Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone 37.00zł 27.75zł
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
Autor: Marcin Pietraszek
ISBN: 978-83-246-9291-0
Ilość stron: 184
Data wydania: 08/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł


Początkujący przedsiębiorco!

Skoro sięgasz po tę książkę, pewnie prowadzisz już firmę bądź intensywnie zastanawiasz się nad tym, JAK ZACZĄĆ. Przedsiębiorczość jest dziś w cenie, a uruchomienie własnego biznesu może dać Ci wiele więcej niż praca na etacie. To prawda, że zbudowanie własnej firmy od podstaw wymaga dużego wysiłku i zaangażowania, ale w zamian masz szansę zdobyć ciekawe doświadczenia i duże pieniądze. Własna firma może dać Ci ogromną satysfakcję oraz większe poczucie własnej wartości. Marcin Pietraszek, były pracownik, a dziś właściciel własnej firmy, podpowie Ci, jak stworzyć tytułowy sprytny biznes.

Jak działać sprytnie? Wcale nie chodzi tu o kombinowanie i nieuczciwe praktyki. Sprytny biznes to taki, który wykorzystuje szanse i minimalizuje ryzyko. Spryciarz w biznesie nie musi dysponować wielkim kapitałem na starcie. Stara się natomiast osiągnąć jak najwięcej i ponieść jak najmniejsze koszty.

Mądry przedsiębiorca korzysta z elastycznych form zatrudnienia, chętnie sięga po nisko oprocentowane pożyczki, nie zatrudnia pracowników do zrobienia tego, co potrafi dobrze wykonać sam, używa internetu, traktuje wirtualną pajęczynę jako oczywiste narzędzie pracy, a przy tym działa legalnie i etycznie.

Jeśli chcesz wiedzieć, jak założyć i prowadzić sprytny biznes w Polsce, ta książka jest właśnie dla Ciebie.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone
Tytuł książki: "Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone"
Autor: Marcin Pietraszek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili „Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone”, kupili także:

Edytory vi i Vim Leksykon kieszonkowy, Arnold Robbins, Wydawnictwo Helion

Urządzenia elektroenergetyczne Wydanie IV, Henryk Markiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II</b>, <font color="navy">Al Sweigart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Automatyzacja nudnych zadań z Pythonem. Nauka programowania. Wydanie II, Al Sweigart, Wydawnictwo Helion

Matematyka dla zerowego roku studiów wyższych Elementy analizy matematycznej, M. Bryński, N. Dróbka, K. Szymański, Wydawnictwo WNT

Mikrokontrolery AVR dla początkujących Przykłady w języku Bascom, Robert Wołgajew, Wydawnictwo BTC

Język niemiecki w branży samochodowej Deutsch in der Automobilbranche, Piotr Rochowski, Wydawnictwo WKiŁ

Dlaczego powinnaś wciąż całować tego samego mężczyznę? 10 i pół powodu, Claudia Filker, Wydawnictwo Onepress
<b>Teoria U dla świadomych liderów. Jak wzmocnić potencjał organizacji i kształtować jej przyszłość</b>, <font color="navy">Otto Scharmer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Teoria U dla świadomych liderów. Jak wzmocnić potencjał organizacji i kształtować jej przyszłość, Otto Scharmer, Wydawnictwo Onepress
<b>Employer branding po polsku</b>, <font color="navy">Urszula Zając-Pałdyna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Employer branding po polsku, Urszula Zając-Pałdyna, Wydawnictwo Onepress

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami