Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Vademecum administratora Windows Server 2012 R2 Podstawy i konfiguracja

Vademecum administratora Windows Server 2012 R2 Podstawy i konfiguracja

69.30zł
55.44zł
Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania 39.00zł 9.75zł
Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania

Tytuł: Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania
Autor: Jeffrey Gitomer
ISBN: 978-83-246-3664-8
Ilość stron: 232
Data wydania: 06/2012
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł


Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku.

Mistrzowskie wykorzystanie potencjału.

  • Przejdź z mediów społecznościowych do mediów biznesowo-społecznościowych!
  • Nawiązuj nowe kontakty, zaciekawiaj ludzi i przyciągaj kolejnych klientów!
  • Zobacz, co się dzieje, gdy atrakcyjność spotyka się z wartością!
  • Pozwól, by pozytywne informacje na Twój temat przenosiły się z komputera na komputer!
  • Otwórz się na rosnącą ilość pieniędzy na Twoim koncie!
W sieci nieskończonych możliwości.

Media biznesowo-społecznościowe to najlepszy, najtańszy i najbardziej bezpośredni sposób komunikowania się z klientami, jaki został wynaleziony w ciągu ostatniego stulecia. Jeśli wykorzystasz do maksimum potencjał, jaki kryje się w Facebooku, LinkedIn, Twitterze i YouTube, nie bacząc na zawirowania ekonomii, będziesz w stanie pchnąć swój biznes na wyższy poziom i prześcignąć konkurencję.

  • Nadszedł czas, by przyspieszyć!
  • To idealny moment, by skapitalizować Twoje szanse i możliwości!
  • Najwyższa pora, byś wreszcie zmiażdżył konkurencję i stał się liderem w branży!

Poznaj szczegółowo wszystkie aspekty kreowania i rozbudowy kompleksowej obecności firmy w mediach społecznościowych oraz czynniki, które decydują o atrakcyjności społecznej i biznesowej. Media tego typu pomogą Ci wykreować markę, sprzedawać Twoje produkty i usługi po mistrzowsku, zdominować rynek, wzmocnić reputację, zdobyć zaufanie i lojalność oraz zapełnić konto w banku. Nie zaczynaj od jutra. Zacznij działać już DZIŚ!

Rozdziały:

Media biznesowo-społecznościowe i ukryte w nich możliwości (7)
To nie jest książka (10)
Cóż takiego społecznego jest w mediach społecznościowych? Jak społeczny jesteś Ty? (12)
BOOM STAŁ SIĘ FAKTEM. SKORZYSTAJ I TY!
  • Boom na media społecznościowe stał się faktem, a Ty zostałeś w tyle (21)
  • Społecznościowa rewolucja i Twoja ewolucja (27)
  • Media społecznościowe - akwizycja na nowo. Przyłączysz się? (31)
  • Czy jesteś już aktywny w świecie mediów społecznościowych? Czy wciąż czekasz i przypatrujesz się z boku? (35)
  • Od osobistych do biznesowych zastosowań mediów społecznościowych (40)
  • Media społecznościowe czy media BIZNESOWO-społecznościowe? Ty wybierasz (44)
    • 9 sposobów na skuszenie złotej rybki (49)
    • Czy media społecznościowe sprawdzają się w każdej branży? (60)
    • Sekretne drzwi: 8 kroków i jesteś W ŚRODKU! (67)
BOOM NA FACEBOOKA
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Facebooka (80)
  • O nie, tylko nie Facebook! Aaaaaaaaaa!!! (83)
  • Co "ćwierkać"? Co publikować? Jak szukać kontaktów? (88)
  • Tworzenie własnej strony firmowej na Facebooku (93)
BOOM NA LINKEDIN
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie LinkedIn (97)
    • 15 zasad, których powinien przestrzegać każdy użytkownik LinkedIn (100)
    • Sprzedawanie jest prospołeczne - media społecznościowe jako narzędzie sprzedaży (108)
    • LinkedIn dla wszystkich i dla każdego (120)
BOOM NA TWITTERA
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie Twittera (126)
  • Tweetuję, więc jestem (128)
  • Zrozumieć Twittera i potęgę retweetów (132)
  • Sandy Carter - liderka (społecznościowa) z pierwszego rzędu (137)
    • Witaj na największym cocktail party świata (142)
    • 3 rzeczy na temat Twittera, które kompletnie umykają uwadze biznesmenów (149)
    • 12 rzeczy, których dowiedziałem się o Twitterze (157)
  • Tweety Jeffreya Gitomera nawiązujące do tematyki mediów społecznościowych (162)
BOOM NA YOUTUBE
  • Różnica pomiędzy mediami społecznościowymi a mediami biznesowo-społecznościowymi na przykładzie YouTube (166)
    • YouTube - jak wspiąć się na szczyt (168)
KLEJ!
  • BLOG. BLOG. BLOG (176)
  • Proces klejenia (180)
  • Siła Twojego e-magazynu (182)
BOOM SPOŁECZNOŚCIOWY
  • Wartość. Mowa o Tobie? (186)
  • Pomocy! Chcę pisać, ale nie wiem jak! (190)
    • 4 zasady marketingu szeptanego (197)
    • Media społecznościowe a biznes. Z perspektywy karierowicza (204)
  • Jesteś pracownikiem czy człowiekiem? (212)
  • Twoja (osobista) strategia działania w mediach społecznościowych (214)
  • Ace of Sales - w służbie mediom społecznościowym (217)
  • Przepis na sukces w mediach biznesowo-społecznościowych: przyciągaj ludzi, zaciekawiaj ich, nawiązuj kontakty (219)
  • Chcesz włączyć się w boom na media społecznościowe? Pomogę Ci w tym osobiście! (222)
  • Ta książka nie ma zakończenia... (223)
Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania
Tytuł książki: "Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania"
Autor: Jeffrey Gitomer
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 9.75zł
Klienci, którzy kupili „Społecznościowy BOOM Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania”, kupili także:
<b>Drewno i architektura Dzieje budownictwa drewnianego w Polsce</b>, <font color="navy">Grażyna Ruszczyk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Arkady</font>
Drewno i architektura Dzieje budownictwa drewnianego w Polsce, Grażyna Ruszczyk, Wydawnictwo Arkady
<b>Go narty Trening z instruktorem na filmie DVD</b>, <font color="navy">Warren Smith</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Go narty Trening z instruktorem na filmie DVD, Warren Smith, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wybrane zagadnienia rachunkowości finansowej dla zaawansowanych Zbiór zadań</b>, <font color="navy">Barbara Gierusz, Roman Nilidziński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
Wybrane zagadnienia rachunkowości finansowej dla zaawansowanych Zbiór zadań, Barbara Gierusz, Roman Nilidziński, Wydawnictwo ODDK
<b>Zarządzanie sobą Zrozum siebie i zrealizuj marzenia</b>, <font color="navy">Beata Kozyra</font>, <font color="green"> Wydawnictwo MT Biznes</font>
Zarządzanie sobą Zrozum siebie i zrealizuj marzenia, Beata Kozyra, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Ochrona przeciwporażeniowa w urządzeniach elektroenergetycznych niskiego i wysokiego napięcia Wydanie trzecie</b>, <font color="navy">Witold Jabłoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Ochrona przeciwporażeniowa w urządzeniach elektroenergetycznych niskiego i wysokiego napięcia Wydanie trzecie, Witold Jabłoński, Wydawnictwo WNT
<b>Jak stworzyć własny Blog PHP i MySQL - podręcznik programisty</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
Jak stworzyć własny Blog PHP i MySQL - podręcznik programisty, Łukasz Sosna, Wydawnictwo NAKOM
<b>Narodzić się, by wygrać Żyj w zgodzie ze sobą</b>, <font color="navy">Muriel James , Dorothy Jongeward</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Narodzić się, by wygrać Żyj w zgodzie ze sobą, Muriel James , Dorothy Jongeward, Wydawnictwo Rebis
<b>C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych</b>, <font color="navy">Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
C++ wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych, Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek, Wydawnictwo HELION
<b>Zarządzanie procesami realizacji projektów w sektorze ICT</b>, <font color="navy">Katarzyna Jasińska, Tomasz Szapiro</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Zarządzanie procesami realizacji projektów w sektorze ICT, Katarzyna Jasińska, Tomasz Szapiro, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
SAP Zrozumieć system ERP

SAP Zrozumieć system ERP

69.00zł
51.06zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
OpenGL programowanie gier Kevin Hawkins, Dave Astle HELION
Projektowanie gier Podstawy Wydanie II Ernest Adams HELION
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie Andy Hunt, Dave Thomas HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
Podstawy fizyki Tom 3 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Architektura informacji w serwisach internetowych is Rosenfeld, Peter Morville HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Antywzorce języka SQL Jak unikać pułapek podczas programowania baz danych Bill Karwin HELION

niedziela, 19 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami