Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych |
49.00zł |
|
|
Tytuł: | Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych | Autor: | Liana Evans | ISBN: | 978-83-246-2988-6 | Ilość stron: | 312 | Data wydania: | 09/2011 | Format: | 158x235 | Wydawnictwo: | Helion | Cena: | 49.00zł |
Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
- Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
- Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
- Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
- Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
- Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
- Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
- Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych”, kupili także: |
Python i AI dla e-commerce, Sebastian Kondracki, Wydawnictwo Helion |
ABC MAC OS X Lion, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion |
Domy 150 najlepszych pomysłów, Ana G. Canizares, Wydawnictwo Olesiejuk |
CorelDRAW Graphics Suite 7, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion |
Profesjonalne negocjacje. Psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych, Paweł Kowalewski, Wydawnictwo Onepress |
Ekonometria Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL Wydanie 3, Tadeusz Kufel, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Kwantowa rzeczywistość W poszukiwaniu prawdziwego znaczenia mechaniki kwantowej, Jim Baggott, Wydawnictwo Prószyński |
Fabryka planet Planety pozasłoneczne i poszukiwanie drugiej Ziemi, Elizabeth Tasker, Wydawnictwo Prószyński |
Po prostu HTML XHTML i CSS wydanie VI, Elisabeth Castro, Wydawnictwo Helion |
|
|
|