Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Elektronika Elektrotechnika » Układy cyfrowe Mikrokontrolery » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
  Anteny Fale
  Cyfrowe przetwarzanie sygnałów
  Dźwięk cyfrowy
  Elektronika
  Elektrotechnika
  Optoelektronika
  Przetwarzanie obrazów
  Systemy czasu rzeczywistego
  Układy cyfrowe Mikrokontrolery
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Orzeł czy reszka?

Orzeł czy reszka?

29.00zł
21.46zł
Spraw, by rzeczy przemówiły Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino 79.00zł 31.60zł
Spraw, by rzeczy przemówiły Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino

Tytuł: Spraw, by rzeczy przemówiły Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino
Autor: Tom Igoe
ISBN: 978-83-246-5709-4
Ilość stron: 462
Data wydania: 05/2013
Oprawa: Miękka
Format: 180x235
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 31.60zł


Zaprojektuj mikrokontrolery, komputery osobiste, serwery i smartfony tak, by komunikowały się ze sobą!

Ciężko nam w to uwierzyć, ale całkiem niedawno komputery były odizolowanymi jednostkami, niezdolnymi do komunikowania się między sobą. Dzisiaj potencjał samych komputerów, tabletów i telefonów połączonych w sieć jest oszałamiający. Budowanie projektów elektronicznych, które prowadzą interakcję ze światem fizycznym, to dobra zabawa. A kiedy urządzenia, które budujesz, zaczynają komunikować się między sobą, staje się to naprawdę interesujące. Trzydzieści trzy łatwe projekty z tej książki pokazują, jak sprawić, by Twoje gadżety komunikowały się z Tobą i Twoim środowiskiem. To idealna propozycja dla ludzi z niewielką wiedzą techniczną, ale dużym zainteresowaniem tematem!

Dzięki tej książce dowiesz się, jakie urządzenia i narzędzia będą Ci potrzebne, przygotujesz stanowisko pracy i rozpoczniesz tę niesłychaną przygodę! Na początek zbudujesz najprostszą sieć i prześlesz pierwsze komunikaty (także bezprzewodowo). W kolejnych rozdziałach zaczniesz konstruować coraz bardziej zaawansowane układy, poznasz szczegóły komunikacji bezprzewodowej, identyfikacji oraz lokalizacji. Twoją ciekawość powinien wzbudzić rozdział poświęcony umieszczaniu w sieci mikrokontrolerów. Ta możliwość daje Ci do ręki potężne narzędzie. Czy już wiesz, jak je wykorzystać?

Z odrobiną wiedzy o elektronice, niedrogimi zestawami mikrokontrolerów i modułami sieciowymi pozwalającymi im komunikować się ze sobą możesz od razu zacząć budowę tych projektów.

  • Blink - Twój pierwszy program
  • Monski Pong - sterowanie grą wideo za pomocą puszystej różowej małpki
  • Sieciowy miernik stanu zanieczyszczenia powietrza - ładowanie i wyświetlanie najświeższego raportu dla Twojego miasta
  • Czujnik toksyn XBee - używanie ZigBee, czujników i małpki z talerzami do ostrzegania o toksycznych wyziewach
  • Bluetooth GPS - budowanie zasilanego z baterii GPS-a, który podaje swoją lokalizację przez Bluetooth
  • Tweetowanie z RFID - odczytywanie strumieni Twittera przez pomachanie czytnikiem RFID

Zacznij eksperymentować i spraw, by rzeczy robiły to, czego chcesz.

Spis treści:

Wstęp (vii)

  • Do kogo skierowana jest ta książka? (viii)
  • Co powinieneś wiedzieć? (ix)
  • Zawartość niniejszej książki (ix)
  • Gdzie kupić części? (x)
  • Wykorzystanie przykładowego kodu (xi)
  • Wykorzystanie przykładowych obwodów (xi)
  • Podziękowania do pierwszego wydania (xii)
  • Uwagi do drugiego wydania (xiv)

Rozdział 1: Narzędzia (1)

  • Zaczyna się od tego, czego dotykasz (2)
  • Wszystko sprowadza się do impulsów (2)
  • Komputery wszelkich kształtów i rozmiarów (3)
  • Dobre nawyki (4)
  • Narzędzia (5)
  • Korzystanie z wiersza poleceń (13)
  • Korzystanie z oscyloskopu (34)
  • Kończy się na tym, czego dotykasz (35)

Rozdział 2: Najprostsza sieć (37)

  • Zaopatrzenie do rozdziału 2. (38)
  • Warstwy porozumienia (40)
  • Nawiązywanie połączenia: niższe warstwy (42)
  • Komunikacja: warstwa aplikacji (46)
    • Projekt 1. Napisz jaśniej (46)
  • Skomplikowane rozmowy (50)
    • Projekt 2. Monski Pong (50)
  • Sterowanie przepływem (62)
    • Projekt 3. Bezprzewodowy Monski Pong (64)
    • Projekt 4. Negocjacje w Bluetooth (68)
  • Podsumowanie (72)

Rozdział 3: Sieć o większej złożoności (75)

  • Zaopatrzenie do rozdziału 3. (76)
  • Mapy i adresy sieci (77)
  • Klienci, serwery i protokoły transmisji (82)
    • Projekt 5. Sieciowy kot (89)
  • Podsumowanie (112)

Rozdział 4: Patrz, mamo, nie ma komputera! Mikrokontrolery w Internecie (115)

  • Zaopatrzenie do rozdziału 4. (117)
  • Wprowadzenie do modułów sieciowych (118)
    • Projekt 6. Witaj, Internecie! (120)
  • Wbudowana aplikacja klienta sieciowego (127)
    • Projekt 7. Sieciowy wskaźnik stanu zanieczyszczenia powietrza (127)
  • Narzędzia do programowania i rozwiązywania problemów dedykowane dla modułów wbudowanych (140)
  • Podsumowanie (147)

Rozdział 5: Komunikacja w czasie (prawie) rzeczywistym (149)

  • Zaopatrzenie do rozdziału 5. (150)
  • Systemy interaktywne i pętle sprzężenia zwrotnego (151)
  • Protokół TCP - gniazda i sesje (152)
    • Projekt 8. Sieciowy Pong (153)
  • Klienci (155)
  • Podsumowanie (178)

Rozdział 6: Komunikacja bezprzewodowa (181)

  • Zaopatrzenie do rozdziału 6. (182)
  • Dlaczego nie wszystko jest bezprzewodowe? (184)
  • Podstawowe media sieci bezprzewodowej: podczerwień i radio (185)
    • Projekt 9. Sterownik na podczerwień do cyfrowego aparatu fotograficznego (188)
  • Jak działa radio? (190)
    • Projekt 10. Dupleksowa transmisja radiowa (193)
    • Projekt 11. Radia Bluetooth (206)
  • Zakup radia (216)
  • A co z Wi-Fi? (216)
    • Projekt 12. Witaj, Wi-Fi! (217)
  • Podsumowanie (220)

Rozdział 7: Sieci bezsesyjne (223)

  • Zaopatrzenie do rozdziału 7. (224)
  • Sesje kontra wiadomości (226)
  • Halo! Kto tam? Wiadomości rozgłaszane (227)
    • Projekt 13. Raportowanie toksycznych chemikaliów w warsztacie (232)
  • Wiadomości skierowane (246)
    • Projekt 14. Bezprzewodowe przekazywanie danych z ogniwa słonecznego (248)
  • Podsumowanie (258)

Rozdział 8: Jak zlokalizować (prawie) wszystko (261)

  • Zaopatrzenie do rozdziału 8. (262)
  • Lokalizacja sieciowa a lokalizacja fizyczna (264)
  • Określanie odległości (267)
    • Projekt 15. Przykład czujnika odległości na podczerwień (268)
    • Projekt 16. Przykład ultradźwiękowego czujnika odległości (270)
    • Projekt 17. Odczyt siły otrzymanego sygnału przy użyciu radioodbiorników XBee (273)
    • Projekt 18. Odczyt siły otrzymanego sygnału przy użyciu radioodbiorników Bluetooth (276)
  • Określanie pozycji poprzez trilaterację (277)
    • Projekt 19. Odczyt protokołu szeregowego GPS (278)
  • Określanie orientacji (286)
    • Projekt 20. Określanie kierunku przy użyciu cyfrowego kompasu (286)
    • Projekt 21. Określenie postawy przy użyciu akcelerometru (290)
  • Podsumowanie (299)

Rozdział 9: Identyfikacja (301)

  • Zaopatrzenie do rozdziału 9. (302)
  • Identyfikacja fizyczna (304)
    • Projekt 22. Rozpoznawanie kolorów przy użyciu kamery internetowej (306)
    • Projekt 23. Rozpoznawanie twarzy przy użyciu kamerki internetowej (310)
    • Projekt 24. Rozpoznawanie kodów kreskowych 2D przy użyciu kamery internetowej (313)
    • Projekt 25. Odczyt znaczników RFID w Processing (318)
    • Projekt 26. RFID przy automatyzacji domu (321)
    • Projekt 27. Tweetuj z RFID (329)
  • Identyfikacja w sieci (353)
    • Projekt 28. Geokodowanie IP (355)
  • Podsumowanie (360)

Rozdział 10: Sieci telefonii komórkowej a świat fizyczny (363)

  • Zaopatrzenie do rozdziału 10. (364)
  • Jedna wielka sieć (366)
    • Projekt 29. CatCam Redux (369)
  • Zapisywanie na karcie SD (376)
    • Projekt 30. Zadzwoń na termostat (386)
  • Interfejsy wiadomości tekstowych (393)
  • Natywne aplikacje dla telefonów komórkowych (396)
    • Projekt 31. Osobisty przenośny rejestrator danych (401)
  • Podsumowanie (415)

Rozdział 11: Powtórka z protokołów (417)

  • Zaopatrzenie do rozdziału 11. (418)
  • Tworzenie połączeń (419)
  • Tekstowy czy binarny? (422)
  • MIDI (425)
    • Projekt 32. Zabawa z MIDI (427)
  • Representational State Transfer (435)
    • Projekt 33. Zabawa z REST (437)
  • Podsumowanie (440)

Dodatek. Gdzie można kupić części? (443)

  • Zaopatrzenie (444)
  • Sprzęt (447)
  • Dostawcy w Polsce (452)
  • Oprogramowanie (453)
Spraw, by rzeczy przemówiły Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino
Tytuł książki: "Spraw, by rzeczy przemówiły Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino"
Autor: Tom Igoe
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 31.60zł
Klienci, którzy kupili „Spraw, by rzeczy przemówiły Programowanie urządzeń elektronicznych z wykorzystaniem Arduino”, kupili także:
<b>Mikrokontrolery XMC1000 z Cortex-M0 w praktyce od mikrokontrolera do systemu. 12 projektów z XMC 2GO</b>, <font color="navy">Szymon Panecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Mikrokontrolery XMC1000 z Cortex-M0 w praktyce od mikrokontrolera do systemu. 12 projektów z XMC 2GO, Szymon Panecki, Wydawnictwo BTC
<b>Mikrokontrolery AT91SAM7 w przykładach</b>, <font color="navy">Robert Brzoza-Woch</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Mikrokontrolery AT91SAM7 w przykładach, Robert Brzoza-Woch, Wydawnictwo BTC
<b>Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD</b>, <font color="navy">Tomasz Francuz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Mikrokontrolery AVR i ARM. Sterowanie wyświetlaczami LCD, Tomasz Francuz, Wydawnictwo HELION
<b>Wstęp do informatyki nie tylko dla informatyków</b>, <font color="navy">Jerzy Mieścicki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Wstęp do informatyki nie tylko dla informatyków, Jerzy Mieścicki, Wydawnictwo BTC
<b>Programowanie układów AVR dla praktyków</b>, <font color="navy">Elliot Williams</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Programowanie układów AVR dla praktyków, Elliot Williams, Wydawnictwo HELION
<b>Tajemnice JavaScriptu Podręcznik ninja</b>, <font color="navy">John Resig, Bear Bibeault</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Tajemnice JavaScriptu Podręcznik ninja, John Resig, Bear Bibeault, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo HELION
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Arduino dla dzieci Poznaj świat elektroniki i programowania

Arduino dla dzieci Poznaj świat elektroniki i programowania

49.00zł
36.26zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
SQL optymalizacja Dan Tow HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Sztuczna inteligencja Marek Jan Kasperski HELION
AVR Praktyczne projekty Tomasz Francuz HELION
Solid Edge 17 Podstawy Grzegorz Kazimierczak HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Chłodnictwo Technologia w piekarni Klaus Losche Naukowe PWN
World of Warcraft Strategia sukcesu Eric Dekker HELION
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT

poniedziałek, 16 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami