Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Socjologia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
  Beletrystyka
  Biologia
  Dom
  Dzieci
  Filozofie
  Inteligencja Umysł Pamięć
  Kobieta i mężczyzna
  Kosmetyka
  Motywacja Osobowość
  Mózg
  Podróże Reportaż
  Polityka
  Popularnonaukowe
  Psychologia
  Rodzina
  Różne
  Socjologia
  Sport
  Zarządzanie czasem
  Zdrowie Dieta
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Matematyka przy okazji Zadania nie tylko dla gimnazjalistów

Matematyka przy okazji Zadania nie tylko dla gimnazjalistów

19.95zł
14.56zł
Socjologia dla bystrzaków 39.90zł 28.33zł
Socjologia dla bystrzaków

Tytuł: Socjologia dla bystrzaków
Tytuł oryginalny Sociology For Dummies
Autor: Jay Gabler
ISBN: 978-83-283-3345-1
Ilość stron: 326
Data wydania: 11/2017
Oprawa: Miękka
Format: 170x230
Wydawnictwo: Septem
Cena: 39.90zł 28.33zł


• Rozpoznawaj podstawowe sposoby funkcjonowania społeczności
• Korzystaj z socjologicznych metod badawczych
• Identyfikuj społeczny charakter przestępczości i dewiacji

Zrozum interakcje pojedynczych ludzi i grup społecznych

Socjologia jest nauką o interakcjach społecznych. Bez względu na to, czy właśnie rozpoczynasz zajęcia z socjologii, czy też chcesz wykorzystywać wiedzę socjologiczną w życiu osobistym bądź zawodowym, Socjologia dla bystrzaków pomoże Ci zrozumieć, jak analizować naukowo organizacje społeczne i strukturę kulturową.

W książce:
• historia badań socjologicznych,
• ruchy społeczne i socjologia polityczna,
• znaczenia i cele funkcjonowania think tanków oraz instytutów badawczych,
• wskazówki, jak myśleć o świecie w sposób obiektywny,
• koncepcje myślicieli: Karola Marksa, Émile’a Durkheima i Maksa Webera,
• role, jakie odgrywają w społeczeństwie rasa, płeć biologiczna i religia.

Dr Jay Gabler jest autorem książek, redaktorem i wykładowcą w koledżu. Uzyskał doktorat na Harvardzie. Obecnie uczy w Rasmussen College w stanie Minnesota.

Socjologia dla bystrzaków
Tytuł książki: "Socjologia dla bystrzaków"
Autor: Jay Gabler
Wydawnictwo: Septem
Cena: 39.90zł 28.33zł
Klienci, którzy kupili „Socjologia dla bystrzaków”, kupili także:
<b>Genetyka dla bystrzaków. Wydanie II</b>, <font color="navy">Tara Rodden Robinson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Genetyka dla bystrzaków. Wydanie II, Tara Rodden Robinson, Wydawnictwo Septem
<b>Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi</b>, <font color="navy">Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Site Reliability Engineering. Jak Google zarządza systemami producyjnymi, Betsy Beyer, Chris Jones, Jennifer Petoff, Niall Richard Murphy, Wydawnictwo HELION
<b>Dom pod biegunem. Gorączka (ant)arktyczna</b>, <font color="navy">Dagmara Bożek-Andryszczak, Piotr Andryszczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Bezdroża</font>
Dom pod biegunem. Gorączka (ant)arktyczna, Dagmara Bożek-Andryszczak, Piotr Andryszczak, Wydawnictwo Bezdroża
<b>Mikroekonomia dla bystrzaków</b>, <font color="navy">Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Septem</font>
Mikroekonomia dla bystrzaków, Lynne Pepall, Peter Antonioni, Manzur Rashid, Wydawnictwo Septem
<b>Biologia Campbella Wydanie II</b>, <font color="navy">Jane B. Reece, Lisa A. Urry, Michael L. Cain, Steven A. Wasserman, Pet</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Rebis</font>
Biologia Campbella Wydanie II, Jane B. Reece, Lisa A. Urry, Michael L. Cain, Steven A. Wasserman, Pet, Wydawnictwo Rebis
<b>Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting</b>, <font color="navy">Artur Jabłoński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting, Artur Jabłoński, Wydawnictwo Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Septem
 Kategoria:
 Ekonometria
Ekonofizyka Wprowadzenie

Ekonofizyka Wprowadzenie

39.90zł
29.13zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION
Satelitarne sieci teleinformatyczne Ryszard J. Zieliński WNT
Informatyka Europejczyka Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy (Wydanie II) Jarosław Skłodowski HELION
Windows Server 2008 PL Biblia Jeffrey R. Shapiro HELION
Podstawy maszyn przepływowych i ich systemów energetycznych Władysław R. Gundlach WNT
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Język UML 2.0 w modelowaniu systemów informatycznych Stanisław Wrycza, Bartosz Marcinkowski, Krzysztof Wyrzykowski HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
Excel 2007/2010 PL Ćwiczenia zaawansowane Krzysztof Masłowski HELION

sobota, 25 listopad 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami