Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
SOCIALIZED! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy 49.00zł
SOCIALIZED! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy

Tytuł: SOCIALIZED! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy
Autor: Marek Fidelman
ISBN: 978-83-7556-599-7
Ilość stron: 320
Data wydania: 04/2014
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 49.00zł


SOCIALIZED! Marka Fidelmana to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. SOCIALIZED! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.

Obecnie większość firm zdaje sobie sprawę z konieczności docierania do ludzi przez takie technologie społeczne, jak Facebook, Twitter, Google++ czy YouTube, ale największe wyzwanie wciąż jest przed nimi. Podczas gdy organizacje do tej pory skupiały się na sposobie, w jaki wykorzystać social media, straciły z pola widzenia potrzebę wykształcenia zasobów, które byłyby w stanie zarządzać nowymi rodzajami technologii. Jak zatem budować programy i zespoły, które zajmą się sferą social media?

Autor książki odpowiada, że konieczne jest przesunięcie nacisku z obsługi komputerów na rozwój umiejętności korzystania z nowych rozwiązań technologicznych. Książka, którą trzymacie Państwo w rękach, pełna jest przydatnych strategii oraz prawdziwych historii opowiadanych przez wizjonerów i pionierów zmian. Dzięki temu SOCIALIZED! może wspomóc liderów zarządzających w wykształceniu u nich samych oraz ich pracowników zmysłu społecznego mogącego zapewnić im sukces w starciu z konkurencją.

Spis terści:

1. Dostosuj się albo giń
1.1. Pięć współczesnych epok technologii biznesowej            20
1.2. Teraz albo nigdy               32

2. Rewolucje w biznesie społecznościowym
2.1. Budowanie uzasadnienia dla biznesu społecznościowego                39
2.2. Przeszkody dla biznesu społecznościowego     41
2.3. Bariera w postaci zarządzania nakazowo-kontrolnego      42
2.4. Biznes społecznościowy jako konkurencyjny czynnik różnicujący                43
2.5. Ludzie są bardziej lojalni w stosunku do firm zaangażowanych społecznościowo          47
2.6. Zaangażowanie mobilne zwiększa lojalność klientów      48
2.7. Mapy biznesu społecznościowego – tworzenie strategii dla reszty firmy         51
2.8. Wskazówki, jak wykonać wspaniałą prezentację i uzyskać akceptację planu  60
2.9. Firma społecznościowa jest jak polisa ubezpieczeniowa                  62

3. Kultura ma znaczenie
3.1. Dlaczego kultura biznesowa jest ważna przy tworzeniu firmy społecznościowej?           69
3.2. Skąd mam wiedzieć, czy kultura biznesowa mojej firmy jest już odpowiednia?              70
3.3. Pięć podstawowych typów kultury biznesowej                74
3.4. Jak zmienić kulturę biznesową?        79
3.5. IBM – sukces zdefiniowany przez kulturę       80
3.6. Współczesny IBM a kultura biznesu społecznościowego                85
3.7. Dziesięć zasad kulturowych biznesu społecznościowego               87
3.8. Kultura to fundament społecznościowego biznesu           91
3.9. Siedem kroków do stworzenia kultury sprzyjającej biznesowi społecznościowemu       92
3.10. Mierzenie zmian w kulturze biznesowej – kulturowy indeks zdrowia           95

4. Budowanie cyfrowej wioski – wewnętrzny biznes społecznościowy
4.1. Co mamy na myśli, mówiąc wewnętrzny system społecznościowy?               101
4.2. Co musi wiedzieć kierownictwo firmy?            102
4.3. Dlaczego potrzebna jest cyfrowa wioska?        112
4.4. Dlaczego firmy potrzebują wewnętrznej społecznościowej strategii oraz platformy?       114
4.5. Korzyści dla pracowników: satysfakcja z pracy, wzrost efektywności oraz poczucie wspólnoty    117
4.6. Korzyści dla menedżerów średniego szczebla                  118
4.7. Korzyści dla pracowników wiedzy  119
4.8. Wyzwania dla wewnętrznego systemu społecznościowego oraz dla cyfrowej wioski      124
4.9. Jak zmaksymalizować szanse sukcesu transformacji społecznościowej?        128
4.10. Kiedy wszystko inne zawodzi, wypróbuj plan B – koń trojański  131
4.11. Świetny wynik – wehikuł wzrostu adaptacyjnego          132
Ankieta     133

5. Zaangażowanie w cyfrową sieć: zewnętrzny biznes społecznościowy
5.1. Co to jest zewnętrzny biznes społecznościowy? Dlaczego warto się trudzić?  137
5.2. Infrastruktura cyfrowej sieci            141
5.3. Twojej cyfrowej sieci potrzebne jest przywództwo          143
5.4. Kierownictwo będzie musiało się „uspołecznić”, żeby utrzymać się na szczycie            145
5.5. Budowanie cyfrowej sieci poprzez społeczność               147
5.6. Treść jednak rządzi           152
5.7. Bądź intelektualnym liderem swojej branży     156
5.8. Zrób przedstawienie, by uzyskać społecznościowe zaangażowanie                 159
5.9. Mobilna rewolucja            163
5.10. Jeśli technologie mobilne zmieniają najsłabiej dziś rozwinięte społeczeństwa, to wyobraź sobie, co uczynią z najbardziej rozwiniętymi
5.11. Monitoruj, mierz, adaptuj, powtarzaj              171
5.12. Cyfrowa sieć i zewnętrzna działalność społecznościowa twojej firmy           173
Ankieta: sprawdzająca twoje miejsce w cyfrowej sieci            174
5.13. Twoja cyfrowa sieć jest zarówno mapą, jak i ogrodem  175

6. Nasz nowy podręcznik taktyki biznesu społecznościowego
6.1. Co to jest podręcznik taktyki biznesu społecznościowego?             181
6.2. Stary podręcznik taktyki: bankructwo Lehman Brothers                 182
6.3. Czy Lehman Brothers można było uratować, gdyby był „biznesem społecznościowym”?             183
6.4. Porównanie starego i nowego planu gry           183
6.5. Nowy podręcznik taktyki zaczyna się od KAST              186
6.6. Nowy społecznościowy podręcznik taktyki     189
6.7. Inicjatywy z naszego podręcznika taktyki        194
6.8. Społecznościowy podręcznik taktyki w praktyce             219

7. Na scenę wkracza pracownik społecznościowy
7.1. „Niespołecznościowi” członkowie zarządu stracą pracę w ciągu pięciu lat      223
7.2. Księga taktyki społecznościowego menedżera                 226
7.3. Szykuj się na nowych pracowników – „cyfrowych naturszczyków”               231
7.4. Utrzymanie zaangażowania pracowników        236
7.5. Budowanie podstawowych zespołów społecznościowych               238
7.6. Centra społecznościowego zarządzania            241
7.7. Tworzenie centrum zarządzania społecznościowego        248
7.8. Dlaczego cyfrowa sieć wywiera decydujący wpływ?        255
7.9. Wspaniałe treści + Wpływowi ludzie – Przekazy sprzedażowe = Wzrost         257
7.10. Co rozumiemy pod pojęciem „lider intelektualny”?       259
7.11. Jak przywództwo intelektualne łączy się z „wpływem”?                260
7.12. Jak połączyć produkt z liderami wpływu, a liderów wpływu z klientami?     261
7.13. Tworzymy listę najważniejszych 25 liderów wpływu    261

8. Lejek Darwina – pomiar ROI
8.1. Korzyści ze społecznościowej przedsiębiorczości – „To, co mierzysz = To, co dostajesz”
8.2. Mierzenie ROI (zwrotu z inwestycji)                278
8.3. Społecznościowy lejek Darwina       279
8.4. Automatyzacja i komputeryzacja lejka Darwina               286
8.5. Lejek Darwina – studium przypadku               287
8.6. Modelowanie adaptacyjne i społecznościowa próżnia      289
8.7. W jaki sposób lejek Darwina poprawia ROI?  290
8.8. Ekonomiczna wartość społecznościowego biznesu          293
8.9. Lejek oznacza biznes        294

9. Ucząc się na błędach
9.1. Saga Motoroli – jak innowacyjna kultura społecznościowa stała się toksyczna?
9.2. Nauki płynące z historii Motoroli     300
9.3. Popchips – przypadkowo rasistowska reklama                301
9.4. Nauki płynące z historii Popchips    302
9.5. Shell wierci online            303
9.6. Nauki płynące z historii Shella         305
9.7. Jak chronić swoją organizację? Strategiczna synteza        306

10. Przyszłość: dlaczego żadna firma nie jest już niepokonana? 
10.1. Przyszłość biznesu – sześć kluczowych trendów           310
10.2. Coraz bardziej SPOŁECZNOŚCIOWY

SOCIALIZED! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „SOCIALIZED! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy”, kupili także:

Mikrokontrolery dla początkujących Łagodne wprowadzenie w świat mikrokontrolerów, Piotr Górecki, Wydawnictwo BTC

Kosmetologia i farmakologia skóry, Marie Claude Martini, Wydawnictwo PZWL

Rusz głową, Tony Buzan, Wydawnictwo AHA

Decyzje finansowe w przedsiębiorstwie, Anna Motylska-Kuźma, Joanna Wieprow, Wydawnictwo Difin

Szkoła w dobie Internetu z płytą CD, Andrzej Nowak, Katarzyna Winkowska-Nowak, Ludmiła Rycielska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Joomla! Oficjalny podręcznik, Jennifer Marriott, Elin Waring, Wydawnictwo Helion

Naprawa samochodów Fiat 126P, Zbigniew Klimecki, Józef Zembowicz, Wydawnictwo WKiŁ

Urządzenia techniki komputerowej Część 2 Urządzenia peryferyjne i intrefejsy, Krzysztof Wojtuszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zaklinacze wnętrz Jak podwyższyć wartość mieszkania, Ann Maurice, Wydawnictwo Vesper

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami