siła partnerstwa (147)
Rozdział 8. Maksymalizacja strategii "Płać za kliknięcie" (169)
Rozdział 9. Dotarcie poprzez reklamę kontekstową (191)
Rozdział 10. Cel: kupujący w sieci (213)
Sprzedaż online Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie --- Pozycja niedostępna.---
|