Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET

Zastosowanie XML do tworzenia usług internetowych na platformie Microsoft .NET

81.90zł
69.62zł
Społeczne aspekty nowych mediów 49.90zł
Społeczne aspekty nowych mediów

Autor: Jan van Dijk

ISBN: 978-83-01-16290-0

Ilość stron: 392

Data wydania: 08/2010

Podręcznik jest uznanym na całym świecie, całościowym wprowadzeniem do socjologicznej analizy wpływu nowych mediów na życie społeczne, zarówno w jego wymiarze prywatnym, jak i publicznym.

Autor przedstawia technologiczne, ekonomiczne, polityczne, socjologiczne, kulturowe i psychologiczne aspekty nowych mediów.

Ukazuje rewolucję medialną, jaka przetoczyła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu lat, zwłaszcza rozpowszechnienie Internetu, telefonii komórkowych, sieci komputerowych oraz zarysowuje główne perspektywy badania i rozumienia współczesnego, globalnego społeczeństwa sieci.

Społeczne aspekty nowych mediów
Tytuł książki: "Społeczne aspekty nowych mediów"
Autor: Jan van Dijk
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 49.90zł
Klienci, którzy kupili „Społeczne aspekty nowych mediów”, kupili także:

Fotografia cyfrowa Poradnik bez kantów, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Joomla! Oficjalny podręcznik, Jennifer Marriott, Elin Waring, Wydawnictwo Helion

Podstawy projektowania interfejsów użytkownika, Witold Malina, Mariusz Szwoch, Wydawnictwo Helion

Tworzenie zespołów i motywacja według Johna Adaira, Neil Thomas (red.), John Adair, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Wyzwalacze. Nowe zachowania, trwałe nawyki, lepsze życie, Marshall Goldsmith, Mark Reiter, Wydawnictwo Onepress

Wszystko zaczyna się w głowie, a kończy, gdy nie działasz, Karolina Cwalina-Stępniak, Wydawnictwo Sensus
<b>Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy</b>, <font color="navy">Tomasz Sędzimir</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Psychologia w sprzedaży. W jaki sposób prowadzić rozmowę handlową, aby zwiększać szansę na zawarcie umowy, Tomasz Sędzimir, Wydawnictwo Onepress

Metody automatycznego rozpoznawania wzorców Wydanie 2, Włodzimierz Kwiatkowski, Wydawnictwo BEL Studio

Na tropie błędów Przewodnik hakerski, Peter Yaworski, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami