Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych |
49.00zł |
|
|
Tytuł: | Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych | Autor: | Liana Evans | ISBN: | 978-83-246-2988-6 | Ilość stron: | 312 | Data wydania: | 09/2011 | Format: | 158x235 | Wydawnictwo: | Helion | Cena: | 49.00zł |
Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
- Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
- Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
- Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
- Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
- Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
- Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
- Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych”, kupili także: |
Fiat Punto II modele od września 1999 do czerwca 2003, Sławomir Polkowski, Wydawnictwo WKiŁ |
Podejmowanie decyzji. Pojęcia, teorie, kontrowersje, Andrzej Dąbrowski, Andrew Schumann, Jan Woleński, Wydawnictwo Copernicus Center Press |
Zasady negocjacji Wydanie 3, Roy J. Lewicki, David M. Saunders, Bruce Barry, Wydawnictwo Rebis |
Eksploatacja i diagnostyka maszyn elektrycznych i transformatorów, Tadeusz Glinka , Sławomir Szymaniec, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Psychologia zarządzania w organizacji, Anna Maria Zawadzka, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA, Mary Jackson, Mike Staunton, Wydawnictwo Helion |
Jak uczyć się szybciej i skuteczniej Techniki wskazówki ćwiczenia, Natalia Minge , Krzysztof Minge, Wydawnictwo Edgard |
Finanse przedsiębiorstw. Przykłady zadania i rozwiązania. Wydanie II, Beata Kotowska, Jacek Sitko, Aldona Uziębło, Wydawnictwo CEDEWU |
jQuery Niezbędnik programisty gier, Selim Arsever, Wydawnictwo Helion |
|
|
|