Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

Microsoft System Center Virtual Machine Manager 2012. Poradnik praktyczny

69.30zł
55.44zł
Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania 39.00zł 9.75zł
Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania

Tytuł: Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania
Autor: Jeffrey Gitomer
ISBN: 978-83-246-3664-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku.

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału.

  • Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
  • Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
  • Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
  • Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
  • Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!
W sieci nieskończonych możliwości.

Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.

  • Nadszedł czas, by przyspieszyć!
  • To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
  • Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!

Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!

Rozdziały:

Media biznesowo-społecznościowe i ukryte w nich możliwości (7)
To nie jest książka (10)
Cóż takiego społecznego jest w mediach społecznościowych? Jak społeczny jesteś Ty? (12)
BOOM STAŁ SIĘ FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!
  • Boom na media społecznościowe stał się faktem, a Ty zostałeś w tyle (21)
  • Społecznościowa rewolucja i Twoja ewolucja (27)
  • Media społecznościowe - akwizycja na nowo. Przyłączysz się? (31)
  • Czy jesteś już aktywny w świecie mediów społecznościowych? Czy wciąż czekasz i przypatrujesz się z boku? (35)
  • Od osobistych do biznesowych zastosowań mediów społecznościowych (40)
  • Media społecznościowe czy media BIZNESOWO-społecznościowe? Ty wybierasz (44)
    • 9 sposobów na skuszenie złotej rybki (49)
    • Czy media społecznościowe sprawdzają się w każdej branży? (60)
    • Sekretne drzwi: 8 kroków i jesteś W ŚRODKU! (67)
BOOM NA FACEBOOKA
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Facebooka (80)
  • O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! (83)
  • Co "ćwierkać"? Co publikować? Jak szukać kontaktów? (88)
  • Tworzenie własnej strony firmowej na Facebooku (93)
BOOM NA LINKEDIN
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie LinkedIn (97)
    • 15 zasad, których powinien przestrzegać każdy użytkownik LinkedIn (100)
    • Sprzedawanie jest prospołeczne - media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży (108)
    • LinkedIn dla wszystkich i dla każdego (120)
BOOM NA TWITTERA
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Twittera (126)
  • Tweetuję, więc jestem (128)
  • Zrozumieć Twittera i potęgę retweetów (132)
  • Sandy Carter - liderka (społecznościowa) z pierwszego rzędu (137)
    • Witaj na największym cocktail party świata (142)
    • 3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykają uwadze biznesmenów (149)
    • 12 rzeczy, których dowiedziałem się o Twitterze (157)
  • Tweety Jeffreya Gitomera nawiązujące do tematyki mediów społecznościowych (162)
BOOM NA YOUTUBE
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie YouTube (166)
    • YouTube - jak wspiąć się na szczyt (168)
KLEJ!
  • BLOG. BLOG. BLOG (176)
  • Proces klejenia (180)
  • Siła Twojego e-magazynu (182)
BOOM SPOŁECZNOŚCIOWY
  • Wartość. Mowa o Tobie? (186)
  • Pomocy! Chcę pisać, ale nie wiem jak! (190)
    • 4 zasady marketingu szeptanego (197)
    • Media społecznościowe a biznes. Z perspektywy karierowicza (204)
  • Jesteś pracownikiem czy człowiekiem? (212)
  • Twoja (osobista) strategia działania w mediach społecznościowych (214)
  • Ace of Sales - w służbie mediom społecznościowym (217)
  • Przepis na sukces w mediach biznesowo-społecznościowych: przyciągaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawiązuj kontakty (219)
  • Chcesz włączyć się w boom na media społecznościowe? Pomogę Ci w tym osobiście! (222)
  • Ta książka nie ma zakończenia... (223)
Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania
Tytuł książki: "Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania"
Autor: Jeffrey Gitomer
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania”, kupili także:
<b>Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego</b>, <font color="navy">James Rickards</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Śmierć pieniądza. Nadchodzący upadek międzynarodowego systemu walutowego, James Rickards, Wydawnictwo Onepress
<b>Android Programowanie gier na tablety</b>, <font color="navy">Jeremy Kerfs</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Android Programowanie gier na tablety, Jeremy Kerfs, Wydawnictwo HELION
<b>Półmocna kontrola typów w językach programowania baz danych</b>, <font color="navy">Krzysztof Stencel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo PJWSTK</font>
Półmocna kontrola typów w językach programowania baz danych, Krzysztof Stencel, Wydawnictwo PJWSTK
<b>Windows 7 PL Seria praktyk</b>, <font color="navy">Harshad Kotecha</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL Seria praktyk, Harshad Kotecha, Wydawnictwo HELION
<b>Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji</b>, <font color="navy">Lidia D. Czarkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Poltext</font>
Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji, Lidia D. Czarkowska, Wydawnictwo Poltext
<b>Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje</b>, <font color="navy">Loretta Jones, Peter Atkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia ogólna Cząsteczki, materia, reakcje, Loretta Jones, Peter Atkins, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny Tom 1 Statystyki podstawowe</b>, <font color="navy">Andrzej Stanisz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo StatSoft</font>
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny Tom 1 Statystyki podstawowe, Andrzej Stanisz, Wydawnictwo StatSoft
<b>Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji</b>, <font color="navy">Joanna Moczydłowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Difin</font>
Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, Joanna Moczydłowska, Wydawnictwo Difin
<b>Wrzuć film! Web Video od pomysłu po realizację</b>, <font color="navy">Jennie Bourne, Dave Burstein</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wrzuć film! Web Video od pomysłu po realizację, Jennie Bourne, Dave Burstein, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Pierwiastki chemiczne wokół nas. Udany początek nauki chemii

Pierwiastki chemiczne wokół nas. Udany początek nauki chemii

29.80zł
23.84zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
Chemia organiczna Część II Clayden J., Dreeves N., Warren S., Wothers P. WNT
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 3 Dante Treglia HELION
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Transact-SQL Czarna księga Marcin Szeliga HELION
Podstawy fizyki Tom 2 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy Kazimierz Tarchalski WNT
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION

piątek, 20 lipiec 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami