Tytuł: | Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna | Autor: | Karol Łopaciński | ISBN: | 978-83-208-2192-5 | Ilość stron: | 232 | Data wydania: | 05/2015 | Oprawa: | Miękka | Format: | 14.5x20.5cm | Wydawnictwo: | PWE | Cena: | 44.90zł |
Książka "Skuteczność promocji internetowej": • wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie; • przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej; • przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie; • ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej; • przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia; • prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
Spis treści: Rozdział 1 Zarządzanie działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie Etapy planowania, realizacji i analizy kampanii promocyjnej w Internecie Narzędzia promocji internetowej Strona internetowa przedsiębiorstwa jako podstawa działalności promocyjnej w Internecie Kampanie reklamowe typu display Promocja w wyszukiwarkach internetowych Marketing bezpośredni w Internecie Specyfika internetowego public relations Promocja w portalach społecznościowych
Rozdział 2 Metody szacowania skuteczności promocji internetowej Skuteczność jako kategoria naukowo-badawcza Pomiar aktywności użytkowników na stronie internetowej Szacowanie skuteczności promocji w Internecie przy zastosowaniu metod wskaźnikowych Marketingowe metody szacowania skuteczności promocji w Internecie
Rozdział 3 Business Intelligence jako technologia wspierająca pomiar skuteczności promocji w Internecie Istota technologii Business Intelligence Narzędzia systemów klasy Business Intelligence Zastosowanie narzędzi Business Intelligence do badania skuteczności promocji w Internecie
Rozdział 4 Koncepcja modelu szacowania skuteczności promocji internetowej Wstępne założenia konstrukcji modelu Budowa modelu pojęciowego tematycznej hurtowni danych Projekt modelu logicznego tematycznej hurtowni danych
Rozdział 5 Analiza skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia Ogólna charakterystyka kampanii będących przedmiotem analiz Określenie zakresu analiz wielowymiarowych na potrzeby zaprojektowanej hurtowni tematycznej Szacowanie skuteczności kampanii promocyjnych przy wykorzystaniu zaprojektowanego narzędzia
Rozdział 6 Empiryczna weryfikacja modelu na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw Organizacja badań empirycznych i zastosowane metody badawcze Wyniki i wnioski z przeprowadzonych badań
Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna --- Pozycja niedostępna.---
|