Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych 49.00zł
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Tytuł: Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Autor: Liana Evans
ISBN: 978-83-246-2988-6
Ilość stron: 312
Data wydania: 09/2011
Format: 158x235
Wydawnictwo: Helion
Cena: 49.00zł


Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy — takie jak Twoja — muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
  • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
  • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
  • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?
Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Social Media Marketing Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych”, kupili także:

Praca, którą widać. Jak walczyć ze złodziejami czasu i optymalizować swoją wydajność, Dominica DeGrandis, Wydawnictwo Helion

Pozdrowienia z epoki kamiennej, Erich Von Daniken, Wydawnictwo Amber

Podstawy aerodynamiki pojazdów, Janusz Piechna, Wydawnictwo WKiŁ

Zarządzanie procesem tworzenia systemów informacyjnych, James Cadle, Donald Yeates, Wydawnictwo WNT

Podstawy obsługiwania i napraw Pojazdy samochodowe, Karol F. Abramek, Mirosław Uzdowski, Wydawnictwo WKiŁ

Pamięć doskonała. 50 łamigłówek, które wytrenują Twój mózg i pozwolą Ci zapamiętać wszystko, Charles Phillips, Wydawnictwo Sensus
<b>Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu</b>, <font color="navy">Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu, Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider, Wydawnictwo Helion

Volkswagen Passat modele 1988-1996, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Inventor Praktyczne rozwiązania, Krystian Kapias, Wydawnictwo Helion

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami