Tytuł: | SOCIALIZED! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy | Autor: | Marek Fidelman | ISBN: | 978-83-7556-599-7 | Ilość stron: | 320 | Data wydania: | 04/2014 | Format: | 16.5x23.5cm | Wydawnictwo: | CEDEWU | Cena: | 49.00zł |
SOCIALIZED! Marka Fidelmana to książka, która wprowadzi firmy w świat mediów społecznościowych. Autor wyjaśnia, na czym polega skuteczność tej metody promocji i pokazuje, w jaki sposób firmy mogą ją wykorzystywać niezależnie od tego, jak dużymi czy małymi są podmiotami na rynku. Podczas gdy wiele organizacji zatrudnia osoby używające na co dzień Twittera bądź Facebooka, niewiele z nich skorzystało z doświadczeń swoich pracowników, aby stworzyć wszechstronną kampanię społeczną dla swoich firm. SOCIALIZED! jest poradnikiem, który pomoże firmom zmienić się w prężnie działające struktury społeczne.
Obecnie większość firm zdaje sobie sprawę z konieczności docierania do ludzi przez takie technologie społeczne, jak Facebook, Twitter, Google++ czy YouTube, ale największe wyzwanie wciąż jest przed nimi. Podczas gdy organizacje do tej pory skupiały się na sposobie, w jaki wykorzystać social media, straciły z pola widzenia potrzebę wykształcenia zasobów, które byłyby w stanie zarządzać nowymi rodzajami technologii. Jak zatem budować programy i zespoły, które zajmą się sferą social media?
Autor książki odpowiada, że konieczne jest przesunięcie nacisku z obsługi komputerów na rozwój umiejętności korzystania z nowych rozwiązań technologicznych. Książka, którą trzymacie Państwo w rękach, pełna jest przydatnych strategii oraz prawdziwych historii opowiadanych przez wizjonerów i pionierów zmian. Dzięki temu SOCIALIZED! może wspomóc liderów zarządzających w wykształceniu u nich samych oraz ich pracowników zmysłu społecznego mogącego zapewnić im sukces w starciu z konkurencją.
Spis terści:
1. Dostosuj się albo giń 1.1. Pięć współczesnych epok technologii biznesowej 20 1.2. Teraz albo nigdy 32
2. Rewolucje w biznesie społecznościowym 2.1. Budowanie uzasadnienia dla biznesu społecznościowego 39 2.2. Przeszkody dla biznesu społecznościowego 41 2.3. Bariera w postaci zarządzania nakazowo-kontrolnego 42 2.4. Biznes społecznościowy jako konkurencyjny czynnik różnicujący 43 2.5. Ludzie są bardziej lojalni w stosunku do firm zaangażowanych społecznościowo 47 2.6. Zaangażowanie mobilne zwiększa lojalność klientów 48 2.7. Mapy biznesu społecznościowego – tworzenie strategii dla reszty firmy 51 2.8. Wskazówki, jak wykonać wspaniałą prezentację i uzyskać akceptację planu 60 2.9. Firma społecznościowa jest jak polisa ubezpieczeniowa 62
3. Kultura ma znaczenie 3.1. Dlaczego kultura biznesowa jest ważna przy tworzeniu firmy społecznościowej? 69 3.2. Skąd mam wiedzieć, czy kultura biznesowa mojej firmy jest już odpowiednia? 70 3.3. Pięć podstawowych typów kultury biznesowej 74 3.4. Jak zmienić kulturę biznesową? 79 3.5. IBM – sukces zdefiniowany przez kulturę 80 3.6. Współczesny IBM a kultura biznesu społecznościowego 85 3.7. Dziesięć zasad kulturowych biznesu społecznościowego 87 3.8. Kultura to fundament społecznościowego biznesu 91 3.9. Siedem kroków do stworzenia kultury sprzyjającej biznesowi społecznościowemu 92 3.10. Mierzenie zmian w kulturze biznesowej – kulturowy indeks zdrowia 95
4. Budowanie cyfrowej wioski – wewnętrzny biznes społecznościowy 4.1. Co mamy na myśli, mówiąc wewnętrzny system społecznościowy? 101 4.2. Co musi wiedzieć kierownictwo firmy? 102 4.3. Dlaczego potrzebna jest cyfrowa wioska? 112 4.4. Dlaczego firmy potrzebują wewnętrznej społecznościowej strategii oraz platformy? 114 4.5. Korzyści dla pracowników: satysfakcja z pracy, wzrost efektywności oraz poczucie wspólnoty 117 4.6. Korzyści dla menedżerów średniego szczebla 118 4.7. Korzyści dla pracowników wiedzy 119 4.8. Wyzwania dla wewnętrznego systemu społecznościowego oraz dla cyfrowej wioski 124 4.9. Jak zmaksymalizować szanse sukcesu transformacji społecznościowej? 128 4.10. Kiedy wszystko inne zawodzi, wypróbuj plan B – koń trojański 131 4.11. Świetny wynik – wehikuł wzrostu adaptacyjnego 132 Ankieta 133
5. Zaangażowanie w cyfrową sieć: zewnętrzny biznes społecznościowy 5.1. Co to jest zewnętrzny biznes społecznościowy? Dlaczego warto się trudzić? 137 5.2. Infrastruktura cyfrowej sieci 141 5.3. Twojej cyfrowej sieci potrzebne jest przywództwo 143 5.4. Kierownictwo będzie musiało się „uspołecznić”, żeby utrzymać się na szczycie 145 5.5. Budowanie cyfrowej sieci poprzez społeczność 147 5.6. Treść jednak rządzi 152 5.7. Bądź intelektualnym liderem swojej branży 156 5.8. Zrób przedstawienie, by uzyskać społecznościowe zaangażowanie 159 5.9. Mobilna rewolucja 163 5.10. Jeśli technologie mobilne zmieniają najsłabiej dziś rozwinięte społeczeństwa, to wyobraź sobie, co uczynią z najbardziej rozwiniętymi 5.11. Monitoruj, mierz, adaptuj, powtarzaj 171 5.12. Cyfrowa sieć i zewnętrzna działalność społecznościowa twojej firmy 173 Ankieta: sprawdzająca twoje miejsce w cyfrowej sieci 174 5.13. Twoja cyfrowa sieć jest zarówno mapą, jak i ogrodem 175
6. Nasz nowy podręcznik taktyki biznesu społecznościowego 6.1. Co to jest podręcznik taktyki biznesu społecznościowego? 181 6.2. Stary podręcznik taktyki: bankructwo Lehman Brothers 182 6.3. Czy Lehman Brothers można było uratować, gdyby był „biznesem społecznościowym”? 183 6.4. Porównanie starego i nowego planu gry 183 6.5. Nowy podręcznik taktyki zaczyna się od KAST 186 6.6. Nowy społecznościowy podręcznik taktyki 189 6.7. Inicjatywy z naszego podręcznika taktyki 194 6.8. Społecznościowy podręcznik taktyki w praktyce 219
7. Na scenę wkracza pracownik społecznościowy 7.1. „Niespołecznościowi” członkowie zarządu stracą pracę w ciągu pięciu lat 223 7.2. Księga taktyki społecznościowego menedżera 226 7.3. Szykuj się na nowych pracowników – „cyfrowych naturszczyków” 231 7.4. Utrzymanie zaangażowania pracowników 236 7.5. Budowanie podstawowych zespołów społecznościowych 238 7.6. Centra społecznościowego zarządzania 241 7.7. Tworzenie centrum zarządzania społecznościowego 248 7.8. Dlaczego cyfrowa sieć wywiera decydujący wpływ? 255 7.9. Wspaniałe treści + Wpływowi ludzie – Przekazy sprzedażowe = Wzrost 257 7.10. Co rozumiemy pod pojęciem „lider intelektualny”? 259 7.11. Jak przywództwo intelektualne łączy się z „wpływem”? 260 7.12. Jak połączyć produkt z liderami wpływu, a liderów wpływu z klientami? 261 7.13. Tworzymy listę najważniejszych 25 liderów wpływu 261
8. Lejek Darwina – pomiar ROI 8.1. Korzyści ze społecznościowej przedsiębiorczości – „To, co mierzysz = To, co dostajesz” 8.2. Mierzenie ROI (zwrotu z inwestycji) 278 8.3. Społecznościowy lejek Darwina 279 8.4. Automatyzacja i komputeryzacja lejka Darwina 286 8.5. Lejek Darwina – studium przypadku 287 8.6. Modelowanie adaptacyjne i społecznościowa próżnia 289 8.7. W jaki sposób lejek Darwina poprawia ROI? 290 8.8. Ekonomiczna wartość społecznościowego biznesu 293 8.9. Lejek oznacza biznes 294
9. Ucząc się na błędach 9.1. Saga Motoroli – jak innowacyjna kultura społecznościowa stała się toksyczna? 9.2. Nauki płynące z historii Motoroli 300 9.3. Popchips – przypadkowo rasistowska reklama 301 9.4. Nauki płynące z historii Popchips 302 9.5. Shell wierci online 303 9.6. Nauki płynące z historii Shella 305 9.7. Jak chronić swoją organizację? Strategiczna synteza 306
10. Przyszłość: dlaczego żadna firma nie jest już niepokonana? 10.1. Przyszłość biznesu – sześć kluczowych trendów 310 10.2. Coraz bardziej SPOŁECZNOŚCIOWY
SOCIALIZED! W jaki sposób najskuteczniej wykorzystać społeczność internetową Biznes społecznościowy --- Pozycja niedostępna.---
|