Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Skuteczne wdrażanie strategii 74.00zł
Skuteczne wdrażanie strategii

Autor: Mark Morgan, Raymond E. Levitt, William Malek

ISBN: 978-83-01-16187-3

Ilość stron: 276

Data wydania: 03/2010

Wybitni praktycy biznesu analizują podstawowy problem zarządzania strategicznego, jakim jest tworzenie oraz wdrażanie efektywnych strategii przedsiębiorstw. Ich celem jest zwrócenie uwagi menedżerów na złożony problem realizacji strategii.

Tylko 10% strategii przedsiębiorstw jest realizowanych z sukcesem, najczęstszą zaś przyczyną porażek na tym polu są błędy popełniane na etapie ich wdrażania. Remedium na ten stan rzeczy jest opracowany przez Autorów innowacyjny model wdrażania strategii – SEF (Strategic Execution Framework), którego podstawą jest właściwe zarządzanie portfelem projektów strategicznych.

Większość publikacji z zakresu zarządzania strategicznego dostępnych na polskim rynku, koncentruje się na etapie formułowania strategii, niewiele z nich jednak podkreśla decydujące znaczenie fazy implementacji strategii. Książka M. Morgana, R. E. Levitta, W. Malka wypełnia tę istotną lukę.

Nie ma nic bardziej frustrującego niż obserwacja, jak wspaniała szansa strategiczna zostaje zaprzepaszczona wskutek niewłaściwej realizacji; autorzy tej książki ożywiają ideę zarządzania strategicznego dzięki doskonałym przykładom z własnego bogatego doświadczenia. Przeczytajcie ją. A potem przeczytajcie ją znowu – aż jej czytanie wejdzie Wam w nawyk.

Skuteczne wdrażanie strategii
Tytuł książki: "Skuteczne wdrażanie strategii"
Autor: Mark Morgan, Raymond E. Levitt, William Malek
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 74.00zł
Klienci, którzy kupili „Skuteczne wdrażanie strategii”, kupili także:
<b>Docker dla programistów. Rozwijanie aplikacji i narzędzia ciągłego dostarczania DevOps</b>, <font color="navy">Richard Bullington-McGuire, Michael Schwartz, Andrew K. Dennis</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Docker dla programistów. Rozwijanie aplikacji i narzędzia ciągłego dostarczania DevOps, Richard Bullington-McGuire, Michael Schwartz, Andrew K. Dennis, Wydawnictwo Helion

Nowa era innowacji, C.K. Prahalad, M.S. Krishnan, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Matura z informatyki. Zbiór zadań</b>, <font color="navy">Przemysław Głowacz, Waldemar Walczak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Matura z informatyki. Zbiór zadań, Przemysław Głowacz, Waldemar Walczak, Wydawnictwo Helion

Sztuczna inteligencja i logika Wydanie II, Andrzej Kisielewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Trening językowy dla seniorów i nie tylko, Paulina Mechło, Paulina Polek, Wydawnictwo Sensus

Wstęp do fizyki ciała stałego Wydanie 5, Charles Kittel, Wydawnictwo Naukowe PWN

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań, Magdalena Jaciow, Agata Stolecka - Makowska, Robert Wolny, Wydawnictwo Onepress

Power BI i Power Pivot dla Excela. Analiza danych, Alberto Ferrari, Marco Russo, Wydawnictwo Helion
<b>Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II</b>, <font color="navy">Tom Greeve</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek. Wydanie II, Tom Greeve, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami