Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Urządzenia dylatacyjne w mostowych obiektach drogowych Projektowanie montaż i utrzymanie

Urządzenia dylatacyjne w mostowych obiektach drogowych Projektowanie montaż i utrzymanie

46.20zł
39.27zł
Skuteczne zarządzanie projektami a kompetencje interpersonalne 57.00zł
Skuteczne zarządzanie projektami a kompetencje interpersonalne

Tytuł: Skuteczne zarządzanie projektami a kompetencje interpersonalne
Autor: Magdalena B. Król
ISBN: 978-83-7556-961-2
Ilość stron: 278
Data wydania: 06/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU
Cena: 57.00zł


Zarządzanie projektami bardzo silnie osadzone jest w praktyce i znajduje zastosowanie zarówno w działalności zawodowej człowieka, jak i w życiu prywatnym. Współcześnie to jedna z podstawowych, a zarazem najważniejszych umiejętności, którą muszą opanować wszyscy menedżerowie, bez względu na sektor, dyscyplinę czy poziom zarządzania.

Publikacja kierowana jest do osób zainteresowanych zagadnieniem skutecznego zarządzania projektami społecznymi widzianymi przez pryzmat kompetencji interpersonalnych menedżera projektu, a w szczególności do:
• praktyków działających w obszarze zarządzania projektami, chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania projektami w oparciu o prezentowaną teorię i praktykę;
• osób pracujących bądź zaangażowanych w działalność sektora pozarządowego opartego, w przeważającej mierze na pracy projektowej;
• studentów, dla których książka ta stanowić może usystematyzowanie wiedzy z zakresu zarządzania projektami, jak i dać rzeczywisty obraz pracy w projektach w praktyce.

Publikacja oprócz usystematyzowanej teorii z zakresu zarządzania projektami i zagadnień związanych z kompetencjami, zawiera szereg informacji, spostrzeżeń i rekomendacji opartych na praktycznych doświadczeniach zdobytych podczas pracy w projektach społecznych.

Skuteczne zarządzanie projektami a kompetencje interpersonalne
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Skuteczne zarządzanie projektami a kompetencje interpersonalne”, kupili także:

Procesy adsorpcji reaktywnej Inżynieria chemiczna, Eugeniusz Molga, Wydawnictwo Naukowe PWN

Motywacja Droga do skutecznych działań, Tom Gorman, Wydawnictwo Onepress

Jedna rzecz Zaskakujący mechanizm niezwykłych osiągnięć, Gary Keller , Jay Papasan, Wydawnictwo GALAKTYKA

Kroje i kolory pisma Przewodnik dla grafików, Timothy Samara, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>BIM dla managerów</b>, <font color="navy">Anna Anger</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
BIM dla managerów, Anna Anger, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zadania z olimpiad matematycznych z całego świata Trygonometria i geometria, Henryk Pawłowski, Wydawnictwo Tutor
<b>Employer branding po polsku</b>, <font color="navy">Urszula Zając-Pałdyna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Employer branding po polsku, Urszula Zając-Pałdyna, Wydawnictwo Onepress
<b>Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II</b>, <font color="navy">Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II, Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Jo, Wydawnictwo Helion

Samoloty wojskowe Ilustrowana encyklopedia, Jim Winchester, Wydawnictwo Vesper

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami