Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

Training kit 70-620 Konfigurowanie klientów systemu Windows Vista Egzamin MCTS 70-620

103.95zł
88.36zł
Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu 34.90zł 26.18zł
Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu

Tytuł: Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu
Autor: Kamil Buliński
ISBN: 978-83-283-2435-0
Ilość stron: 168
Data wydania: 03/2016
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł


Prawda o sprzedaży.

Ta książka nie jest podręcznikiem. Ani gotową receptą na sukces. Ta książka jest nietypowym poradnikiem: zbiorem obserwacji i wniosków, jakie jej autor poczynił w ciągu szesnastu lat pracy w sprzedaży. Refleksje w niej zawarte mogą Ci się wydać momentami cierpkie, sarkastyczne i gorzkie, ale właśnie taki smak miewa sprzedaż.

Handlowiec to zawód wysokiego ryzyka: momenty triumfu następują często po całej serii porażek. Klient powie stanowczo NIE, szef okaże dezaprobatę, Twojego konta nie zasili bardzo oczekiwana premia... W takiej sytuacji dobrze jest mieć wsparcie. Inspirację, taką jak ta książka. Wystarczy, że jej treść przepuścisz przez filtry własnych doświadczeń i wyciągniesz nauki właściwe dla siebie.

Co ogranicza wysokość słupków sprzedażowych? Dlaczego handlowcy nie uczą się na własnych błędach? Jakie wymówki przeszkadzają w poprawie efektywności? Kim jest menedżer - władcą czy liderem? Czy każdy może zostać handlowcem i awansować? Jak mają się do rzeczywistości metody, sposoby i sztuczki sprzedażowe? Kim są trudni klienci i czy naprawdę istnieją? Czym jest zespól stresu posprzedażowego? Czego nie sposób dowiedzieć się o przyszłym pracowniku działu handlowego z rozmowy kwalifikacyjnej? - oto niektóre zagadnienia, o których chce opowiedzieć Ci Kamil Buliński. Jesteś gotów?

Spis treści:

Rozdział 1. Sprzedażowe "sky is the limit", czyli jak cele stają się... No właśnie, czym? (13)
Cel sprzedażowy nie jest sztuką samą w sobie (16)
Przy wyznaczaniu celów należy pamiętać, że pracujemy z ludźmi i że ci ludzie mają te cele realizować (17)
Jak reagować na frazę "sky is the limit"? (23)

Rozdział 2. Analfabetyzm w sprzedaży (27)

Rozdział 3. Sofizmaty w sprzedaży (35)

Rozdział 4. Jeżeli fakty świadczą inaczej, niż twierdzę, to tym gorzej dla faktów, czyli jestem zachwyconym władzą menedżerem sprzedaży (39)

Rozdział 5. Każdy może być handlowcem, nie każdy jednak chce nim być, czyli dlaczego nigdy nie powinienem zostać dyrektorem sprzedaży (49)

Rozdział 6. "Ludzka twarz", zagajenie i audiowizualne tortury, czyli dlaczego znęcamy się nad klientem, który przecież płaci nam co miesiąc pensję (59)
Po pierwsze, kreatywność (64)
Po drugie, handlowiec jako przedstawiciel wywiadowni gospodarczej (65)

Rozdział 7. Dobry handlowiec skutecznym menedżerem sprzedaży, czyli José Mourinho i sir Alex Ferguson śmieją się światu w twarz (73)

Rozdział 8. Techniki, triki i inne sposoby na sprzedaż, czyli dlaczego mówienie językiem korzyści nie działa (81)

Rozdział 9. Trudny klient. Czy taki byt istnieje? (97)

Rozdział 10. Każdy handlowiec to dobry negocjator. Czyżby? (105)

Rozdział 11. ABC (Always Be Closing), czyli genialny Alec Baldwin dający mniej genialny przykład (107)

Rozdział 12. Jak słudzy pseudonauki robią handlowcom krzywdę (111)
Albert Mehrabian i jego triada (55 - 38 - 7) (113)
Kult cargo w sprzedaży (115)
"Ja nie poniosłem porażki, ja doświadczyłem" (117)
Stożek doświadczenia Dale'a (119)

Rozdział 13. Handlowiec po przejściach, czyli zespół stresu posprzedażowego (123)
Kilka refleksji na temat indywidualnych doświadczeń (124)
Kilka słów o systemie sprzedaży i o zarządzaniu (128)

Rozdział 14. Dlaczego fraza "handlowiec działający etycznie" wywołuje uśmiech politowania (135)

Rozdział 15. Jak sprawić, by rekrutacja handlowców nie była randką w ciemno (143)
Po pierwsze, plan na zespół (145)
Po drugie, uznajmy, że brak dowodów nie jest dowodem braków (146)
Po trzecie, odrzućmy mit wykształcenia (148)

Rozdział 16. Szkolenia sprzedażowe to przykry obowiązek i strata czasu! Dlaczego? (153)
Kilka słów na koniec (165)
Podziękowania (167)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł

Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu
Tytuł książki: "Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu"
Autor: Kamil Buliński
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 26.18zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedaż bez mitów. Cała prawda o handlowaniu”, kupili także:

Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x, Will Goldstone, Wydawnictwo Helion

PKB Krótka, lecz emocjonująca historia, Diane Coyle, Wydawnictwo Naukowe PWN

Broń sportowa i wyczynowa, Marek Czerwiński, Wydawnictwo Bellona

Malezja, Singapur i Brunei. Tropiki w kolonialnym stylu. Wydanie 1, Krzysztof Dopierała, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Kwanty dla każdego Jak zrozumieć to, czego nikt nie rozumie</b>, <font color="navy">Art Hobson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Kwanty dla każdego Jak zrozumieć to, czego nikt nie rozumie, Art Hobson, Wydawnictwo Prószyński
<b>Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV</b>, <font color="navy">Antonio Melé</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Django 4. Praktyczne tworzenie aplikacji sieciowych. Wydanie IV, Antonio Melé, Wydawnictwo Helion

Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine, Jesmond Allen, James Chudley, Wydawnictwo Helion

Wydajne aplikacje internetowe Przewodnik, Ilya Grigorik, Wydawnictwo Helion

Kryptografia w Javie od podstaw, David Hook, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami