Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych 49.00zł
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Tytuł: Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Autor: Liana Evans
ISBN: 978-83-246-2988-6
Ilość stron: 312
Data wydania: 09/2011
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
  • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
  • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
  • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych”, kupili także:

Finanse publiczne Teoria i praktyka, Stanisław Owsiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Windows Vista PL biblia, Alan Simpson, Wydawnictwo Helion

60-sekundowy lider Wszystko co trzeba wiedzieć na temat przywództwa w jednominutowych odcinkach, Phil Dourado, Wydawnictwo Promise

Analogowe układy elektroniczne, Józef Boksa, Wydawnictwo BTC

Node.js, MongoDB, AngularJS. Kompendium wiedzy, Brad Dayley, Wydawnictwo Helion

Jak dobierać kolory i tkaniny 180 najlepiej pasujących kompozycji, Anna Starmer, Wydawnictwo Arkady
<b>Encyklopedia elementów elektronicznych. Tom 2. Tyrystory, układy scalone, układy logiczne, wyświetlacze, LED-y i przetwo</b>, <font color="navy">Charles Platt with Fredrik Jansson</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Encyklopedia elementów elektronicznych. Tom 2. Tyrystory, układy scalone, układy logiczne, wyświetlacze, LED-y i przetwo, Charles Platt with Fredrik Jansson, Wydawnictwo Helion

Malezja, Singapur i Brunei. Tropiki w kolonialnym stylu. Wydanie 1, Krzysztof Dopierała, Wydawnictwo Bezdroża

Zadania z mechaniki ogólnej Część 3 Dynamika Wydanie VI, Jan Misiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami