Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Fizyka » Wszechświat » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
  Fizyka ogólna
  Fizyka współczesna
  Mechanika
  Wszechświat
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Akceleracja obliczeń w systemach wizyjnych

Akceleracja obliczeń w systemach wizyjnych

78.75zł
63.79zł
Sławni ludzie w anegdocie 44.90zł 33.68zł
Sławni ludzie w anegdocie

Tytuł: Sławni ludzie w anegdocie
Autor: Przemysław Słowiński
ISBN: 978-83-7835-390-4
Ilość stron: 400
Data wydania: 12/2012
Oprawa: Twarda
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: Videograf
Cena: 44.90zł 33.68zł


Zabawny zbiór krótkich historyjek z życia sławnych ludzi. Autor zestawił je w grupy związane z zawodem czy rolą, jaką dana osoba odegrała w historii świata.

Są wśród nich władcy i politycy, wodzowie i wojskowi, duchowni i święci, uczeni i wynalazcy, filozofowie, pisarze, poeci i dziennikarze, malarze, rzeźbiarze, muzycy, aktorzy i piosenkarze, gwiazdy telewizji i sportu. Książka wzbogaca naszą wiedzę o życiu prywatnym znanych osób, jest też miłą i pełną humoru lekturą relaksującą.

Antologia zawiera około 1500 anegdot, podzielonych na 14 rozdziałów. Na końcu znajduje się indeks z krótkim opisem występujących w niej osób.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,68zł

Sławni ludzie w anegdocie
Tytuł książki: "Sławni ludzie w anegdocie"
Autor: Przemysław Słowiński
Wydawnictwo: Videograf
Cena: 44.90zł 33.68zł
Klienci, którzy kupili „Sławni ludzie w anegdocie”, kupili także:
<b>Zrozumieć marketing. Wydanie 2</b>, <font color="navy">Artur Jabłoński, Marek Piasek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Zrozumieć marketing. Wydanie 2, Artur Jabłoński, Marek Piasek, Wydawnictwo Onepress

Samochody osobowe krajów socjalistycznych, Zdzisław Podbielski, Wydawnictwo WKiŁ

Metody optymalizacji z MATLAB Ćwiczenia laboratoryjne, Aleksander Ostanin, Wydawnictwo NAKOM

ABC CorelDRAW 2018 PL, Roland Zimek, Wydawnictwo Helion

Start Jak uruchomić własną firmę, Kevin Duncan, Wydawnictwo Wolters Kluwer
<b>ABC komputera. Wydanie XII</b>, <font color="navy">Piotr Wróblewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
ABC komputera. Wydanie XII, Piotr Wróblewski, Wydawnictwo Helion

Czym jest branding Podręcznik projektowania, Matthew Healey, Wydawnictwo ABE Dom Wydawn

Strategie łańcuchów dostaw, Marek Ciesielski, Jan Długosz, Wydawnictwo PWE

Chemia bionieorganiczna, Rosette M. Roat-Malone, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami