Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Zwrot Vat w budownictwie mieszkaniowym

Zwrot Vat w budownictwie mieszkaniowym

30.00zł
25.50zł
Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania 39.90zł 9.98zł
Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania

Tytuł: Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania
Autor: Kevin Hogan, William Horton
ISBN: 978-83-246-3145-2
Ilość stron: 200
Data wydania: 08/2011
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł


Sprzedawanie jest potężne. Jest pasjonujące. Jest też zajęciem intratnym i dającym dużo przyjemności. Sprzedawanie jest po prostu sexy. A ta książka to sama esencja sprzedaży. Nie ma tu ani grama zbędnych informacji. Kiedy nauczysz się, jak odczytywać i rozumieć główne pragnienia swoich klientów, zmienisz ich w chętnych, otwartych i zadowolonych wyznawców.

Ludzie dzielą się na tych, którzy generują zyski, oraz tych, którzy te zyski wydają. Ta książka jest skierowana do pierwszej grupy. Do osób, które sprzedają. Do Ciebie. Bez Ciebie gospodarka by zginęła. Bez Ciebie rząd by splajtował. Bez Ciebie rynek giełdowy by padł. Bez Ciebie wszystkie korporacje na świecie by zbankrutowały. Ta książka pokaże Ci, jak zbić kapitał na sztuce wpływania na ludzi. Bez względu na to, ile teraz zarabiasz, zasługujesz na więcej. Płacisz rachunki wszystkich ludzi. To takie proste.

Ten przełomowy poradnik Hogana i Hortona jest jednocześnie krokiem w tył i skokiem naprzód. Łączy koncepcje z przeszłości z odważnymi, postępowymi teoriami, tworząc tym samym nowy model sprzedaży XXI wieku. Poznaj cztery główne pragnienia (i szesnaście pobocznych), które odczuwa Twój odbiorca, i naucz się odwoływać do tych potrzeb. Dowiedz się, jak wykorzystywać prawo perspektywy czasu, a także dziewięć innych praw perswazji, które pomogą Ci przekształcić zwykłych "oglądaczy" w prawdziwych klientów.

Wybitni sprzedawcy są ekspertami w dwóch rzeczach. Jedną jest branża, w której prowadzą swoją działalność. Drugą jest komunikowanie się na poziomie nieświadomości.

  • Ta książka to mapa umysłu w każdym rozumieniu tego słowa.
  • Ta książka pomaga zrozumieć psychologię sprzedaży, odwołując się do biologii. Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, odkrywa kod genetyczny.
  • Ta książka prezentuje uniwersalny model sprzedaży, który każdy może dostosować do własnych potrzeb i wykorzystać w swojej pracy.
  • Ta książka omawia mnóstwo kwestii związanych ze sprzedażą, od uściśnięcia dłoni po ściskanie w żołądku ze strachu; od hipnotycznego języka po sekretne słowa. Pokazuje zasady, które możesz zastosować, i strategie, które z chęcią wykorzystasz.
  • Ta książka pomaga czytelnikowi zrozumieć, dlaczego ludzie kupują i w jaki sposób można wpłynąć na ich decyzje.
  • Ta książka ma głos. Mówi w języku sprzedaży, pokazując Ci, jak wygrać w dowolnym środowisku i warunkach.

Rozdziały:
1. Dlaczego jesteś handlowcem (25)
2. Sprzedawanie w XXI wieku: podstawowy model sprzedaży (33)
3. Poznaj swojego klienta: część pierwsza (49)
4. Twój klient: otwarta księga (63)
5. Kontakt! (85)
6. Zakotwicz swoją drogę do sukcesu (101)
7. Zdobycie tajnych informacji od klienta (113)
8. Sukces w sprzedaży bez słów: opanowanie mowy ciała (127)
9. Zrozumienie najbardziej nieświadomej komunikacji klienta (149)
10. Psychologia sprzedaży: dziesięć nieświadomych praw perswazji (161)
11. Sekretne składniki sprzedaży (175)
12. Sprzedaż samurajska: przemiana strachu w siłę (183)
13. Zmień to, jak widzą Cię klienci... i jak Ty sam siebie postrzegasz (191)

Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania
Tytuł książki: "Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania"
Autor: Kevin Hogan, William Horton
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 9.98zł
Klienci, którzy kupili „Sprzedawanie samego siebie Nowa psychologia handlowania”, kupili także:
<b>Microsoft SQL Server Modelowanie i eksploracja danych</b>, <font color="navy">Danuta Mendrala, Marcin Szeliga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft SQL Server Modelowanie i eksploracja danych, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo HELION
<b>Sympatyczna perswazja</b>, <font color="navy">Konrad Pankiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sympatyczna perswazja, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo Onepress
<b>Władza bez tyranii Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości</b>, <font color="navy">Arkadiusz Bednarski, Justyna Chmielewska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Władza bez tyranii Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości, Arkadiusz Bednarski, Justyna Chmielewska, Wydawnictwo Onepress
<b>Microsoft Visual Studio 2010 Księga eksperta</b>, <font color="navy">Mike Snell, Lars Powers</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Microsoft Visual Studio 2010 Księga eksperta, Mike Snell, Lars Powers, Wydawnictwo HELION
<b>5 kroków do porozumienia Jak skutecznie negocjować w biznesie</b>, <font color="navy">Anna M. Łabuz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
5 kroków do porozumienia Jak skutecznie negocjować w biznesie, Anna M. Łabuz, Wydawnictwo Onepress
<b>Wiarygodność Jak ją zdobyć i utrzymać</b>, <font color="navy">James M. Kouzes, Barry Z. Posner</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wiarygodność Jak ją zdobyć i utrzymać, James M. Kouzes, Barry Z. Posner, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Ekonometria
Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej

Aktywna sprzedaż ubezpieczeń. Jak wdrożyć się i przetrwać w branży ubezpieczeniowej

59.00zł
41.89zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa Naukowe PWN
Biologia Chemia Fizyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION

niedziela, 21 październik 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami