Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Książka tylko dla mężczyzn

Książka tylko dla mężczyzn

32.00zł
25.60zł
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami 49.00zł 41.65zł
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami

Tytuł: Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami
Autor: Herb Sorensen
ISBN: 978-83-264-3810-3
Ilość stron: 224
Data wydania: 06/2012 (wydanie 2)
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł


Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz sie projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy.

Az 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, ze nie sa oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta.

Autor podkreśla, że:
• nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty,
• wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży,
• czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej.

Adresaci: Ksiązka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycja towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach. Może być tez bardzo interesująca lektura dla samych klientów.

Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!

Rozdziały:

Wprowadzenie. Dwadzieścia milionów okazji do zakupu
Dwadzieścia milionów sekund: większość czasu klienta idzie na straty
Czas to pieniądz: sekundy na dolara klientów
Pieniądze zgubione między półkami: pytanie za 80 milionów dolarów
Planowanie zakupów
"Zakupowe Serengeti"

CZĘŚĆ I. Aktywna sprzedaż

Rozdział 1. Szybkie zakupy: 80% czasu klienta idzie na straty
Trzy rodzaje klientów: szybcy zakupowicze, uzupełniacze i zapasowicze
Rozkwit małych sklepów
Pułapki promocji
Czołówka i długi ogon
Wygrywa się czołówką
Lokalna spiżarnia
Handel warstwowy
Właściwa droga dla właściwych klientów
Sposoby robienia zakupów i modele dokonywania wyboru
Szybsze wydawanie pieniędzy
Wniosek: podwójny chaos

Rozdział 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty
Chwile prawdy
Oblicze prawdy: oczy to okno do wnętrza klienta
Przyciąganie klienta: wrażenie i odbiór
Siła zatrzymywania (i utrzymywania)
Siła finalizowania
Trzy waluty zakupów: pieniądze, czas i nerwy
Złożona optymalizacja

Rozdział 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci
Jeśli masz towar, przyjdą klienci
Zrozumienie zachowań klientów
Pierwsze wrażenie: wejście
Kierunek ruchu klientów: stado słoni
Kasy jak magnes
Rola otwartej przestrzeni w wyznaczaniu ruchu klientów
Zarządzanie dwoma sklepami
Pięć projektów sklepu
Tam, gdzie guma spotyka się z linoleum

Rozdział 4. Aktywna sprzedaż: umieszczanie produktów na drodze klienta
Aktywna sprzedaż
Umieszczanie odpowiednich produktów na drodze klienta
Podwójna przemiana (Double Conversion): odwiedzający - klient - nabywca
Opakowanie musi odgrywać główną rolę
Siła utrzymywania
Siła zatrzymywania i siła finalizowania: analiza VitalQuadrant
Wykorzystaj niszę
Dobre jest wrogiem świetnego

Rozdział 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki
Gdzie w handlu detalicznym są pieniądze?
Ogromne ilości danych
Zmiana relacji
Odświeżająca zmiana: współpracujmy, by uatrakcyjnić sprzedaż
Zarządzanie ponad kategorią
Nowa era aktywnej sprzedaży: zarządzanie sklepem
Dostrajanie emocjonalnego wydźwięku kategorii
Zasięg pod kontrolą sprzedawców
Konieczność ewolucji branży detalicznej

CZĘŚĆ II. Zagłębić się w umysł klienta

Rozdział 6. Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever

Rozdział 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesor Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu)

Rozdział 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural

Rozdział 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą
Markiem Heckmanem z Marsh Supermarkets

CZĘŚĆ III. Wnioski

Rozdział 10. Internet na zakupach
Era wózków multimedialnych VideoCart
Inwazja telefonów komórkowych
Wnioski dla sprzedawców i producentów
Siła modeli
Modelowy biznes
Pięciokrotny wzrost

Rozdział 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest

CZĘŚĆ IV. Załącznik

Załącznik. Wieści o świecie klientów, sprzedawców i producentów
Fragmenty Wieści ze wzgórz Kentucky Roberta Stevensa

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami
Tytuł książki: "Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami"
Autor: Herb Sorensen
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami”, kupili także:
<b>Czołgi i pojazdy bojowe Ilustrowana encyklopedia</b>, <font color="navy">Robert Jackson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Vesper</font>
Czołgi i pojazdy bojowe Ilustrowana encyklopedia, Robert Jackson, Wydawnictwo Vesper
<b>Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1</b>, <font color="navy">Grigorij M. Fichtenholz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1, Grigorij M. Fichtenholz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania</b>, <font color="navy">Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Inteligencja analityczna w biznesie Nowa nauka zwyciężania, Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Informatyzacja administracji publicznej Nowa jakość usług publicznych dla obywateli i przedsiębiorców</b>, <font color="navy">Małgorzata Ganczar</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
Informatyzacja administracji publicznej Nowa jakość usług publicznych dla obywateli i przedsiębiorców, Małgorzata Ganczar, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Uszkodzenia i naprawy przegród budowlanych w aspekcie izolacyjności termicznej</b>, <font color="navy">Paweł Krause, Tomasz Steidl</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Uszkodzenia i naprawy przegród budowlanych w aspekcie izolacyjności termicznej, Paweł Krause, Tomasz Steidl, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Metaloznawstwo Wydanie 8</b>, <font color="navy">Karol Przybyłowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Metaloznawstwo Wydanie 8, Karol Przybyłowicz, Wydawnictwo WNT
<b>Zbiór zadań z podstaw rachunku kosztów z rozwiązaniami</b>, <font color="navy">Roman Niemczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PLACET</font>
Zbiór zadań z podstaw rachunku kosztów z rozwiązaniami, Roman Niemczyk, Wydawnictwo PLACET
<b>Airport City Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne</b>, <font color="navy">Michał Stangel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Airport City Strefa okołotniskowa jako zagadnienie urbanistyczne, Michał Stangel, Wydawnictwo HELION
<b>SEO dla każdego</b>, <font color="navy">Evan Bailyn</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
SEO dla każdego, Evan Bailyn, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Ekonometria
Od Keynesa do teorii chaosu

Od Keynesa do teorii chaosu

59.00zł
43.66zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
Fizyka dla programistów gier David M. Bourg HELION
Systemy Informacji Geograficznej Zarządzanie danymi przestrzennymi w GIS, SIP, SIT, LIS Leszek Litwin, Grzegorz Myrda HELION
Podstawy fizyki powierzchni półprzewodników Anna Szaynok, Stanisław Kuźmiński WNT
Arytmetyka komputerów w praktyce + CD Sławomir Gryś Naukowe PWN

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami