Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji

Skuteczne programowanie LEGO MINDSTORMS Niezawodne techniki programowania dla zabawy i rywalizacji

58.80zł
44.10zł
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami 49.00zł 41.65zł
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami

Tytuł: Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami
Autor: Herb Sorensen
ISBN: 978-83-264-3810-3
Ilość stron: 224
Data wydania: 06/2012 (wydanie 2)
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł


Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz sie projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy.

Az 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, ze nie sa oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta.

Autor podkreśla, że:
• nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty,
• wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży,
• czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej.

Adresaci: Ksiązka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycja towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach. Może być tez bardzo interesująca lektura dla samych klientów.

Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!

Rozdziały:

Wprowadzenie. Dwadzieścia milionów okazji do zakupu
Dwadzieścia milionów sekund: większość czasu klienta idzie na straty
Czas to pieniądz: sekundy na dolara klientów
Pieniądze zgubione między półkami: pytanie za 80 milionów dolarów
Planowanie zakupów
"Zakupowe Serengeti"

CZĘŚĆ I. Aktywna sprzedaż

Rozdział 1. Szybkie zakupy: 80% czasu klienta idzie na straty
Trzy rodzaje klientów: szybcy zakupowicze, uzupełniacze i zapasowicze
Rozkwit małych sklepów
Pułapki promocji
Czołówka i długi ogon
Wygrywa się czołówką
Lokalna spiżarnia
Handel warstwowy
Właściwa droga dla właściwych klientów
Sposoby robienia zakupów i modele dokonywania wyboru
Szybsze wydawanie pieniędzy
Wniosek: podwójny chaos

Rozdział 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty
Chwile prawdy
Oblicze prawdy: oczy to okno do wnętrza klienta
Przyciąganie klienta: wrażenie i odbiór
Siła zatrzymywania (i utrzymywania)
Siła finalizowania
Trzy waluty zakupów: pieniądze, czas i nerwy
Złożona optymalizacja

Rozdział 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci
Jeśli masz towar, przyjdą klienci
Zrozumienie zachowań klientów
Pierwsze wrażenie: wejście
Kierunek ruchu klientów: stado słoni
Kasy jak magnes
Rola otwartej przestrzeni w wyznaczaniu ruchu klientów
Zarządzanie dwoma sklepami
Pięć projektów sklepu
Tam, gdzie guma spotyka się z linoleum

Rozdział 4. Aktywna sprzedaż: umieszczanie produktów na drodze klienta
Aktywna sprzedaż
Umieszczanie odpowiednich produktów na drodze klienta
Podwójna przemiana (Double Conversion): odwiedzający - klient - nabywca
Opakowanie musi odgrywać główną rolę
Siła utrzymywania
Siła zatrzymywania i siła finalizowania: analiza VitalQuadrant
Wykorzystaj niszę
Dobre jest wrogiem świetnego

Rozdział 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki
Gdzie w handlu detalicznym są pieniądze?
Ogromne ilości danych
Zmiana relacji
Odświeżająca zmiana: współpracujmy, by uatrakcyjnić sprzedaż
Zarządzanie ponad kategorią
Nowa era aktywnej sprzedaży: zarządzanie sklepem
Dostrajanie emocjonalnego wydźwięku kategorii
Zasięg pod kontrolą sprzedawców
Konieczność ewolucji branży detalicznej

CZĘŚĆ II. Zagłębić się w umysł klienta

Rozdział 6. Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever

Rozdział 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesor Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu)

Rozdział 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural

Rozdział 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą
Markiem Heckmanem z Marsh Supermarkets

CZĘŚĆ III. Wnioski

Rozdział 10. Internet na zakupach
Era wózków multimedialnych VideoCart
Inwazja telefonów komórkowych
Wnioski dla sprzedawców i producentów
Siła modeli
Modelowy biznes
Pięciokrotny wzrost

Rozdział 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest

CZĘŚĆ IV. Załącznik

Załącznik. Wieści o świecie klientów, sprzedawców i producentów
Fragmenty Wieści ze wzgórz Kentucky Roberta Stevensa

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami
Tytuł książki: "Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami"
Autor: Herb Sorensen
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami”, kupili także:
<b>iOS Tajniki SDK Biblioteka przydatnych narzędzi</b>, <font color="navy">Kyle Richter, Joe Keeley</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
iOS Tajniki SDK Biblioteka przydatnych narzędzi, Kyle Richter, Joe Keeley, Wydawnictwo HELION
<b>Krajobrazy Naucz się dobrze fotografować 100 rad i pomysłów</b>, <font color="navy">Guy Edwardes</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ZonerPress</font>
Krajobrazy Naucz się dobrze fotografować 100 rad i pomysłów, Guy Edwardes, Wydawnictwo ZonerPress
<b>Harvard Business Review Podejmowanie decyzji</b>, <font color="navy">Harvard Business School Press</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Harvard Business Review Podejmowanie decyzji, Harvard Business School Press, Wydawnictwo Onepress
<b>Arduino i Android Niesamowite projekty Szalony geniusz</b>, <font color="navy">Simon Monk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Arduino i Android Niesamowite projekty Szalony geniusz, Simon Monk, Wydawnictwo HELION
<b>HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript</b>, <font color="navy">Karl Bunyan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
HTML5 Tworzenie gier z wykorzystaniem CSS i JavaScript, Karl Bunyan, Wydawnictwo HELION
<b>Jazda rowerem górskim</b>, <font color="navy">Brian Lopes, Lee McCormacl</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Buk Rower</font>
Jazda rowerem górskim, Brian Lopes, Lee McCormacl, Wydawnictwo Buk Rower
<b>Udoskonalanie zabezpieczeń aplikacji i serwerów internetowych Zagrożenia i środki zaradcze</b>, <font color="navy">J.D. Meirer, Alex Mackman, Srinath Vasireddy, Michael Dunner, Ray Esca</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Microsoft Press</font>
Udoskonalanie zabezpieczeń aplikacji i serwerów internetowych Zagrożenia i środki zaradcze, J.D. Meirer, Alex Mackman, Srinath Vasireddy, Michael Dunner, Ray Esca, Wydawnictwo Microsoft Press
<b>Debugowanie Jak wyszukiwać i naprawiać błędy w kodzie oraz im zapobiegać</b>, <font color="navy">Paul Butcher</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Debugowanie Jak wyszukiwać i naprawiać błędy w kodzie oraz im zapobiegać, Paul Butcher, Wydawnictwo HELION
<b>Daj się polubić w 90 sekund (a nawet mniej!)</b>, <font color="navy">Nicholas Boothman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Daj się polubić w 90 sekund (a nawet mniej!), Nicholas Boothman, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Chemia
Biochemia The Manga Guide

Biochemia The Manga Guide

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Podręcznik pentestera. Bezpieczeństwo systemów informatycznych Peter Kim HELION
Modelowanie danych Sharon Allen HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Kwalifikacja EE.08. Montaż i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i sieci. Część 1. Urządzenia te Tomasz Kowalski, Tomasz Orkisz HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN

poniedziałek, 12 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami