Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Zarządzanie jakością Standardy i zasady

Zarządzanie jakością Standardy i zasady

55.00zł
41.80zł
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami 49.00zł 41.65zł
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami

Tytuł: Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami
Autor: Herb Sorensen
ISBN: 978-83-264-3810-3
Ilość stron: 224
Data wydania: 06/2012 (wydanie 2)
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł


Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz sie projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy.

Az 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, ze nie sa oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta.

Autor podkreśla, że:
• nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty,
• wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży,
• czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej.

Adresaci: Ksiązka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycja towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach. Może być tez bardzo interesująca lektura dla samych klientów.

Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!

Rozdziały:

Wprowadzenie. Dwadzieścia milionów okazji do zakupu
Dwadzieścia milionów sekund: większość czasu klienta idzie na straty
Czas to pieniądz: sekundy na dolara klientów
Pieniądze zgubione między półkami: pytanie za 80 milionów dolarów
Planowanie zakupów
"Zakupowe Serengeti"

CZĘŚĆ I. Aktywna sprzedaż

Rozdział 1. Szybkie zakupy: 80% czasu klienta idzie na straty
Trzy rodzaje klientów: szybcy zakupowicze, uzupełniacze i zapasowicze
Rozkwit małych sklepów
Pułapki promocji
Czołówka i długi ogon
Wygrywa się czołówką
Lokalna spiżarnia
Handel warstwowy
Właściwa droga dla właściwych klientów
Sposoby robienia zakupów i modele dokonywania wyboru
Szybsze wydawanie pieniędzy
Wniosek: podwójny chaos

Rozdział 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty
Chwile prawdy
Oblicze prawdy: oczy to okno do wnętrza klienta
Przyciąganie klienta: wrażenie i odbiór
Siła zatrzymywania (i utrzymywania)
Siła finalizowania
Trzy waluty zakupów: pieniądze, czas i nerwy
Złożona optymalizacja

Rozdział 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci
Jeśli masz towar, przyjdą klienci
Zrozumienie zachowań klientów
Pierwsze wrażenie: wejście
Kierunek ruchu klientów: stado słoni
Kasy jak magnes
Rola otwartej przestrzeni w wyznaczaniu ruchu klientów
Zarządzanie dwoma sklepami
Pięć projektów sklepu
Tam, gdzie guma spotyka się z linoleum

Rozdział 4. Aktywna sprzedaż: umieszczanie produktów na drodze klienta
Aktywna sprzedaż
Umieszczanie odpowiednich produktów na drodze klienta
Podwójna przemiana (Double Conversion): odwiedzający - klient - nabywca
Opakowanie musi odgrywać główną rolę
Siła utrzymywania
Siła zatrzymywania i siła finalizowania: analiza VitalQuadrant
Wykorzystaj niszę
Dobre jest wrogiem świetnego

Rozdział 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki
Gdzie w handlu detalicznym są pieniądze?
Ogromne ilości danych
Zmiana relacji
Odświeżająca zmiana: współpracujmy, by uatrakcyjnić sprzedaż
Zarządzanie ponad kategorią
Nowa era aktywnej sprzedaży: zarządzanie sklepem
Dostrajanie emocjonalnego wydźwięku kategorii
Zasięg pod kontrolą sprzedawców
Konieczność ewolucji branży detalicznej

CZĘŚĆ II. Zagłębić się w umysł klienta

Rozdział 6. Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever

Rozdział 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesor Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu)

Rozdział 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural

Rozdział 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą
Markiem Heckmanem z Marsh Supermarkets

CZĘŚĆ III. Wnioski

Rozdział 10. Internet na zakupach
Era wózków multimedialnych VideoCart
Inwazja telefonów komórkowych
Wnioski dla sprzedawców i producentów
Siła modeli
Modelowy biznes
Pięciokrotny wzrost

Rozdział 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest

CZĘŚĆ IV. Załącznik

Załącznik. Wieści o świecie klientów, sprzedawców i producentów
Fragmenty Wieści ze wzgórz Kentucky Roberta Stevensa

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami
Tytuł książki: "Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami"
Autor: Herb Sorensen
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami”, kupili także:
<b>Windows Server 2003 Bezpieczeństwo sieci</b>, <font color="navy">Neil Ruston, Chris Peiris, Laura Hunter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows Server 2003 Bezpieczeństwo sieci, Neil Ruston, Chris Peiris, Laura Hunter, Wydawnictwo HELION
<b>Logistyka nowoczesnej gospodarki magazynowej</b>, <font color="navy">Andrzej Szymonik, Daniel Chudzik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Logistyka nowoczesnej gospodarki magazynowej, Andrzej Szymonik, Daniel Chudzik, Wydawnictwo Difin
<b>Ontogeniczne sieci neuronowe O sieciach zmieniających swoją strukturę</b>, <font color="navy">Norbert Jankowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Ontogeniczne sieci neuronowe O sieciach zmieniających swoją strukturę, Norbert Jankowski, Wydawnictwo EXIT
<b>Zarządzanie łańcuchami dostaw</b>, <font color="navy">Marek Ciesielski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Zarządzanie łańcuchami dostaw, Marek Ciesielski, Wydawnictwo PWE
<b>Adobe Flash CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Adobe Creative Team</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Adobe Flash CS4/CS4 PL Oficjalny podręcznik, Adobe Creative Team, Wydawnictwo HELION
<b>Systemy techniczne formujące inteligentne otoczenie osoby niepełnosprawnej</b>, <font color="navy">Piotr Augustyniak, Katarzyna Barczewska, Anna Broniec, Andrzej Izworsk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Systemy techniczne formujące inteligentne otoczenie osoby niepełnosprawnej, Piotr Augustyniak, Katarzyna Barczewska, Anna Broniec, Andrzej Izworsk, Wydawnictwo EXIT
<b>Statystyka dla studentów z programem STAT_STUD 1.0 + CD</b>, <font color="navy">Adam Depta, Jacek Białek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Statystyka dla studentów z programem STAT_STUD 1.0 + CD, Adam Depta, Jacek Białek, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile</b>, <font color="navy">Jurgen Appelo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zarządzanie 3.0. Kierowanie zespołami z wykorzystaniem metodyk Agile, Jurgen Appelo, Wydawnictwo HELION
<b>Zaufany doradca Jak budować trwałe relacje z klientami</b>, <font color="navy">David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zaufany doradca Jak budować trwałe relacje z klientami, David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji

Analiza biznesowa. Praktyczne modelowanie organizacji

39.90zł
28.33zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Kwalifikacje E.14 i EE.09. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik info Piotr Siewniak HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Analiza i prezentacja danych w Microsoft Excel Vademecum Walkenbacha Wydanie II John Walkenbach, Michael Alexander HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN

czwartek, 24 maj 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami