Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych |
49.00zł |
|
|
Tytuł: | Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych | Autor: | Liana Evans | ISBN: | 978-83-246-2988-6 | Ilość stron: | 312 | Data wydania: | 09/2011 | Format: | 158x235 | Wydawnictwo: | Helion | Cena: | 49.00zł |
Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
- Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
- Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
- Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
- Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
- Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
- Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
- Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych”, kupili także: |
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Helion |
Flash 8 klatka po klatce, Katherine Ulrich, Wydawnictwo Helion |
Współczesne magnesy Technologie, mechanizmy koercji, zastosowania, Marcin Leonowicz, Jerzy J. Wysłocki, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Budownictwo ogólne Tom 1-5, Andrzej Szeląg, Wydawnictwo Arkady |
Teoria sprężystości, Lew D. Landau, Jewgienij M. Lifszyc, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Bałagan pod kontrolą. Jak odzyskać przestrzeń w swoim domu, Allie Casazza, Wydawnictwo Sensus |
Fotografia cyfrowa i obróbka zdjęć ćwiczenia praktyczne, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo Helion |
Praca dyplomowa i doktorska. Zdobycie promotora, pisanie na komputerze opracowanie redakcyjne prezentowanie publikowanie, Gianfranco Gambarelli, Zbigniew Łucki, Wydawnictwo CEDEWU |
Windows Server 2003 Bezpieczeństwo sieci, Neil Ruston, Chris Peiris, Laura Hunter, Wydawnictwo Helion |
|
|
|