Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług |
39.00zł |
|
|
Autor: Harry Beckwith
ISBN: 83-246-0019-1
Ilość stron: 288
Data wydania: 10/2006
Twarda oprawa
Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego - to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.
"Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy.
Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania - to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.
- Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
- Właściwe przeprowadzanie ankiet
- Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
- Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
- Poznanie sposobu myślenia klientów
- Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
- Wybór właściwej nazwy i marki
- Utrzymywanie grupy lojalnych klientów
Rozdziały:
Zaczynamy (23)
- Najbardziej rozpowszechnione stereotypy na temat marketingu usług (25)
- Świat w oczekiwaniu (26)
- Efekt Lake Wobegon: przewartościowywanie samego siebie (27)
- Te karykatury wcale nie są śmieszne (28)
- Pozwól swoim klientom wyznaczać Twoje standardy (29)
- Zła wiadomość: rywalizujesz z Waltem Disneyem (30)
- Efekt motyla (31)
- Motyl o imieniu Robert (32)
- Popełnianie błędów jest szansą (34)
- Pomysł na reklamę - ostateczny test (35)
- Katastrofa lotnicza Delty 1985 - 1995 (36)
- Lepszy kontra inny (37)
- Pierwsza zasada planowania marketingowego (40)
- Niedościgniona usługa (41)
Ankiety i badania: nawet najlepsi przyjaciele nic Ci nie powiedzą (45)
- Nawet najlepsi przyjaciele nic Ci nie powiedzą (47)
- Ależ będą mówić za Twoimi plecami (48)
- Dlaczego badanie marketingowe? (49)
- Zasada Lettermana (50)
- Szczerze mówiąc: przeprowadzaj badania przez telefon (52)
- Jedno pytanie, którego nigdy nie powinieneś zadać (54)
- Nie korzystaj z grup fokusowych (54)
Marketing to nie dział w firmie (57)
- Marketing to nie dział (59)
- Marketingowa krótkowzroczność (60)
- Klapki na oczach (61)
- Zacznij od siebie i swoich pracowników (62)
- Jakiego koloru jest spadochron Twojej firmy? (62)
- Co tak naprawdę sprzedajesz? (65)
- Rzecz, o której eksperci nie mają pojęcia (65)
- Kim jest Twój klient? (66)
- Z kim tak naprawdę konkurujesz? (67)
- Uderz w nich tam, gdzie nikt wcześniej tego nie zrobił (69)
- Przewaga innowatorów (72)
- Przeanalizuj swoje punkty kontaktu z klientem (75)
- Życie jest jak szkoła średnia (76)
- Najlepsza osobowość wygrywa (77)
Planowanie: 18 błędów (79)
- Błąd: wiesz, co cię czeka (81)
- Błąd: wiesz, czego chcesz (83)
- Błąd: strategia to podstawa (85)
- Błąd: zbuduj coś lepszego (87)
- Błąd: nastaną idealne czasy (błąd firmy Bedrock) (88)
- Błąd: cierpliwość jest cnotą (zasada rekina) (89)
- Błąd: myśl mądrze (koncepcja kraba) (90)
- Błąd nauki i danych (91)
- Błąd grup fokusowych (93)
- Błąd pamięci (95)
- Błąd doświadczenia (96)
- Błąd pewności siebie (97)
- Błąd: perfekcja ponad wszystko (99)
- Błąd: porażka to porażka (100)
- Błąd kompetencji (101)
- Błąd autorytetu (102)
- Błąd zdrowego rozsądku (103)
- Błąd przeznaczenia (106)
Punkty zaczepienia, usterki i American Express: jak myślą potencjalni klienci (109)
- Zgadza się, ale mnie się podoba (111)
- W jaki sposób decydują potencjalni klienci? Wybierając to, co znajome (113)
- W jaki sposób decydują potencjalni klienci? Wykorzystując najświeższe dane (114)
- W jaki sposób decydują potencjalni klienci? Wybierając "wystarczająco dobre" (116)
- Zasada punktu zaczepienia (118)
- Ostatnie wrażenie trwa (120)
- Ryzykowny interes (122)
- Nie musisz się obawiać niczego poza strachem klienta (123)
- Pokaż swoje słabe strony (124)
- Diabeł tkwi w szczegółach (125)
Im więcej mówisz, tym mniej ludzie słyszą. Pozycjonowanie i koncentracja (127)
- Fanatyczna koncentracja (129)
- Strach przed pozycjonowaniem (130)
- Siła logicznego myślenia (132)
- Efekt halo (134)
- Dwie usługi nigdy nie są takie same (136)
- Pozycja to bierny rzeczownik, a nie czynny czasownik (137)
- Przygotowanie deklaracji pożądanej pozycji (140)
- Przygotowanie deklaracji o posiadanej pozycji (142)
- Jak wypełnić lukę pomiędzy Twoją pozycją a deklaracją pożądanej pozycji (143)
- Jeżeli to nie jest nasza deklaracja pożądanej pozycji, to co to jest? (145)
- Zmienianie pozycji swoich konkurentów (146)
- Pozycjonowanie (deklarowanie pożądanej pozycji) małej firmy usługowej (148)
- Koncentracja: czego mógł się nauczyć Sears (149)
- Koncentracja i kampania Clintona (152)
- Gdy wzrok bankiera zawodzi: poślizgnięcie Citicorp (153)
- Jakie inne korzyści mogą Ci przynieść pozycjonowanie i koncentracja (154)
Brzydkie kotki, mokasyny i zbyt droga biżuteria: polityka cenowa (157)
- Brzydkie kotki, mokasyny i zbyt droga biżuteria: totalny brak logiki w polityce cenowej (159)
- Polityka cenowa: zasada sprzeciwu (160)
- Unikanie zabójczego środka (161)
- Pułapka niskich kosztów (162)
- Polityka cenowa: lekcja Picassa (165)
- Przypadek stolarza jako następstwo lekcji Picassa (167)
- Wartość nie jest pozycją (167)
Monogramy wykorzystuj na koszulach, nie w swojej firmie: nazwa i marka (169)
- Monogramy wykorzystuj na koszulach, nie w swojej firmie (171)
- Nie rozśmieszaj mnie (172)
- Aby się wyróżniać, wyróżnij się (172)
- Powiedz mi coś, czego nie wiem (173)
- Wyróżniająca pozycja, wyróżniająca nazwa (174)
- Co jest zawarte w nazwie? (175)
- Nazwy: test "Ilość informacji na 1 cm" (176)
- Pomysłowość Federal Express (177)
- Pogoń za marką (179)
- Czy marki nie umierają? (180)
- Gwarancja marki (182)
- Serce marki (183)
- Jaką rolę odgrywają marki w sprzedaży (184)
- Trzymaj się swojej marki (185)
- Marka za "400 tysiaków" (187)
- Marki w świecie mikrofal (189)
- Marki i siła niepowtarzalnego (190)
- Marki i opiekunka do dziecka (192)
Jak zaoszczędzić pięćset tysięcy dolarów: komunikowanie i sprzedaż (195)
- Komunikowanie: wstęp (197)
- Fran Lebowitz i Twój największy konkurent (198)
- Fenomen przyjęć koktajlowych (199)
- Problem listy zakupów (200)
- Podaj mi jeden dobry powód (201)
- Twoja ulubiona piosenka (202)
- Jedna historia bije na głowę tuzin przymiotników (203)
- Walcz ze stereotypami (204)
- Nie opowiadaj o tym, udowodnij to (205)
- Zbuduj swój własny przypadek (206)
- Sztuczki są dla dzieci (207)
- Dowcipy na Twój temat (208)
- Bycie Wielkim kontra Bycie Dobrym (209)
- Bycie najlepszym (211)
- Siła przeciwności krzykliwej reklamy (213)
- Lekcja od First Banks: ludzie słyszą to, co widzą (214)
- Spraw, by niewidzialne stało się widzialnym (215)
- Test pomarańczy (217)
- Nasze oczy to mają: lekcje od chicagowskich restauratorów (218)
- Jak zaoszczędzić pół miliona (220)
- Reguła pogłoski (221)
- Mówiąc w przenośni: fenomen czarnej dziury (222)
- Produktywna siła słów: Gettysburg Address (223)
- Szlafrok to nie szlafrok (225)
- Brednie (226)
- Udoskonal ciszę (226)
- Do czego zmierzasz? (227)
- Efekt wyrazistości (228)
- Wyraziste słowa (229)
- Wartość rozgłosu (230)
- Reklama to rozgłos (230)
- Reklama rodzi rozgłos (231)
- Istota rozgłosu (233)
- Inspiracja od Williama F. Buckley'a (234)
- Skoncentruj się na kupowaniu, nie na sprzedawaniu (235)
- Najistotniejszy komunikat sprzedażowy (236)
- Co oznacza brak zainteresowania (237)
- Pierwsza zasada prezentacji: naśladuj Dicka (237)
- Deklaracja misji (239)
- Czym musi być deklaracja misji - i co musi zawierać (240)
- Kiedy Twoja deklaracja misji jest gotowa (240)
- Co naprawdę kreuje sprzedaż (241)
Trzymanie się tego, co posiadasz: opiekowanie się klientem i utrzymywanie go (243)
- Rachunek wzajemnych relacji (245)
- Dzień później - dlaczego rozpoczęcie biznesu może być pierwszym krokiem do jego utraty (247)
- Oczekiwania, satysfakcja i niebezpieczeństwo krzykliwej reklamy (248)
- Twoi klienci są święci (250)
- Podziękowania (251)
- Gdzie się podziałaś, Emily Post? (251)
- Gotów do upadku (253)
- Satysfakcja i usługi (255)
Szybkie poprawki (259)
- Zarządzaj drobnostkami (261)
- Jeden sygnał (261)
- Szybkość (262)
- Powiedz po południu, dostarcz rano (263)
- Zanotuj sam sobie (264)
- Zmień komunikat, nie posłańca: najszybsza metoda na poprawienie Twoich sił sprzedaży (264)
- Inwestycje osobiste (266)
- Zasada kolizji (267)
Podsumowanie (269)
- Zalecana lektura dla sprzedawców usług (274)
- Podziękowania (279)
Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Sprzedawanie niewidzialnego Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług”, kupili także: |
Warunki techniczne budynków i procedury budowlane, Michał Bursztynowicz, Wydawnictwo Wolters Kluwer |
Kubernetes w środowisku produkcyjnym. Jak budować efektywne platformy aplikacji, Josh Rosso, Rich Lander, Alex Brand, John Harris, Wydawnictwo Helion |
Modelowanie 3D w programie AutoCad + CD, Zbigniew Krzysiak, Wydawnictwo Nauka i Technika |
Git dla profesjonalistów. Wydanie II, Scott Chacon, Ben Straub, Wydawnictwo Helion |
Moodle Stwórz własny serwis e-learningowy, Waldemar Howil, Wydawnictwo Helion |
Zostań gwiazdą YouTube'a. Twórz najlepsze filmy wideo! Dla młodych bystrzaków, Nick Willoughby, Wydawnictwo Septem |
Fale grawitacyjne Nowa era astrofizyki, Nathalie Deruelle, Wydawnictwo Prószyński |
Czy jesteśmy sami we wszechświecie, Wojciech Kulczyk, Wydawnictwo Petrus |
Wprowadzenie do obliczeń równoległych Wydanie 2, Zbigniew J. Czech, Wydawnictwo Naukowe PWN |
|
|
|