Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Zostań swoim mentorem

Zostań swoim mentorem

36.00zł
30.60zł
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami 49.00zł 41.65zł
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami

Tytuł: Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami
Autor: Herb Sorensen
ISBN: 978-83-264-3810-3
Ilość stron: 224
Data wydania: 06/2012 (wydanie 2)
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł


Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz sie projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy.

Az 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, ze nie sa oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta.

Autor podkreśla, że:
• nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty,
• wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży,
• czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej.

Adresaci: Ksiązka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycja towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach. Może być tez bardzo interesująca lektura dla samych klientów.

Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!

Rozdziały:

Wprowadzenie. Dwadzieścia milionów okazji do zakupu
Dwadzieścia milionów sekund: większość czasu klienta idzie na straty
Czas to pieniądz: sekundy na dolara klientów
Pieniądze zgubione między półkami: pytanie za 80 milionów dolarów
Planowanie zakupów
"Zakupowe Serengeti"

CZĘŚĆ I. Aktywna sprzedaż

Rozdział 1. Szybkie zakupy: 80% czasu klienta idzie na straty
Trzy rodzaje klientów: szybcy zakupowicze, uzupełniacze i zapasowicze
Rozkwit małych sklepów
Pułapki promocji
Czołówka i długi ogon
Wygrywa się czołówką
Lokalna spiżarnia
Handel warstwowy
Właściwa droga dla właściwych klientów
Sposoby robienia zakupów i modele dokonywania wyboru
Szybsze wydawanie pieniędzy
Wniosek: podwójny chaos

Rozdział 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty
Chwile prawdy
Oblicze prawdy: oczy to okno do wnętrza klienta
Przyciąganie klienta: wrażenie i odbiór
Siła zatrzymywania (i utrzymywania)
Siła finalizowania
Trzy waluty zakupów: pieniądze, czas i nerwy
Złożona optymalizacja

Rozdział 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci
Jeśli masz towar, przyjdą klienci
Zrozumienie zachowań klientów
Pierwsze wrażenie: wejście
Kierunek ruchu klientów: stado słoni
Kasy jak magnes
Rola otwartej przestrzeni w wyznaczaniu ruchu klientów
Zarządzanie dwoma sklepami
Pięć projektów sklepu
Tam, gdzie guma spotyka się z linoleum

Rozdział 4. Aktywna sprzedaż: umieszczanie produktów na drodze klienta
Aktywna sprzedaż
Umieszczanie odpowiednich produktów na drodze klienta
Podwójna przemiana (Double Conversion): odwiedzający - klient - nabywca
Opakowanie musi odgrywać główną rolę
Siła utrzymywania
Siła zatrzymywania i siła finalizowania: analiza VitalQuadrant
Wykorzystaj niszę
Dobre jest wrogiem świetnego

Rozdział 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki
Gdzie w handlu detalicznym są pieniądze?
Ogromne ilości danych
Zmiana relacji
Odświeżająca zmiana: współpracujmy, by uatrakcyjnić sprzedaż
Zarządzanie ponad kategorią
Nowa era aktywnej sprzedaży: zarządzanie sklepem
Dostrajanie emocjonalnego wydźwięku kategorii
Zasięg pod kontrolą sprzedawców
Konieczność ewolucji branży detalicznej

CZĘŚĆ II. Zagłębić się w umysł klienta

Rozdział 6. Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever

Rozdział 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesor Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu)

Rozdział 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural

Rozdział 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą
Markiem Heckmanem z Marsh Supermarkets

CZĘŚĆ III. Wnioski

Rozdział 10. Internet na zakupach
Era wózków multimedialnych VideoCart
Inwazja telefonów komórkowych
Wnioski dla sprzedawców i producentów
Siła modeli
Modelowy biznes
Pięciokrotny wzrost

Rozdział 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest

CZĘŚĆ IV. Załącznik

Załącznik. Wieści o świecie klientów, sprzedawców i producentów
Fragmenty Wieści ze wzgórz Kentucky Roberta Stevensa

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami
Tytuł książki: "Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami"
Autor: Herb Sorensen
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami”, kupili także:
<b>Komunikacja w mediach społecznościowych</b>, <font color="navy">Wojciech Gustowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Novae Res</font>
Komunikacja w mediach społecznościowych, Wojciech Gustowski, Wydawnictwo Novae Res
<b>Metoda Joyness. Jak zapomnieć o smutku i cieszyć się życiem</b>, <font color="navy">Agnieszka Ornatowska, Alicja Szczyglewska, Elżbieta Fiedorowicz, Elżbi</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Metoda Joyness. Jak zapomnieć o smutku i cieszyć się życiem, Agnieszka Ornatowska, Alicja Szczyglewska, Elżbieta Fiedorowicz, Elżbi, Wydawnictwo Sensus
<b>Projektowanie nowoczesnych aplikacji sieciowych z użyciem AngularJS i Bootstrapa</b>, <font color="navy">Stephen Radford</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie nowoczesnych aplikacji sieciowych z użyciem AngularJS i Bootstrapa, Stephen Radford, Wydawnictwo HELION
<b>Prawo przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego)</b>, <font color="navy">Joe Vitale</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Prawo przyciągania 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego), Joe Vitale, Wydawnictwo Onepress
<b>Marka przywództwa</b>, <font color="navy">Dave Ulrich, Norman Smallwood</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Marka przywództwa, Dave Ulrich, Norman Smallwood, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Visual Basic 2008 Warsztat programisty</b>, <font color="navy">Rod Stephens</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Visual Basic 2008 Warsztat programisty, Rod Stephens, Wydawnictwo HELION
<b>Hydrologia ogólna Wydanie 4</b>, <font color="navy">Elżbieta Bajkiewicz-Grabowska, Zdzisław Mikulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Hydrologia ogólna Wydanie 4, Elżbieta Bajkiewicz-Grabowska, Zdzisław Mikulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie</b>, <font color="navy">Joanna Gonicka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo AHE</font>
Nowoczesne technologie w informatyce i transporcie, Joanna Gonicka, Wydawnictwo AHE
<b>jQuery Tworzenie animowanych witryn internetowych</b>, <font color="navy">Wojciech Majkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
jQuery Tworzenie animowanych witryn internetowych, Wojciech Majkowski, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Modelowanie organizacji procesowej

Modelowanie organizacji procesowej

34.90zł
26.18zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Bionika Wydanie 2 Ewaryst Tkacz, Przemysław Borys WNT
UNIX. Sztuka programowania Eric S. Raymond HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION

czwartek, 24 styczeń 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami