Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
LEGO Technic w praktyce Ożyw swoje kreacje w LEGO

LEGO Technic w praktyce Ożyw swoje kreacje w LEGO

49.35zł
37.01zł
Spoty plakaty i slogany Jak tworzyć lubiane reklamy Wydanie II 44.00zł
Spoty plakaty i slogany Jak tworzyć lubiane reklamy Wydanie II

Autor: Luke Sullivan

ISBN: 978-83-246-0044-1

Ilość stron: 312

Data wydania: 06/2007

Twarda oprawa

Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach… ale nie chcemy takich reklam.

Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.

My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów.

Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.

Oto jego wskazania:

  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
  • testowanie pomysłów -- praca zespołowa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
  • najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej

Rozdziały:

Rozdział 1. Handlowcy nie muszą nosić garniturów w kratkę (13)
Sprzedaż bez wyprzedaży

    Rozdział 2. Potrzebujesz tylko ostrego ołówka (31)
    Kilka refleksji na temat pisania reklam

      Rozdział 3. Czysta kartka (49)
      Tworzenie reklamy - ogólne wskazówki

        Rozdział 4. Zacznij od razu (95)
        Tworzenie reklamy - kilka końcowych szlifów

          Rozdział 5. W przyszłości każdy będzie sławny dzięki 30 sekundom (131)
          Kilka rad dotyczących tworzenia reklam telewizyjnych

            Rozdział 6. Radio to istne piekło, ale i solidny piec (159)
            Kilka rad dotyczących pracy z trudnym medium

              Rozdział 7. "Toto, mam wrażenie, że już nie pracujemy dla McCann-Erickson" (181)
              Praca w sytuacji kryzysowej

                Rozdział 8. Tylko dobre giną młodo (189)
                Wrogowie reklamy

                  Rozdział 9. Zadziobany przez kaczki (221)
                  Prezentacja i ochrona Twojej pracy

                    Rozdział 10. Dobra teczka czy łom (261)
                    Kilka uwag o tym, jak dostać się do tego biznesu

                      Rozdział 11. Robienie butów kontra robienie reklam butów (289)
                      To dobry biznes, czy co?

                      Spoty plakaty i slogany Jak tworzyć lubiane reklamy Wydanie II
                      --- Pozycja niedostępna.---
                      Klienci, którzy kupili „Spoty plakaty i slogany Jak tworzyć lubiane reklamy Wydanie II”, kupili także:

                      Urządzenia techniki komputerowej Część 2 Urządzenia peryferyjne i intrefejsy, Krzysztof Wojtuszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

                      Laboratorium w szufladzie Anatomia człowieka, Zasław Adamaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN

                      System zarządzania jakością a skuteczność i efektywność administracji samorządowej, Piotr Modzelewski, Wydawnictwo CEDEWU

                      Pomiar dokonań Od wyniku finansowego do Balanced Scorecard, Jan Michalak, Wydawnictwo Difin

                      Finansowanie startupów. Poradnik przedsiębiorcy, Nicolaj Hojer Nielsen, Wydawnictwo Onepress

                      Psychologia konsumenta, Katarzyna Stasiuk , Dominika Maison, Wydawnictwo Naukowe PWN

                      Trening koncentracji dla uczniów, Justyna Święcicka, Wydawnictwo Difin

                      Sztuka stosowania NLP w grupie Ja, mój zespół i ja, Angus McLeod, Wydawnictwo Onepress

                      Mosty ruchome, Thakaa Al-Khafaji, Henryk Zobel, Wydawnictwo Naukowe PWN

                      piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami