Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » Marketing internetowy » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Kompleks Kopernika. Kosmiczny sens naszego istnienia we Wszechświecie planet i prawdopodobieństw

Kompleks Kopernika. Kosmiczny sens naszego istnienia we Wszechświecie planet i prawdopodobieństw

38.00zł
30.78zł
Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna 44.90zł
Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna

Tytuł: Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna
Autor: Karol Łopaciński
ISBN: 978-83-208-2192-5
Ilość stron: 232
Data wydania: 05/2015
Oprawa: Miękka
Format: 14.5x20.5cm
Wydawnictwo: PWE
Cena: 44.90zł


Książka "Skuteczność promocji internetowej":
• wyjaśnia, jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie;
• przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej;
• przedstawia istotę Business Inteligence – technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie;
• ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej;
• przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia;
• prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.

Spis treści:
 
Rozdział 1 Zarządzanie działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie
Etapy planowania, realizacji i analizy kampanii promocyjnej w Internecie
Narzędzia promocji internetowej
Strona internetowa przedsiębiorstwa jako podstawa działalności promocyjnej w Internecie
Kampanie reklamowe typu display
Promocja w wyszukiwarkach internetowych
Marketing bezpośredni w Internecie
Specyfika internetowego public relations
Promocja w portalach społecznościowych

Rozdział 2 Metody szacowania skuteczności promocji internetowej
Skuteczność jako kategoria naukowo-badawcza
Pomiar aktywności użytkowników na stronie internetowej
Szacowanie skuteczności promocji w Internecie przy zastosowaniu metod wskaźnikowych
Marketingowe metody szacowania skuteczności promocji w Internecie

Rozdział 3 Business Intelligence jako technologia wspierająca pomiar skuteczności promocji w Internecie
Istota technologii Business Intelligence
Narzędzia systemów klasy Business Intelligence
Zastosowanie narzędzi Business Intelligence do badania skuteczności promocji w Internecie

Rozdział 4 Koncepcja modelu szacowania skuteczności promocji internetowej
Wstępne założenia konstrukcji modelu
Budowa modelu pojęciowego tematycznej hurtowni danych
Projekt modelu logicznego tematycznej hurtowni danych

Rozdział 5 Analiza skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia
Ogólna charakterystyka kampanii będących przedmiotem analiz
Określenie zakresu analiz wielowymiarowych na potrzeby zaprojektowanej hurtowni tematycznej
Szacowanie skuteczności kampanii promocyjnych przy wykorzystaniu zaprojektowanego narzędzia

Rozdział 6 Empiryczna weryfikacja modelu na podstawie wyników badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw
Organizacja badań empirycznych i zastosowane metody badawcze
Wyniki i wnioski z przeprowadzonych badań

Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna”, kupili także:

Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie, Maciej Dutko, Wydawnictwo Onepress

Bezpieczeństwo transportu morskiego, Ryszard K. Miler, Wydawnictwo Naukowe PWN

Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u, Jason Rodriguez, Wydawnictwo Helion

Encyklopedia undergroundowego treningu siłowo-kondycyjnego, Zach Even-Esh, Wydawnictwo AHA

Mobile dla menedżerów czyli jak tworzyć dobre produkty mobilne, Marcin Zaremba, Wydawnictwo Poltext

Beton i jego technologie Uwzględnia normę PN-EN 206-1, Zygmunt Jamroży, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami