Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Rzecz o istocie informatyki Algorytmika wydanie IV

Rzecz o istocie informatyki Algorytmika wydanie IV

47.00zł
35.72zł
Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania 39.00zł 9.75zł
Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania

Tytuł: Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania
Autor: Jeffrey Gitomer
ISBN: 978-83-246-3664-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku.

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału.

  • Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
  • Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
  • Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
  • Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
  • Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!
W sieci nieskończonych możliwości.

Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.

  • Nadszedł czas, by przyspieszyć!
  • To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
  • Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!

Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!

Rozdziały:

Media biznesowo-społecznościowe i ukryte w nich możliwości (7)
To nie jest książka (10)
Cóż takiego społecznego jest w mediach społecznościowych? Jak społeczny jesteś Ty? (12)
BOOM STAŁ SIĘ FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!
  • Boom na media społecznościowe stał się faktem, a Ty zostałeś w tyle (21)
  • Społecznościowa rewolucja i Twoja ewolucja (27)
  • Media społecznościowe - akwizycja na nowo. Przyłączysz się? (31)
  • Czy jesteś już aktywny w świecie mediów społecznościowych? Czy wciąż czekasz i przypatrujesz się z boku? (35)
  • Od osobistych do biznesowych zastosowań mediów społecznościowych (40)
  • Media społecznościowe czy media BIZNESOWO-społecznościowe? Ty wybierasz (44)
    • 9 sposobów na skuszenie złotej rybki (49)
    • Czy media społecznościowe sprawdzają się w każdej branży? (60)
    • Sekretne drzwi: 8 kroków i jesteś W ŚRODKU! (67)
BOOM NA FACEBOOKA
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Facebooka (80)
  • O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! (83)
  • Co "ćwierkać"? Co publikować? Jak szukać kontaktów? (88)
  • Tworzenie własnej strony firmowej na Facebooku (93)
BOOM NA LINKEDIN
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie LinkedIn (97)
    • 15 zasad, których powinien przestrzegać każdy użytkownik LinkedIn (100)
    • Sprzedawanie jest prospołeczne - media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży (108)
    • LinkedIn dla wszystkich i dla każdego (120)
BOOM NA TWITTERA
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Twittera (126)
  • Tweetuję, więc jestem (128)
  • Zrozumieć Twittera i potęgę retweetów (132)
  • Sandy Carter - liderka (społecznościowa) z pierwszego rzędu (137)
    • Witaj na największym cocktail party świata (142)
    • 3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykają uwadze biznesmenów (149)
    • 12 rzeczy, których dowiedziałem się o Twitterze (157)
  • Tweety Jeffreya Gitomera nawiązujące do tematyki mediów społecznościowych (162)
BOOM NA YOUTUBE
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie YouTube (166)
    • YouTube - jak wspiąć się na szczyt (168)
KLEJ!
  • BLOG. BLOG. BLOG (176)
  • Proces klejenia (180)
  • Siła Twojego e-magazynu (182)
BOOM SPOŁECZNOŚCIOWY
  • Wartość. Mowa o Tobie? (186)
  • Pomocy! Chcę pisać, ale nie wiem jak! (190)
    • 4 zasady marketingu szeptanego (197)
    • Media społecznościowe a biznes. Z perspektywy karierowicza (204)
  • Jesteś pracownikiem czy człowiekiem? (212)
  • Twoja (osobista) strategia działania w mediach społecznościowych (214)
  • Ace of Sales - w służbie mediom społecznościowym (217)
  • Przepis na sukces w mediach biznesowo-społecznościowych: przyciągaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawiązuj kontakty (219)
  • Chcesz włączyć się w boom na media społecznościowe? Pomogę Ci w tym osobiście! (222)
  • Ta książka nie ma zakończenia... (223)
Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania
Tytuł książki: "Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania"
Autor: Jeffrey Gitomer
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania”, kupili także:
<b>Windows 7 PL Zaawansowana administracja systemem</b>, <font color="navy">Andrzej Szeląg</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Windows 7 PL Zaawansowana administracja systemem, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo HELION
<b>17 równań, które zmieniły świat</b>, <font color="navy">Ian Stewart</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
17 równań, które zmieniły świat, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński
<b>Elementy logiki i teorii mnogości w zadaniach Wydanie 12</b>, <font color="navy">Wiktor Marek, Janusz Onyszkiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Elementy logiki i teorii mnogości w zadaniach Wydanie 12, Wiktor Marek, Janusz Onyszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Ochrona odgromowa systemów fotowoltaicznych</b>, <font color="navy">Andrzej W. Sowa, Krzysztof Wincencik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo DW Medium</font>
Ochrona odgromowa systemów fotowoltaicznych, Andrzej W. Sowa, Krzysztof Wincencik, Wydawnictwo DW Medium
<b>Zwinna analiza danych. Apache Hadoop dla każdego</b>, <font color="navy">Russell Jurney</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Zwinna analiza danych. Apache Hadoop dla każdego, Russell Jurney, Wydawnictwo HELION
<b>#girlstalk. Dziewczyny, rozmowy, życie</b>, <font color="navy">Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
#girlstalk. Dziewczyny, rozmowy, życie, Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz, Wydawnictwo Sensus
<b>Metody klasyfikacji obiektów w wizji komputerowej Wydanie 2</b>, <font color="navy">Katarzyna Stąpor</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Metody klasyfikacji obiektów w wizji komputerowej Wydanie 2, Katarzyna Stąpor, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Diagnozowanie podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych Kwalifikacja M.18.1 Podręcznik do kształcenia w zawoadach</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski, Jerzy Kupiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WKiŁ</font>
Diagnozowanie podzespołów i zespołów pojazdów samochodowych Kwalifikacja M.18.1 Podręcznik do kształcenia w zawoadach, Piotr Wróblewski, Jerzy Kupiec, Wydawnictwo WKiŁ
<b>AlphaHuman</b>, <font color="navy">Mateusz Grzesiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
AlphaHuman, Mateusz Grzesiak, Wydawnictwo Sensus
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
Układy FPGA w rekonfigurowalnych systemach wizyjnych czasu rzeczywistego

Układy FPGA w rekonfigurowalnych systemach wizyjnych czasu rzeczywistego

42.00zł
31.50zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
Chromatografia gazowa Zygfryd Witkiewicz, Jacek Hepter Naukowe PWN
Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2 J. C. Mackin, Orin Thomas Microsoft Press
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
Więcej niż C++ Wprowadzenie do bibliotek Boost Bjorn Karlsson HELION
Układy mikroprocesorowe przykłady rozwiązań Bartłomiej Zieliński HELION
Linux niezbędnik programisty John Fusco HELION
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT

niedziela, 17 luty 2019   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami