Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
Społeczne aspekty nowych mediów 49.90zł
Społeczne aspekty nowych mediów

Autor: Jan van Dijk

ISBN: 978-83-01-16290-0

Ilość stron: 392

Data wydania: 08/2010

Podręcznik jest uznanym na całym świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym.

Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów.

Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie Internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci.

Społeczne aspekty nowych mediów
Tytuł książki: "Społeczne aspekty nowych mediów"
Autor: Jan van Dijk
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł
Klienci, którzy kupili „Społeczne aspekty nowych mediów”, kupili także:

Zarządzanie jakością usług, Wiesław Urban, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Employer branding. Praktyczny podręcznik</b>, <font color="navy">Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Employer branding. Praktyczny podręcznik, Edyta Sander, Mateusz Jabłonowski, Wydawnictwo Onepress

Wymiana ciepła i ruch masy w inżynierii środowiska Wydanie 2, Roman Zarzycki, Wydawnictwo WNT

Wektory, czyli jeszcze więcej Corela, Alicja Żarowska-Mazur , Dawid Mazur, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Trening intelektu dla dzieci. Wydanie II</b>, <font color="navy">Paulina Mechło, Roksana Kosmala-Kwiatkowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Trening intelektu dla dzieci. Wydanie II, Paulina Mechło, Roksana Kosmala-Kwiatkowska, Wydawnictwo Sensus

Efektywne zarządzanie czasem Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego, Lothar Seiwert, Holger Woeltje, Wydawnictwo Microsoft Press

Mantra ciszy. 7 reguł duchowej ścieżki, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Sensus

Jak to zrobić w Lightroomie Classic? Najkrótsze drogi do najlepszych rozwiązań. Wydanie II, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Zespoły wirtualne i rozproszone. Zdalne zarządzanie projektem informatycznym, Rafał Nowocień, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami