Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników

Arduino w nauce Gromadzenie, wyświetlanie i przetwarzanie danych z czujników

89.99zł
76.49zł
Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług 39.00zł
Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Autor: Harry Beckwith

ISBN: 83-246-0019-1

Ilość stron: 288

Data wydania: 10/2006

Twarda oprawa

Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego - to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.

"Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy.

Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania - to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.

  • Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
  • Właściwe przeprowadzanie ankiet
  • Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
  • Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
  • Poznanie sposobu myślenia klientów
  • Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
  • Wybór właściwej nazwy i marki
  • Utrzymywanie grupy lojalnych klientów

Rozdziały:

Zaczynamy (23)

  • Najbardziej rozpowszechnione stereotypy na temat marketingu usług (25)
  • Świat w oczekiwaniu (26)
  • Efekt Lake Wobegon: przewartościowywanie samego siebie (27)
  • Te karykatury wcale nie są śmieszne (28)
  • Pozwól swoim klientom wyznaczać Twoje standardy (29)
  • Zła wiadomość: rywalizujesz z Waltem Disneyem (30)
  • Efekt motyla (31)
  • Motyl o imieniu Robert (32)
  • Popełnianie błędów jest szansą (34)
  • Pomysł na reklamę - ostateczny test (35)
  • Katastrofa lotnicza Delty 1985 - 1995 (36)
  • Lepszy kontra inny (37)
  • Pierwsza zasada planowania marketingowego (40)
  • Niedościgniona usługa (41)

Ankiety i badania: nawet najlepsi przyjaciele nic Ci nie powiedzą (45)

  • Nawet najlepsi przyjaciele nic Ci nie powiedzą (47)
  • Ależ będą mówić za Twoimi plecami (48)
  • Dlaczego badanie marketingowe? (49)
  • Zasada Lettermana (50)
  • Szczerze mówiąc: przeprowadzaj badania przez telefon (52)
  • Jedno pytanie, którego nigdy nie powinieneś zadać (54)
  • Nie korzystaj z grup fokusowych (54)

Marketing to nie dział w firmie (57)

  • Marketing to nie dział (59)
  • Marketingowa krótkowzroczność (60)
  • Klapki na oczach (61)
  • Zacznij od siebie i swoich pracowników (62)
  • Jakiego koloru jest spadochron Twojej firmy? (62)
  • Co tak naprawdę sprzedajesz? (65)
  • Rzecz, o której eksperci nie mają pojęcia (65)
  • Kim jest Twój klient? (66)
  • Z kim tak naprawdę konkurujesz? (67)
  • Uderz w nich tam, gdzie nikt wcześniej tego nie zrobił (69)
  • Przewaga innowatorów (72)
  • Przeanalizuj swoje punkty kontaktu z klientem (75)
  • Życie jest jak szkoła średnia (76)
  • Najlepsza osobowość wygrywa (77)

Planowanie: 18 błędów (79)

  • Błąd: wiesz, co cię czeka (81)
  • Błąd: wiesz, czego chcesz (83)
  • Błąd: strategia to podstawa (85)
  • Błąd: zbuduj coś lepszego (87)
  • Błąd: nastaną idealne czasy (błąd firmy Bedrock) (88)
  • Błąd: cierpliwość jest cnotą (zasada rekina) (89)
  • Błąd: myśl mądrze (koncepcja kraba) (90)
  • Błąd nauki i danych (91)
  • Błąd grup fokusowych (93)
  • Błąd pamięci (95)
  • Błąd doświadczenia (96)
  • Błąd pewności siebie (97)
  • Błąd: perfekcja ponad wszystko (99)
  • Błąd: porażka to porażka (100)
  • Błąd kompetencji (101)
  • Błąd autorytetu (102)
  • Błąd zdrowego rozsądku (103)
  • Błąd przeznaczenia (106)

Punkty zaczepienia, usterki i American Express: jak myślą potencjalni klienci (109)

  • Zgadza się, ale mnie się podoba (111)
  • W jaki sposób decydują potencjalni klienci? Wybierając to, co znajome (113)
  • W jaki sposób decydują potencjalni klienci? Wykorzystując najświeższe dane (114)
  • W jaki sposób decydują potencjalni klienci? Wybierając "wystarczająco dobre" (116)
  • Zasada punktu zaczepienia (118)
  • Ostatnie wrażenie trwa (120)
  • Ryzykowny interes (122)
  • Nie musisz się obawiać niczego poza strachem klienta (123)
  • Pokaż swoje słabe strony (124)
  • Diabeł tkwi w szczegółach (125)

Im więcej mówisz, tym mniej ludzie słyszą. Pozycjonowanie i koncentracja (127)

  • Fanatyczna koncentracja (129)
  • Strach przed pozycjonowaniem (130)
  • Siła logicznego myślenia (132)
  • Efekt halo (134)
  • Dwie usługi nigdy nie są takie same (136)
  • Pozycja to bierny rzeczownik, a nie czynny czasownik (137)
  • Przygotowanie deklaracji pożądanej pozycji (140)
  • Przygotowanie deklaracji o posiadanej pozycji (142)
  • Jak wypełnić lukę pomiędzy Twoją pozycją a deklaracją pożądanej pozycji (143)
  • Jeżeli to nie jest nasza deklaracja pożądanej pozycji, to co to jest? (145)
  • Zmienianie pozycji swoich konkurentów (146)
  • Pozycjonowanie (deklarowanie pożądanej pozycji) małej firmy usługowej (148)
  • Koncentracja: czego mógł się nauczyć Sears (149)
  • Koncentracja i kampania Clintona (152)
  • Gdy wzrok bankiera zawodzi: poślizgnięcie Citicorp (153)
  • Jakie inne korzyści mogą Ci przynieść pozycjonowanie i koncentracja (154)

Brzydkie kotki, mokasyny i zbyt droga biżuteria: polityka cenowa (157)

  • Brzydkie kotki, mokasyny i zbyt droga biżuteria: totalny brak logiki w polityce cenowej (159)
  • Polityka cenowa: zasada sprzeciwu (160)
  • Unikanie zabójczego środka (161)
  • Pułapka niskich kosztów (162)
  • Polityka cenowa: lekcja Picassa (165)
  • Przypadek stolarza jako następstwo lekcji Picassa (167)
  • Wartość nie jest pozycją (167)

Monogramy wykorzystuj na koszulach, nie w swojej firmie: nazwa i marka (169)

  • Monogramy wykorzystuj na koszulach, nie w swojej firmie (171)
  • Nie rozśmieszaj mnie (172)
  • Aby się wyróżniać, wyróżnij się (172)
  • Powiedz mi coś, czego nie wiem (173)
  • Wyróżniająca pozycja, wyróżniająca nazwa (174)
  • Co jest zawarte w nazwie? (175)
  • Nazwy: test "Ilość informacji na 1 cm" (176)
  • Pomysłowość Federal Express (177)
  • Pogoń za marką (179)
  • Czy marki nie umierają? (180)
  • Gwarancja marki (182)
  • Serce marki (183)
  • Jaką rolę odgrywają marki w sprzedaży (184)
  • Trzymaj się swojej marki (185)
  • Marka za "400 tysiaków" (187)
  • Marki w świecie mikrofal (189)
  • Marki i siła niepowtarzalnego (190)
  • Marki i opiekunka do dziecka (192)

Jak zaoszczędzić pięćset tysięcy dolarów: komunikowanie i sprzedaż (195)

  • Komunikowanie: wstęp (197)
  • Fran Lebowitz i Twój największy konkurent (198)
  • Fenomen przyjęć koktajlowych (199)
  • Problem listy zakupów (200)
  • Podaj mi jeden dobry powód (201)
  • Twoja ulubiona piosenka (202)
  • Jedna historia bije na głowę tuzin przymiotników (203)
  • Walcz ze stereotypami (204)
  • Nie opowiadaj o tym, udowodnij to (205)
  • Zbuduj swój własny przypadek (206)
  • Sztuczki są dla dzieci (207)
  • Dowcipy na Twój temat (208)
  • Bycie Wielkim kontra Bycie Dobrym (209)
  • Bycie najlepszym (211)
  • Siła przeciwności krzykliwej reklamy (213)
  • Lekcja od First Banks: ludzie słyszą to, co widzą (214)
  • Spraw, by niewidzialne stało się widzialnym (215)
  • Test pomarańczy (217)
  • Nasze oczy to mają: lekcje od chicagowskich restauratorów (218)
  • Jak zaoszczędzić pół miliona (220)
  • Reguła pogłoski (221)
  • Mówiąc w przenośni: fenomen czarnej dziury (222)
  • Produktywna siła słów: Gettysburg Address (223)
  • Szlafrok to nie szlafrok (225)
  • Brednie (226)
  • Udoskonal ciszę (226)
  • Do czego zmierzasz? (227)
  • Efekt wyrazistości (228)
  • Wyraziste słowa (229)
  • Wartość rozgłosu (230)
  • Reklama to rozgłos (230)
  • Reklama rodzi rozgłos (231)
  • Istota rozgłosu (233)
  • Inspiracja od Williama F. Buckley'a (234)
  • Skoncentruj się na kupowaniu, nie na sprzedawaniu (235)
  • Najistotniejszy komunikat sprzedażowy (236)
  • Co oznacza brak zainteresowania (237)
  • Pierwsza zasada prezentacji: naśladuj Dicka (237)
  • Deklaracja misji (239)
  • Czym musi być deklaracja misji - i co musi zawierać (240)
  • Kiedy Twoja deklaracja misji jest gotowa (240)
  • Co naprawdę kreuje sprzedaż (241)

Trzymanie się tego, co posiadasz: opiekowanie się klientem i utrzymywanie go (243)

  • Rachunek wzajemnych relacji (245)
  • Dzień później - dlaczego rozpoczęcie biznesu może być pierwszym krokiem do jego utraty (247)
  • Oczekiwania, satysfakcja i niebezpieczeństwo krzykliwej reklamy (248)
  • Twoi klienci są święci (250)
  • Podziękowania (251)
  • Gdzie się podziałaś, Emily Post? (251)
  • Gotów do upadku (253)
  • Satysfakcja i usługi (255)

Szybkie poprawki (259)

  • Zarządzaj drobnostkami (261)
  • Jeden sygnał (261)
  • Szybkość (262)
  • Powiedz po południu, dostarcz rano (263)
  • Zanotuj sam sobie (264)
  • Zmień komunikat, nie posłańca: najszybsza metoda na poprawienie Twoich sił sprzedaży (264)
  • Inwestycje osobiste (266)
  • Zasada kolizji (267)

Podsumowanie (269)

  • Zalecana lektura dla sprzedawców usług (274)
  • Podziękowania (279)
Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług”, kupili także:
<b>Spełniaj się. Jak oswoić własny opór i żyć pełnią życia</b>, <font color="navy">Sylwia Kocoń</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Spełniaj się. Jak oswoić własny opór i żyć pełnią życia, Sylwia Kocoń, Wydawnictwo Onepress

Muskulatura i rozciąganie Ćwicz w siłowni, Jean Paul Doutreloux, Michel Masseglia, Philippe Robert, Wydawnictwo AHA

Photoshop Maskowanie i komponowanie. Wydanie II, Katrin Eismann, Sean Duggan, James Porto, Wydawnictwo Helion

Zaawansowane modele i algorytmy optymalizacji w systemach cyklicznych, Wojciech Bożejko, Jarosław Pempera, Czesław Smutnicki, Mieczysław Wode, Wydawnictwo EXIT

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone, Marcin Pietraszek, Wydawnictwo Onepress
<b>Historia nauki Od rolnictwa do sztucznej inteligencji</b>, <font color="navy">Mary Cruse</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Historia nauki Od rolnictwa do sztucznej inteligencji, Mary Cruse, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Współczesne metody zapewniania jakości oprogramowania Od klasyki do zwinności</b>, <font color="navy">Jarosław Kuchta</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Współczesne metody zapewniania jakości oprogramowania Od klasyki do zwinności, Jarosław Kuchta, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows Server 2019 Inside Out, Thomas Orin, Wydawnictwo Promise

Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy, Chris Zook , James Allen, Wydawnictwo MT Biznes

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami