Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Odnawialne źródła energii w świetle globalnego kryzysu energetycznego

Odnawialne źródła energii w świetle globalnego kryzysu energetycznego

45.00zł
38.25zł
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami 49.00zł 41.65zł
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami

Tytuł: Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami
Autor: Herb Sorensen
ISBN: 978-83-264-3810-3
Ilość stron: 224
Data wydania: 06/2012 (wydanie 2)
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł


Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz sie projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy.

Az 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, ze nie sa oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta.

Autor podkreśla, że:
• nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty,
• wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży,
• czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej.

Adresaci: Ksiązka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycja towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach. Może być tez bardzo interesująca lektura dla samych klientów.

Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!

Rozdziały:

Wprowadzenie. Dwadzieścia milionów okazji do zakupu
Dwadzieścia milionów sekund: większość czasu klienta idzie na straty
Czas to pieniądz: sekundy na dolara klientów
Pieniądze zgubione między półkami: pytanie za 80 milionów dolarów
Planowanie zakupów
"Zakupowe Serengeti"

CZĘŚĆ I. Aktywna sprzedaż

Rozdział 1. Szybkie zakupy: 80% czasu klienta idzie na straty
Trzy rodzaje klientów: szybcy zakupowicze, uzupełniacze i zapasowicze
Rozkwit małych sklepów
Pułapki promocji
Czołówka i długi ogon
Wygrywa się czołówką
Lokalna spiżarnia
Handel warstwowy
Właściwa droga dla właściwych klientów
Sposoby robienia zakupów i modele dokonywania wyboru
Szybsze wydawanie pieniędzy
Wniosek: podwójny chaos

Rozdział 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty
Chwile prawdy
Oblicze prawdy: oczy to okno do wnętrza klienta
Przyciąganie klienta: wrażenie i odbiór
Siła zatrzymywania (i utrzymywania)
Siła finalizowania
Trzy waluty zakupów: pieniądze, czas i nerwy
Złożona optymalizacja

Rozdział 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci
Jeśli masz towar, przyjdą klienci
Zrozumienie zachowań klientów
Pierwsze wrażenie: wejście
Kierunek ruchu klientów: stado słoni
Kasy jak magnes
Rola otwartej przestrzeni w wyznaczaniu ruchu klientów
Zarządzanie dwoma sklepami
Pięć projektów sklepu
Tam, gdzie guma spotyka się z linoleum

Rozdział 4. Aktywna sprzedaż: umieszczanie produktów na drodze klienta
Aktywna sprzedaż
Umieszczanie odpowiednich produktów na drodze klienta
Podwójna przemiana (Double Conversion): odwiedzający - klient - nabywca
Opakowanie musi odgrywać główną rolę
Siła utrzymywania
Siła zatrzymywania i siła finalizowania: analiza VitalQuadrant
Wykorzystaj niszę
Dobre jest wrogiem świetnego

Rozdział 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki
Gdzie w handlu detalicznym są pieniądze?
Ogromne ilości danych
Zmiana relacji
Odświeżająca zmiana: współpracujmy, by uatrakcyjnić sprzedaż
Zarządzanie ponad kategorią
Nowa era aktywnej sprzedaży: zarządzanie sklepem
Dostrajanie emocjonalnego wydźwięku kategorii
Zasięg pod kontrolą sprzedawców
Konieczność ewolucji branży detalicznej

CZĘŚĆ II. Zagłębić się w umysł klienta

Rozdział 6. Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever

Rozdział 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesor Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu)

Rozdział 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural

Rozdział 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą
Markiem Heckmanem z Marsh Supermarkets

CZĘŚĆ III. Wnioski

Rozdział 10. Internet na zakupach
Era wózków multimedialnych VideoCart
Inwazja telefonów komórkowych
Wnioski dla sprzedawców i producentów
Siła modeli
Modelowy biznes
Pięciokrotny wzrost

Rozdział 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest

CZĘŚĆ IV. Załącznik

Załącznik. Wieści o świecie klientów, sprzedawców i producentów
Fragmenty Wieści ze wzgórz Kentucky Roberta Stevensa

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami
Tytuł książki: "Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami"
Autor: Herb Sorensen
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 41.65zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami”, kupili także:
<b>Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!</b>, <font color="navy">Craig Richardson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nauka programowania z Minecraftem. Buduj niesamowite światy z wykorzystaniem mocy Pythona!, Craig Richardson, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Autodesk Inventor Professional 2015PL/2015+ Fusion/Fusion 360 Metodyka projektowania + CD</b>, <font color="navy">Andrzej Jaskulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Autodesk Inventor Professional 2015PL/2015+ Fusion/Fusion 360 Metodyka projektowania + CD, Andrzej Jaskulski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Technologia i materiałoznawstwo dla elektroników Podręcznik</b>, <font color="navy">Stefan Okoniewski, Zbigniew Szczepański</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Technologia i materiałoznawstwo dla elektroników Podręcznik, Stefan Okoniewski, Zbigniew Szczepański, Wydawnictwo WSiP
<b>Access 2007 PL Formuły raporty kwerendy Rozwiązania w biznesie</b>, <font color="navy">Paul McFedries</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Access 2007 PL Formuły raporty kwerendy Rozwiązania w biznesie, Paul McFedries, Wydawnictwo HELION
<b>Offshoring</b>, <font color="navy">John Urry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Offshoring, John Urry, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Zdjęcia makro Warsztaty fotograficzne</b>, <font color="navy">Haje Jan Kamps</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zdjęcia makro Warsztaty fotograficzne, Haje Jan Kamps, Wydawnictwo HELION
<b>Potęga perswazyjnej komunikacji Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć TAK</b>, <font color="navy">Tonya Reiman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Potęga perswazyjnej komunikacji Jak wpływać na ludzi, aby zawsze słyszeć TAK, Tonya Reiman, Wydawnictwo HELION
<b>Nierozwiązane zagadki historii Od epoki kamiennej do końca XX wieku Wydanie IV</b>, <font color="navy">Paul Aron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Amber</font>
Nierozwiązane zagadki historii Od epoki kamiennej do końca XX wieku Wydanie IV, Paul Aron, Wydawnictwo Amber
<b>Rachunkowość Kurs podstawowy Wydanie 5</b>, <font color="navy">Edward Nowak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PWE</font>
Rachunkowość Kurs podstawowy Wydanie 5, Edward Nowak, Wydawnictwo PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska
 Kategoria:
 Ekonometria
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie

Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie

64.90zł
51.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
100 sposobów na tworzenie robotów sieciowych Kevin Hemenway, Tara Calishain HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie Erica Sadun, Steve Sande HELION
Technologia przetwórstwa mięsa w pytaniach i odpowiedziach Adam Olszewski WNT

wtorek, 21 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami