Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Excel 2021 i Microsoft 365. Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

Excel 2021 i Microsoft 365. Przetwarzanie danych za pomocą tabel przestawnych

98.70zł
83.90zł
Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług 39.00zł
Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Autor: Harry Beckwith

ISBN: 83-246-0019-1

Ilość stron: 288

Data wydania: 10/2006

Twarda oprawa

Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego - to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.

"Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy.

Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania - to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.

  • Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
  • Właściwe przeprowadzanie ankiet
  • Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
  • Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
  • Poznanie sposobu myślenia klientów
  • Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
  • Wybór właściwej nazwy i marki
  • Utrzymywanie grupy lojalnych klientów

Rozdziały:

Zaczynamy (23)

  • Najbardziej rozpowszechnione stereotypy na temat marketingu usług (25)
  • Świat w oczekiwaniu (26)
  • Efekt Lake Wobegon: przewartościowywanie samego siebie (27)
  • Te karykatury wcale nie są śmieszne (28)
  • Pozwól swoim klientom wyznaczać Twoje standardy (29)
  • Zła wiadomość: rywalizujesz z Waltem Disneyem (30)
  • Efekt motyla (31)
  • Motyl o imieniu Robert (32)
  • Popełnianie błędów jest szansą (34)
  • Pomysł na reklamę - ostateczny test (35)
  • Katastrofa lotnicza Delty 1985 - 1995 (36)
  • Lepszy kontra inny (37)
  • Pierwsza zasada planowania marketingowego (40)
  • Niedościgniona usługa (41)

Ankiety i badania: nawet najlepsi przyjaciele nic Ci nie powiedzą (45)

  • Nawet najlepsi przyjaciele nic Ci nie powiedzą (47)
  • Ależ będą mówić za Twoimi plecami (48)
  • Dlaczego badanie marketingowe? (49)
  • Zasada Lettermana (50)
  • Szczerze mówiąc: przeprowadzaj badania przez telefon (52)
  • Jedno pytanie, którego nigdy nie powinieneś zadać (54)
  • Nie korzystaj z grup fokusowych (54)

Marketing to nie dział w firmie (57)

  • Marketing to nie dział (59)
  • Marketingowa krótkowzroczność (60)
  • Klapki na oczach (61)
  • Zacznij od siebie i swoich pracowników (62)
  • Jakiego koloru jest spadochron Twojej firmy? (62)
  • Co tak naprawdę sprzedajesz? (65)
  • Rzecz, o której eksperci nie mają pojęcia (65)
  • Kim jest Twój klient? (66)
  • Z kim tak naprawdę konkurujesz? (67)
  • Uderz w nich tam, gdzie nikt wcześniej tego nie zrobił (69)
  • Przewaga innowatorów (72)
  • Przeanalizuj swoje punkty kontaktu z klientem (75)
  • Życie jest jak szkoła średnia (76)
  • Najlepsza osobowość wygrywa (77)

Planowanie: 18 błędów (79)

  • Błąd: wiesz, co cię czeka (81)
  • Błąd: wiesz, czego chcesz (83)
  • Błąd: strategia to podstawa (85)
  • Błąd: zbuduj coś lepszego (87)
  • Błąd: nastaną idealne czasy (błąd firmy Bedrock) (88)
  • Błąd: cierpliwość jest cnotą (zasada rekina) (89)
  • Błąd: myśl mądrze (koncepcja kraba) (90)
  • Błąd nauki i danych (91)
  • Błąd grup fokusowych (93)
  • Błąd pamięci (95)
  • Błąd doświadczenia (96)
  • Błąd pewności siebie (97)
  • Błąd: perfekcja ponad wszystko (99)
  • Błąd: porażka to porażka (100)
  • Błąd kompetencji (101)
  • Błąd autorytetu (102)
  • Błąd zdrowego rozsądku (103)
  • Błąd przeznaczenia (106)

Punkty zaczepienia, usterki i American Express: jak myślą potencjalni klienci (109)

  • Zgadza się, ale mnie się podoba (111)
  • W jaki sposób decydują potencjalni klienci? Wybierając to, co znajome (113)
  • W jaki sposób decydują potencjalni klienci? Wykorzystując najświeższe dane (114)
  • W jaki sposób decydują potencjalni klienci? Wybierając "wystarczająco dobre" (116)
  • Zasada punktu zaczepienia (118)
  • Ostatnie wrażenie trwa (120)
  • Ryzykowny interes (122)
  • Nie musisz się obawiać niczego poza strachem klienta (123)
  • Pokaż swoje słabe strony (124)
  • Diabeł tkwi w szczegółach (125)

Im więcej mówisz, tym mniej ludzie słyszą. Pozycjonowanie i koncentracja (127)

  • Fanatyczna koncentracja (129)
  • Strach przed pozycjonowaniem (130)
  • Siła logicznego myślenia (132)
  • Efekt halo (134)
  • Dwie usługi nigdy nie są takie same (136)
  • Pozycja to bierny rzeczownik, a nie czynny czasownik (137)
  • Przygotowanie deklaracji pożądanej pozycji (140)
  • Przygotowanie deklaracji o posiadanej pozycji (142)
  • Jak wypełnić lukę pomiędzy Twoją pozycją a deklaracją pożądanej pozycji (143)
  • Jeżeli to nie jest nasza deklaracja pożądanej pozycji, to co to jest? (145)
  • Zmienianie pozycji swoich konkurentów (146)
  • Pozycjonowanie (deklarowanie pożądanej pozycji) małej firmy usługowej (148)
  • Koncentracja: czego mógł się nauczyć Sears (149)
  • Koncentracja i kampania Clintona (152)
  • Gdy wzrok bankiera zawodzi: poślizgnięcie Citicorp (153)
  • Jakie inne korzyści mogą Ci przynieść pozycjonowanie i koncentracja (154)

Brzydkie kotki, mokasyny i zbyt droga biżuteria: polityka cenowa (157)

  • Brzydkie kotki, mokasyny i zbyt droga biżuteria: totalny brak logiki w polityce cenowej (159)
  • Polityka cenowa: zasada sprzeciwu (160)
  • Unikanie zabójczego środka (161)
  • Pułapka niskich kosztów (162)
  • Polityka cenowa: lekcja Picassa (165)
  • Przypadek stolarza jako następstwo lekcji Picassa (167)
  • Wartość nie jest pozycją (167)

Monogramy wykorzystuj na koszulach, nie w swojej firmie: nazwa i marka (169)

  • Monogramy wykorzystuj na koszulach, nie w swojej firmie (171)
  • Nie rozśmieszaj mnie (172)
  • Aby się wyróżniać, wyróżnij się (172)
  • Powiedz mi coś, czego nie wiem (173)
  • Wyróżniająca pozycja, wyróżniająca nazwa (174)
  • Co jest zawarte w nazwie? (175)
  • Nazwy: test "Ilość informacji na 1 cm" (176)
  • Pomysłowość Federal Express (177)
  • Pogoń za marką (179)
  • Czy marki nie umierają? (180)
  • Gwarancja marki (182)
  • Serce marki (183)
  • Jaką rolę odgrywają marki w sprzedaży (184)
  • Trzymaj się swojej marki (185)
  • Marka za "400 tysiaków" (187)
  • Marki w świecie mikrofal (189)
  • Marki i siła niepowtarzalnego (190)
  • Marki i opiekunka do dziecka (192)

Jak zaoszczędzić pięćset tysięcy dolarów: komunikowanie i sprzedaż (195)

  • Komunikowanie: wstęp (197)
  • Fran Lebowitz i Twój największy konkurent (198)
  • Fenomen przyjęć koktajlowych (199)
  • Problem listy zakupów (200)
  • Podaj mi jeden dobry powód (201)
  • Twoja ulubiona piosenka (202)
  • Jedna historia bije na głowę tuzin przymiotników (203)
  • Walcz ze stereotypami (204)
  • Nie opowiadaj o tym, udowodnij to (205)
  • Zbuduj swój własny przypadek (206)
  • Sztuczki są dla dzieci (207)
  • Dowcipy na Twój temat (208)
  • Bycie Wielkim kontra Bycie Dobrym (209)
  • Bycie najlepszym (211)
  • Siła przeciwności krzykliwej reklamy (213)
  • Lekcja od First Banks: ludzie słyszą to, co widzą (214)
  • Spraw, by niewidzialne stało się widzialnym (215)
  • Test pomarańczy (217)
  • Nasze oczy to mają: lekcje od chicagowskich restauratorów (218)
  • Jak zaoszczędzić pół miliona (220)
  • Reguła pogłoski (221)
  • Mówiąc w przenośni: fenomen czarnej dziury (222)
  • Produktywna siła słów: Gettysburg Address (223)
  • Szlafrok to nie szlafrok (225)
  • Brednie (226)
  • Udoskonal ciszę (226)
  • Do czego zmierzasz? (227)
  • Efekt wyrazistości (228)
  • Wyraziste słowa (229)
  • Wartość rozgłosu (230)
  • Reklama to rozgłos (230)
  • Reklama rodzi rozgłos (231)
  • Istota rozgłosu (233)
  • Inspiracja od Williama F. Buckley'a (234)
  • Skoncentruj się na kupowaniu, nie na sprzedawaniu (235)
  • Najistotniejszy komunikat sprzedażowy (236)
  • Co oznacza brak zainteresowania (237)
  • Pierwsza zasada prezentacji: naśladuj Dicka (237)
  • Deklaracja misji (239)
  • Czym musi być deklaracja misji - i co musi zawierać (240)
  • Kiedy Twoja deklaracja misji jest gotowa (240)
  • Co naprawdę kreuje sprzedaż (241)

Trzymanie się tego, co posiadasz: opiekowanie się klientem i utrzymywanie go (243)

  • Rachunek wzajemnych relacji (245)
  • Dzień później - dlaczego rozpoczęcie biznesu może być pierwszym krokiem do jego utraty (247)
  • Oczekiwania, satysfakcja i niebezpieczeństwo krzykliwej reklamy (248)
  • Twoi klienci są święci (250)
  • Podziękowania (251)
  • Gdzie się podziałaś, Emily Post? (251)
  • Gotów do upadku (253)
  • Satysfakcja i usługi (255)

Szybkie poprawki (259)

  • Zarządzaj drobnostkami (261)
  • Jeden sygnał (261)
  • Szybkość (262)
  • Powiedz po południu, dostarcz rano (263)
  • Zanotuj sam sobie (264)
  • Zmień komunikat, nie posłańca: najszybsza metoda na poprawienie Twoich sił sprzedaży (264)
  • Inwestycje osobiste (266)
  • Zasada kolizji (267)

Podsumowanie (269)

  • Zalecana lektura dla sprzedawców usług (274)
  • Podziękowania (279)
Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług”, kupili także:

Skoda Fabia II, Jiří Schwarz, Wydawnictwo WKiŁ

Blisko, nie za blisko Terapeutyczne rozmowy o związkach. Wydanie II rozszerzone, Renata Mazurowska, Paweł Droździak, Wydawnictwo Sensus
<b>Twoja kuchnia w wersji keto. Naucz się gotować swoje ulubione posiłki zgodnie z dietą ketogeniczną</b>, <font color="navy">Maria Emmerich</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Twoja kuchnia w wersji keto. Naucz się gotować swoje ulubione posiłki zgodnie z dietą ketogeniczną, Maria Emmerich, Wydawnictwo Sensus

Potęga mowy ciała Jak odnieść zawodowy i towarzyski sukces, Tonya Reiman, Wydawnictwo Onepress

Przekładnie zębate Zasady działania. Obliczenia geometryczne i wytrzymałościowe, Antoni Skoć , Eugeniusz Świtoński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Buddyzm dla bystrzaków. Wydanie II, Jonathan Landaw, Stephan Bodian, Gudrun Bühnemann, Wydawnictwo Septem

Microsoft Excel 2019 VBA i makra, Bill Jelen , Tracy Syrstad, Wydawnictwo Promise

Podręcznik fotografii cyfrowej, Doug Hartman, Wydawnictwo Arkady

Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach Czynniki rozwoju, Lachiewicz Stefan, Matejun Marek, Walecka Anna, Wydawnictwo WNT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami