Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy Wydanie II

Trzy reguły Jak myślą wyjątkowe firmy Wydanie II

59.00zł
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych 49.00zł
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Tytuł: Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Autor: Liana Evans
ISBN: 978-83-246-2988-6
Ilość stron: 312
Data wydania: 09/2011
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
  • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
  • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
  • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych”, kupili także:

Pentium i inne procesory firmy Intel, Halina Madej, Wydawnictwo CKP

Fiat Grande Punto, Józef Zembowicz, Wydawnictwo WKiŁ

Rachunkowość zarządcza i controlling Wydanie 2, Mieczysław Dobija, Wydawnictwo Naukowe PWN

Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych. Podręcznik hakera, Dominic Chell, Tyrone Erasmus, Shaun Colley, Ollie Whitehouse, Wydawnictwo Helion

Drony. Wprowadzenie. Technologie. Zastosowania, Sarah E. Kreps, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka strategii Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym, Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Fotografia portretowa w naturalnym świetle. Jak to robią najlepsi</b>, <font color="navy">Scott Kelby</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Fotografia portretowa w naturalnym świetle. Jak to robią najlepsi, Scott Kelby, Wydawnictwo Helion

Animal Rationale Jak zwierzęta mogą nas inspirować? Rodzina, edukacja, biznes, Paweł Fortuna, Łukasz Bożycki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Lampa błyskowa w fotografii ślubnej Profesjonalne techniki w praktyce, Neil Van Niekerk, Wydawnictwo GALAKTYKA

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami