Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania |
39.00zł 29.25zł |
|
|
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku.
Mistrzowskie wykorzystanie potencjału.
- Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
- Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
- Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
- Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
- Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!
W sieci nieskończonych możliwości.
Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.
- Nadszedł czas, by przyspieszyć!
- To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
- Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!
Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!
Rozdziały:
Media biznesowo-społecznościowe i ukryte w nich możliwości (7)To nie jest książka (10)Cóż takiego społecznego jest w mediach społecznościowych? Jak społeczny jesteś Ty? (12)BOOM STAŁ SIĘ FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!
- Boom na media społecznościowe stał się faktem, a Ty zostałeś w tyle (21)
- Społecznościowa rewolucja i Twoja ewolucja (27)
- Media społecznościowe - akwizycja na nowo. Przyłączysz się? (31)
- Czy jesteś już aktywny w świecie mediów społecznościowych? Czy wciąż czekasz i przypatrujesz się z boku? (35)
- Od osobistych do biznesowych zastosowań mediów społecznościowych (40)
- Media społecznościowe czy media BIZNESOWO-społecznościowe? Ty wybierasz (44)
- 9 sposobów na skuszenie złotej rybki (49)
- Czy media społecznościowe sprawdzają się w każdej branży? (60)
- Sekretne drzwi: 8 kroków i jesteś W ŚRODKU! (67)
BOOM NA FACEBOOKA
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Facebooka (80)
- O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! (83)
- Co "ćwierkać"? Co publikować? Jak szukać kontaktów? (88)
- Tworzenie własnej strony firmowej na Facebooku (93)
BOOM NA LINKEDIN
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie LinkedIn (97)
- 15 zasad, których powinien przestrzegać każdy użytkownik LinkedIn (100)
- Sprzedawanie jest prospołeczne - media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży (108)
- LinkedIn dla wszystkich i dla każdego (120)
BOOM NA TWITTERA
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Twittera (126)
- Tweetuję, więc jestem (128)
- Zrozumieć Twittera i potęgę retweetów (132)
- Sandy Carter - liderka (społecznościowa) z pierwszego rzędu (137)
- Witaj na największym cocktail party świata (142)
- 3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykają uwadze biznesmenów (149)
- 12 rzeczy, których dowiedziałem się o Twitterze (157)
- Tweety Jeffreya Gitomera nawiązujące do tematyki mediów społecznościowych (162)
BOOM NA YOUTUBE
- Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie YouTube (166)
- YouTube - jak wspiąć się na szczyt (168)
KLEJ!
- BLOG. BLOG. BLOG (176)
- Proces klejenia (180)
- Siła Twojego e-magazynu (182)
BOOM SPOŁECZNOŚCIOWY
- Wartość. Mowa o Tobie? (186)
- Pomocy! Chcę pisać, ale nie wiem jak! (190)
- 4 zasady marketingu szeptanego (197)
- Media społecznościowe a biznes. Z perspektywy karierowicza (204)
- Jesteś pracownikiem czy człowiekiem? (212)
- Twoja (osobista) strategia działania w mediach społecznościowych (214)
- Ace of Sales - w służbie mediom społecznościowym (217)
- Przepis na sukces w mediach biznesowo-społecznościowych: przyciągaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawiązuj kontakty (219)
- Chcesz włączyć się w boom na media społecznościowe? Pomogę Ci w tym osobiście! (222)
- Ta książka nie ma zakończenia... (223)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł
Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania
|
|
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania”, kupili także: |
Astrofizyka w pigułce, Sten Odenwald, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Manewrowanie jachtem żaglowym + CD, Marek Berkowski, Wydawnictwo Alma-Press |
Flash CS3 PL ćwiczenia praktyczne, Joanna Pasek, Krzysztof Pasek, Wydawnictwo Helion |
Windows 7 PL Kurs, Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Wydawnictwo Helion |
Psychologia wychowania Wybrane problemy, Janusz Trempała , Hanna Liberska, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Prawo Internetu dla praktyków, Rafał Golat, Wydawnictwo ODDK |
Wzorce Cloud Native Projektowanie oprogramowania odpornego na zmiany, Cornelia Davies, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Biofizyka molekularna Zjawiska Instrumenty Modelowanie, Genowefa Ślósarek, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Stretching w biznesie Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach, Graeme K. Deans, Fritz Kroeger, Wydawnictwo Onepress |
|
|
|