Tytuł: | Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami | Autor: | Herb Sorensen | ISBN: | 978-83-264-3810-3 | Ilość stron: | 224 | Data wydania: | 06/2012 (wydanie 2) | Format: | 16.5x23.5cm | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | Cena: | 49.00zł |
Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz sie projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy.
Az 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, ze nie sa oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta.
Autor podkreśla, że: • nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty, • wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży, • czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej.
Adresaci: Ksiązka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycja towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach. Może być tez bardzo interesująca lektura dla samych klientów.
Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!
Rozdziały:
Wprowadzenie. Dwadzieścia milionów okazji do zakupu Dwadzieścia milionów sekund: większość czasu klienta idzie na straty Czas to pieniądz: sekundy na dolara klientów Pieniądze zgubione między półkami: pytanie za 80 milionów dolarów Planowanie zakupów "Zakupowe Serengeti"
CZĘŚĆ I. Aktywna sprzedaż
Rozdział 1. Szybkie zakupy: 80% czasu klienta idzie na straty Trzy rodzaje klientów: szybcy zakupowicze, uzupełniacze i zapasowicze Rozkwit małych sklepów Pułapki promocji Czołówka i długi ogon Wygrywa się czołówką Lokalna spiżarnia Handel warstwowy Właściwa droga dla właściwych klientów Sposoby robienia zakupów i modele dokonywania wyboru Szybsze wydawanie pieniędzy Wniosek: podwójny chaos
Rozdział 2. Trzy chwile prawdy i trzy waluty Chwile prawdy Oblicze prawdy: oczy to okno do wnętrza klienta Przyciąganie klienta: wrażenie i odbiór Siła zatrzymywania (i utrzymywania) Siła finalizowania Trzy waluty zakupów: pieniądze, czas i nerwy Złożona optymalizacja
Rozdział 3. Schematy migracji wewnątrz sklepu: dokąd chodzą i co robią klienci Jeśli masz towar, przyjdą klienci Zrozumienie zachowań klientów Pierwsze wrażenie: wejście Kierunek ruchu klientów: stado słoni Kasy jak magnes Rola otwartej przestrzeni w wyznaczaniu ruchu klientów Zarządzanie dwoma sklepami Pięć projektów sklepu Tam, gdzie guma spotyka się z linoleum
Rozdział 4. Aktywna sprzedaż: umieszczanie produktów na drodze klienta Aktywna sprzedaż Umieszczanie odpowiednich produktów na drodze klienta Podwójna przemiana (Double Conversion): odwiedzający - klient - nabywca Opakowanie musi odgrywać główną rolę Siła utrzymywania Siła zatrzymywania i siła finalizowania: analiza VitalQuadrant Wykorzystaj niszę Dobre jest wrogiem świetnego
Rozdział 5. Marki, sprzedawcy i klienci: dlaczego długi ogon dyktuje warunki Gdzie w handlu detalicznym są pieniądze? Ogromne ilości danych Zmiana relacji Odświeżająca zmiana: współpracujmy, by uatrakcyjnić sprzedaż Zarządzanie ponad kategorią Nowa era aktywnej sprzedaży: zarządzanie sklepem Dostrajanie emocjonalnego wydźwięku kategorii Zasięg pod kontrolą sprzedawców Konieczność ewolucji branży detalicznej
CZĘŚĆ II. Zagłębić się w umysł klienta
Rozdział 6. Paradoks szybkich zakupów: wywiad z Mikiem Twittym z firmy Unilever
Rozdział 7. Łączenie sprzedaży internetowej i tradycyjnej: wywiad z profesorem Peterem Faderem (Wharton School) i z profesor Wendy Moe (Uniwersytet Marylandu)
Rozdział 8. Sprzedaż wielokulturowa: wywiad z Emilem Moralesem, wiceprezesem wykonawczym TNS Multicultural
Rozdział 9. Wgląd w działania: wywiad ze sprzedawcą Markiem Heckmanem z Marsh Supermarkets
CZĘŚĆ III. Wnioski
Rozdział 10. Internet na zakupach Era wózków multimedialnych VideoCart Inwazja telefonów komórkowych Wnioski dla sprzedawców i producentów Siła modeli Modelowy biznes Pięciokrotny wzrost
Rozdział 11. Przełomowe zmiany w sprzedaży: manifest
CZĘŚĆ IV. Załącznik
Załącznik. Wieści o świecie klientów, sprzedawców i producentów Fragmenty Wieści ze wzgórz Kentucky Roberta Stevensa
Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami --- Pozycja niedostępna.---
|